25 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op anoniemxxx

Werkt prima om het vet te houden, maar niet op de uitbreiding tegen te gaan ...
Ja hoor heb hem al een paar weken en heerlijk in gebruik! Vooral nu ik zulke droge handen heb omdat ik op het werk mijn handen veel desinfecteer met alcohol.

3 jaar geleden

Pff jeetje ik hb ook exceem over me armen. Enige wat mij helpt is vasseline😭

3 jaar geleden

Oe ik had normaal gesproken geen noemenswaardige huidproblemen, maar in het eerste trimester begon ik enorme jeuk te krijgen! Het begon aan de onderkant van mn borsten (met rode uitslag/bultjes). Vervolgens mn buik en de rest van mn lichaam. Natuurlijk had ik ook al een aantal crèmes en antihistamine gebruikt, maar hielp niets. Toen via de huisarts naar de dermatoloog verwezen. Daar sprak ze over galbulten (kon niet meer ontspannen en ook s'nachts krabben). Ik kreeg een stootkuur prednison, antihistamine en fase 3 crème met smeerschema. Daarnaast moest ik meerdere keren per dag smeren met neutrale vette crèmes. Na een week ging het een stuk beter en nu ben ik er (bijna) vanaf. Wat een opluchting! Ik zou aanraden naar je huisarts te gaan en niet te lang te wachten 😉

3 jaar geleden

Ik heb deze, is allemaal natuurlijk zonder zooi en perfect tegen eczeem ❤️ ik zeg doen!

3 jaar geleden

Reactie op KrisE

Oe ik had normaal gesproken geen noemenswaardige huidproblemen, maar in het ...
Bij mij het zelfde geval op m'n arme Crèmes hebben ook echt geholpen