534 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op manonnetje112

Spannend he!? Wij mogen 27 dec voor de eerste echo. Dan zal ik (volgens eig ...
Zelfde hier! Dan lopen wij volgens mij bijna precies gelijk qua weken en dagen!

4 jaar geleden

Reactie op sabinem

Op 27 december mag ik langskomen voor een echo. Tijd gaat zo langzaam
Haha ik vind het ook maar wat lang duren. Vraag me echt af hoe ik deze 2,5 week nog door kom. En me ondertussen proberen te focussen met mijn werk, vind ik echt lastig!

4 jaar geleden

Ik heb ook 31 dec mijn eerste echoi, probeer er niet aan te denken, maar vind het toch heel spannend. Duur allemaal veel te lang hahha

4 jaar geleden

Spannend h猫! Bij ons is het ook middels ICSI gegaan. Vind het zo spannend o ...
Vind het ook heel spannend!! Bij ons idd ook ICSI. TP van een blastocyste, wel in natuurlijke cyclus dit keer.. hier ook kwaaltjes haha. Darmen overhoop, pijnlijke borsten, en al paar dagen misselijk, vandaag ook echt moeten spugen..

4 jaar geleden

Ik ook zojuist op 30 december de eerste echo gepland! Zou dan 7,5 week zwanger zijn. Heel spannend!

4 jaar geleden

Wij mogen ook de 31 december komen voor de eerste echo. Dan ben ik 8 weken + 4 zwanger. 馃槏

4 jaar geleden

Proficiat!鉂わ笍 Ik heb mijn eerste echo op 6 januari!! Toen ik het eenmaal wist ging bij mij de tijd ook super langzaammm. Ben echt benieuwd als ik bij de verloskundige kom.馃槍

4 jaar geleden

Wow wat heftig allemaal! Ik hoop dat je een goede start hebt in 2020!

4 jaar geleden

Trouwens.. De echo op 6 januari, dan ben ik inmiddels al 9 weken. Terwijl de meeste toch wel eerder een echo hebben. 馃グ

4 jaar geleden

Wij hebben de 24e de eerste echo met 7 weken. We twijfelen of we met het hele gezin zullen gaan (want oppas regelen op die datum voor een uurtje valt wel op) en dat de twee oudsten het met kerst aan de opa en omas mogen vertellen. Aan deze andere kant, stel dat het niet goed zit... zitten we daar met de kinderen... wat zouden jullie doen? Kids zijn 8 7 en 2

4 jaar geleden

Ik/wij hebben de eerste echt op 23 december. Dan ben ik 6w en 6d.

4 jaar geleden

Wij hebben de eerste echo op 20 december :) dan ben ik naar eigen berekening 7+2

4 jaar geleden

Ik heb pas mijn echo 3 januari, ben dan al bijna 12 weken.. de intake een week ervoor. Vond het raar pas zo laat maar op de site van de verloskundige staat dat ze altijd zo te werk gaan.. als ik hem eerder wil dan zou ik daarvoor moeten betalen

4 jaar geleden

Reactie op Mv4

Wij hebben de 24e de eerste echo met 7 weken. We twijfelen of we met het he ...
eventueel je kinderen bij andere kinderen laten spelen en je kind van 2 meenemen . geef je hem/haar iets van speelgoed of hem af te leiden zodat je kan genieten van je echo en anders oppas zoeken voor een hele ochtend/ middag en dan na de echo heerlijk genieten met zijn 2e dan valt het minder op :)

4 jaar geleden

onze eerste echo staat gepland op 2 januari dan ben ik bijna 9 weken tijd gaat zooooo langzaam nu 馃槴

4 jaar geleden

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Wij hebben 24 december de eerste echo. Dan ben ik hoogstwaarschijnlijk 7 weken+1. Ik vind het ook lang duren, je wilt zo graag zekerheid. Heb in juni een miskraam gehad dus nu bang om echt blij te zijn... Voel ik wat ben ik blij, voel ik niks ben ik weer erg onzeker. Pff...

4 jaar geleden

Reactie op Mv4

Wij hebben de 24e de eerste echo met 7 weken. We twijfelen of we met het he ...
Ik zou persoonlijk zonder kindjes gaan. Bij ons was het de vorige zwangerschap niet goed. Ik was toen heel blij dat we de kindjes thuis hadden gelaten. Ze zijn dan ook niet ingelicht. Zo hebt zij er niets van meegekregen. Nu weer zwanger dus ik hoop echt dat ik ze binnenkort wel kan verrassen 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Mv4

Wij hebben de 24e de eerste echo met 7 weken. We twijfelen of we met het he ...
Onze kinderen weten er van, ze gaan ook mee naar de echo.. en ja idd wat als het niet goed is.. dan moet het ook op dat moment verteld worden, ook tegen de kinderen omdat ze al wisten dat mama een baby in haar buik had. Maar hoe mooi is het als het toch allemaal goed is en dat je kinderen er dan bij zijn. Als je kinderen het nog niet weten dat je een baby in je buik heb zou ik ze niet mee nemen, stel dat.. Maar als ze het wel weten zou ik ze mee nemen, als het niet goed is zou je het ze als nog moeten vertellen.

4 jaar geleden

Wij mogen 19 december voor de eerste echo wij hebben het via ivf moeten doen dan zou ik 7+2 weken zijn..morgen hebben we een afapraak bij de verloskundige voor een inteek gesprek.

4 jaar geleden

Reactie op Jasmijnchahid

Ik heb pas mijn echo 3 januari, ben dan al bijna 12 weken.. de intake een w ...
Je kan indd een vroegtijdige echo doen maar dat kost geld