534 Reacties

4 jaar geleden

Ooh zo spannend! Onze vroege echo is woensdag 18 december, dan zal ik ongeveer 7 weken zwanger zijn. Beetje vroeg maar hopelijk horen we dan goed nieuws en kunnen we het met kerst onze families vertellen!

4 jaar geleden

Mijn eerste echo is pas 9 januari en ik ben pas 4 +2. Dat wachten duurt enorm lang, maar we zijn super blij en kunnen haast niet wachten 馃グ

4 jaar geleden

Wij gaan ook 31 december, dan 7+4 weken. En de tijd lijkt echt vooruit te kruipen..

4 jaar geleden

Ik ben 5 wrken heb zaterdag mijn eerste echo馃槉

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Mijn eerste echo heb ik 23 december. Duurt zooooolang voor mn gevoel. Dan ben ik 7 weken zwanger en hopen op het beste ! Hoop ik voor jou trouwens ook!馃挅

4 jaar geleden

Reactie op Brigittr

Ik ben 5 wrken heb zaterdag mijn eerste echo馃槉
Dat is vroeg! Dan is er meestal nog geen hartje zichtbaar toch?

4 jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo 24 december en ben dan 6,5 week ongeveer :) ben wel blij dat het net voor de feestdagen is!

4 jaar geleden

30 Dec. De eerste Echo 馃グ ben dan 8 weken zwanger! Super spannend en de tijd lijkt zo langzaam te gaan...馃檴

4 jaar geleden

Wanneer hebben jullie gebelt voor een echo ? Ik ga vrijdag me inschrijven..

4 jaar geleden

Reactie op demilovesluna

Wanneer hebben jullie gebelt voor een echo ? Ik ga vrijdag me inschrijven.. ...
Nadat ik bij de dokter ben geweest heb ik meteen een afspraak ingepland voor een echo鈽猴笍

4 jaar geleden

Reactie op demilovesluna

Wanneer hebben jullie gebelt voor een echo ? Ik ga vrijdag me inschrijven.. ...
Na mijn positieve testen (eind nov) heb ik gebeld naar de VK en gelijk de echo (24dec) en intake (30dec) gepland. Overigens was ik mooi op tijd want dat waren de enigste plekjes nog tot midden januari.

4 jaar geleden

Reactie op oumaima-24

Mijn eerste echo is pas 9 januari en ik ben pas 4 +2. Dat wachten duurt eno ...
Ik heb m鈥檔 eerste echo ook op 9 januari! Ik ben zoooo benieuwd! 馃

4 jaar geleden

Ik heb m鈥檔 eerste echo ook op 9 januari! Ik ben zoooo benieuwd! 馃
Zo leuk! Ik heb toevallig eerst mijn echo op die dag en daarna een intake gesprek. Zolang het maar een gezond kindje is! 馃槏

4 jaar geleden

Eerste echo 7 jan. Dan ben ik 9weken ver is indd lang wachten en de tijd gaat steeds minder snel

4 jaar geleden

Reactie op Jeaninedarryl2020

Dat is vroeg! Dan is er meestal nog geen hartje zichtbaar toch?
Hartje klopt al met 6 weken dus als ze met 6.5 wk zal gaan zal ze et horen. Spannend!!!!!!!!!

4 jaar geleden

Reactie op demilovesluna

Wanneer hebben jullie gebelt voor een echo ? Ik ga vrijdag me inschrijven.. ...
De volgende dag toen ik het wist. Wil zo snel mogelijk duidelijkheid 馃槉

4 jaar geleden

Ik ook 31 december! Duurt zo mega lang 馃槕

4 jaar geleden

Ik heb 19 december mijn eerste echo zo spannend ik ben dan precies 7 weken! Ik had deze echo afspraak zelf gemaakt tegen betaling, omdat ik het graag met kerst aan de familie wil vertellen en ik dan zeker wil zijn dat het goed zit. Nadat ik een afspraak had gemaakt met de verloskundige is er ook een echo afspraak gepland op 24 december. De echo op 19 dec is al betaald dus nu heb ik er twee vlak na elkaar :) Maar idd waar de tijd rondom de feestdagen altijd voorbij vliegt, nu kruipt de tijd!

4 jaar geleden

Ik eigenlijk ook 31-12 maar doordat we dan op vakantie zijn nu pas 7-1..... spannend vooral omdat het helaas 3 jaar geduurd heeft voordat we in verwachting raakte na ons eerste kindje.

4 jaar geleden

Ik heb op 17 december mijn eerste echo, dan ben ik precies 6+5 weken zwanger. Daarbij gelijk eerste intakegesprek met de gynaecoloog en verloskundige. Ik kan niet wachten!!