534 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Betty01

Wat een mooie echo! Ik heb vandaag mijn tweede en ben 11+5. Ben zo benieuwd ...
Zijn we tegelijk! Ben 7 augustus uitgerekend. Ik was ook erg zenuwachtig, dus ik snap je heel goed! Ik heb ook bijna geen kwaaltjes en dan is het wel fijn om een bevestiging van een echo te krijgen. Heel veel plezier vandaag en laat het weten met een mooie echo foto!

4 jaar geleden

Vandaag termijn echo gehad! Helemaal goed gekeurd... 7 augustus uitgerekend. Nu al helemaal verliefd 馃槏

4 jaar geleden

10 weken 4 dagen termijn echo gehad. Datum blijft 15 augustus. Kindje was erg druk met bewegen Heerlijk zo verliefd

4 jaar geleden

Reactie op Dyone

Zijn we tegelijk! Ben 7 augustus uitgerekend. Ik was ook erg zenuwachtig, d ...
Heey, ik moest 12 + 2 aanhouden dus ben nu 3 aug uitgerekend. Erg bijzonder om te zien hoe de baby al beweegt, gelukkig was alles goed. alleen mijn echos zijn niet zo mooi als die van jou. Denk dat het echt verschilt per apparaat:( ik ga over 2-3 weken een pretecho inplannen waar ik ook zulke mooie echos wil :)

4 jaar geleden

Reactie op Smm

Ik heb maandag weer een echo, de derde (6 weken, 7,5 en nu ongeveer 10). Ik ...
Jaaa alles goed hier, 9,6 week, 18 aug uitgerekend!

4 jaar geleden

Vandaag een mooie tweede echo met 8+6 gehad. Over twee weken de termijn echo 馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Betty01

Heey, ik moest 12 + 2 aanhouden dus ben nu 3 aug uitgerekend. Erg bijzonder ...
Wat fijn dat alles goed is! Het stelt je zo gerust een echo. Jammer dat er gewoon zo lang tussen zit vind ik haha. Ik heb weer een inwendige echo gehad, omdat we alleen maar zwart zagen op het scherm. Daar ligt het ook aan. Ben er blij mee! Doe je nog een pret echo met 15/16 weken? Zag je het ook zo leuk bewegen? Al een echt mensje 馃

4 jaar geleden

Reactie op Dyone

Wat fijn dat alles goed is! Het stelt je zo gerust een echo. Jammer dat er ...
Jaa, ik ga een afspraak inplannen voor 15 weken:)) jep bewoog ook al en lag op zn buikje馃槀 super schattig.

4 jaar geleden

Wat speciaal! Net de termijn echo gehad bij 10w+4d, 16 augustus uitgerekend. Mini lag ook flink te bewegen. Zo bijzonder dat je nu al zoveel van een mensje houd, die je nog niet eerder ontmoet hebt! Ik ga even verder genieten op mijn roze wolk馃挄馃挋

4 jaar geleden

Reactie op Betty01

Jaa, ik ga een afspraak inplannen voor 15 weken:)) jep bewoog ook al en lag ...
Snap wel dat het vergeleken met mijn echo wat minder zichtbaar is. Maar het zien bewegen is het mooiste wat er is! 馃グ馃グ Nu dubbel gaan genieten zonder zorgen! 馃

4 jaar geleden

Afgelopen vrijdag 12 weken echo gehad 馃グ het was een eigenwijsje en wilde zich niet goed laten op meten, telkens wanneer hij/zij goed lag bewoog het of ging weer andersom liggen馃槀. Het is ze 1 keer gelukt , ben uitgerekend op 01-08-2020鈾ワ笍

4 jaar geleden

Vanochtend mijn 2de echo gehad van 12 weken馃槉 Hij was erg beweeglijk zoals je ook kunt zien zeiden ze dat die misschien wel aan het duimen was.. aangezien zijn handje bij de mond is. Super blij, hartje klopte mooi 鉂わ笍

4 jaar geleden

Vanmorgen ook mijn 2e echo gehad. 12+4. Goed kloppend hartje en een actieve baby. Heb ook ineens bloed laten trekken voor de nipt. Normaal volgende week de uitslag.

4 jaar geleden

Vandaag de 11.5 weken echo gehad nekplooi was goed zat er perfect uit en hartje klopte goed zo bijzonder en blij na 2 miskramen. Morgen bloedprikken voor de nipt.