534 Reacties

4 jaar geleden

Vandaag de eerste echo, in plaats van 8 weken, teruggezet naar 7+3. Alles zag er gelukkig goed uit! Nu op naar de volgende echo!

4 jaar geleden

Reactie op jessiedb

11 weken, 4 dagen 😍, super beweeglijk ook al, zo leuk!
Denk dat jij een meisje krijgt!

4 jaar geleden

Reactie op Mareille21

Denk dat jij een meisje krijgt!
Hoe weet je dat? 🤪

4 jaar geleden

Links 8 weken en rechts 12 weken

4 jaar geleden

Over een weekje de geslachtsecho ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Mir123

Hoe weet je dat? 🤪
Omdat de nub (dat ‘piemeltje’ evenwijdig is aan de ruggengraat) pin mij er niet op vast, maar dat denk ik!

4 jaar geleden

Vandaag onze eersre Echo gehad! Alles oke mooi kloppend hartje bewegende baby en 8+1 heppieeeee 27/28 aug uitgerekend

4 jaar geleden

Ik heb maandag weer een echo, de derde (6 weken, 7,5 en nu ongeveer 10). Ik merk wel dat ik het weekend voor de echo echt bang wordt.. Dat de roze wolk dan ineens maandag over is ofzo.. Heb meerdere miskramen gehad en dit is de eerste keer dat we 2x en kloppend hartje hebben gezien. Hoop zo dat het goed gaat allemaal!

4 jaar geleden

Wij hebben gister de eerste echo gehad. Ze had nog wel wat moeite om de mini te vinden en een mooie echo te maken, maar het hartje klopt en alles is goed 🥰🥰 volgens de berekening ben ik 27 februari uitgerekend, maar dat kan natuurlijk nog worden bijgesteld 😊

4 jaar geleden

Wij hebben gister de eerste echo gehad. Ze had nog wel wat moeite om de min ...
27 februari 😅 zo klein kan die dan niet meer zijn hihi 🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op Denaila

27 februari 😅 zo klein kan die dan niet meer zijn hihi 🤣🤣🤣
Hahahaha augustus bedoel ik 😂😂😂😂

4 jaar geleden

Gisteren, 11weken en 4 dagen.

4 jaar geleden

Ik ook 26 augustus! 😁
Ik ook! 26 augustus! Hier 7+5..

4 jaar geleden

Vandaag de termijn echo gehad. 11 weken precies, 3 dagen korter dan de vorige meting. Maar alles zag er goed uit ♡ 10 augustus uitgerekend!

4 jaar geleden

Vanochtend na lang wachten eindelijk de eerste echo gehad. Wat was het spannend! Gelukkig een supermooi kleintje gezien met een supermooi kloppend hartje ❤️ Wat is dit bijzonder allemaal zeg 😍

4 jaar geleden

Vandaag de termijnecho gehad ❤️ Wat onwijs mooi om ons kindje zo te zien! Nu 11+2 weken. Drie dagen vooruit gezet en ben uitgerekend op 08-08-2020. Helemaal verliefd op ons bewegelijke kruimeltje🥰

4 jaar geleden

Vorige week donderdag echo gehad, 11+2 weken en 4 Augustus uitgerekende datum. Onze kleine boogie-woogie baby, maakte dansende sprongetjes. 🥰

4 jaar geleden

11 + 3 Duurde erg lang voordat ze het goed in beeld hadden. Moeten springen en doen dat het beetje duidelijker werd! Wat een activiteit al 😍

4 jaar geleden

Vandaag de 2e echo gehad! Precies hoe ik het had berekend 11+4 weken! 😍 Lag heel rustig, af en toe op m'n buik drukken dat het even omdraaide. Volgende echo 24 feb, dan geslachtsbepaling!

4 jaar geleden

Reactie op Dyone

Vandaag de 2e echo gehad! Precies hoe ik het had berekend 11+4 weken! 😍 La ...
Wat een mooie echo! Ik heb vandaag mijn tweede en ben 11+5. Ben zo benieuwd en zenuwachtig of het goed gaat...