534 Reacties

4 jaar geleden

Ik ook 30 December 1e echo. Als het goed is ben ik dan 8 weken馃 Zo benieuwd en dan kunnen we het eindelijk vertellen. Zooo moeilijk om me mond te houden vooral tegen onze dochter van 6. Onbewust krijg ik zoveel knuffels en liefde van haar alsof ze iets voelt馃グ

4 jaar geleden

Ik mag 30 december voor het eerste. Ik zit dan op 8+2 als ik goed gok. Verbaas mij ook over hoe vroeg iedereen hier mag! Tegen mij zeiden ze dat er dan nog weinig te zien is en dat dat dus geen zin heeft.馃 Klopt die informatie dan niet?

4 jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo op 23 december. Vind het langzaam gaan. Kan niet wachten tot de 23ste!

VRIEND

4 jaar geleden

Ik heb 17 december m'n eerste afspraak bij gynaecoloog met de eerste echo. Twee dagen later eerste afspraak bij verloskundige intake en echo. Mag dus volgende week twee keer naar ons kindje kijken! Ik hoop zo een kloppend hartje te zien 鉂わ笍

4 jaar geleden

Wat kunnen jullie al snel kijken. Ik moet nog tot 7 jan wachten, gewoon bijna een maand 馃槬. Als ik de echo heb gehad voel ik me vaal wel wat prettiger, wetende dat het goed is

4 jaar geleden

Ik mag morgen ochtend al onze wonder bekijken op t scherm 馃グ

4 jaar geleden

20 dec nu 6 weken zwanger 1 augustes uitgerekend

4 jaar geleden

Reactie op 3Boysmom

Wat kunnen jullie al snel kijken. Ik moet nog tot 7 jan wachten, gewoon bi ...
Je bent niet de enige hoor! Ik moet ook nog zoooo lang wachten 馃槄

4 jaar geleden

Hebben jullie ook bloed katen prikken? Zo ja wat is jullie hgc met hoeveel weken?

4 jaar geleden

Ik heb pas een echo bij 10 weken. Vind ik wel ook beter. Straks hoor je bij 8 weken dat alles goed is en dan bij 10 dat het hartje niet klopt. Dat zou ik echt niet trekken.

4 jaar geleden

Ik mag 30 december voor het eerste. Ik zit dan op 8+2 als ik goed gok. Verb ...
Ik mag vroeg ivm eerdere miskraam en bloeding

4 jaar geleden

2 januari heb ik mijn eerste echo. Ik ben dan 8weken+4 Ik mocht zelf kiezen of ik een vroege echo wilde of niet. Nog even geduld dus 馃榿

4 jaar geleden

Reactie op Lientje29

Ik heb mijn eerste echo op 23 december. Vind het langzaam gaan. Kan niet wa ...
Helemaal mee eens maar wel een mooi kerst cadeautje. Ik mag 24/12

4 jaar geleden

De 24e eerste echo! Met de kerst willen we het tegen familie vertellen! 馃グ Ik ben de dagen aan het aftellen! Nu 6 + 4 uitgerekend op 1 augustus!

4 jaar geleden

Ik mag 30 december voor het eerste. Ik zit dan op 8+2 als ik goed gok. Verb ...
Bij mij zeiden ze vanaf 7 weken dat er dan?zeker iets te zien moet zijn. Dus ik heb hem als ik 7,5 week ben..

4 jaar geleden

Reactie op gwen09

De 24e eerste echo! Met de kerst willen we het tegen familie vertellen! 馃グ ...
Wij ook! Spannend h猫? Leuk om het dan te kunnen vertellen.

4 jaar geleden

Wij hebben op 3 januari de afspraak met VK. Ik ben dan 8+3 weken . Spannend! Toch vertellen we het met kerst aan onze naaste familie.

4 jaar geleden

Hebben onze echo 24 december en ben dan 6+ 5. Zeiden dat ze dan al hartje kunnen zien (vanaf 6 weken). Heb een vroege echo omdat ik eerder miskraam heb gehad.

4 jaar geleden

Wij gaan het ook al vroeg delen met onze ouders, 2 tantes en schoonzus. Als het misgaat hoef ik tenminste niets uit te leggen als ik moet huilen bij de vraag hoe het gaat. Maar ik ga er vanuit dat het goed gaat en dat ik ze al vroeg kan betrekken in alles.

4 jaar geleden

Ik heb morgenochtend de echo! Ben dan 6+4 weken! Ik mag hem vroeg omdat ik in september een miskraam had! Ik vind het ontzettend spannend en ik ben onwijs zenuwachtig! Hopen dat alles goed is馃グ