10 Reacties

2 jaar geleden

Misschien duwt er van de bovenkant iets op zijn teentjes of zitten de zooltjes niet goed. Of schoentjes misschien wel iets te groot waardoor hij naar voren schuift.. zou het misschien aan de huisarts kunnen vragen.

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook eelt onder zijn tenen maar wist niet dat dit erg is. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Backcorner2020

Mijn zoontje heeft ook eelt onder zijn tenen maar wist niet dat dit erg is. ...
Ik had een keer gelezen dat kinderen dat ‘normaal’ niet of nauwelijks hebben 🤔 Vandaar dat ik dacht hee hoe kan dit dan 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Mommy-of-one

Misschien duwt er van de bovenkant iets op zijn teentjes of zitten de zoolt ...
Ja daar had ik ook al naar gekeken… Hij heeft 3 paar schoentjes, echte loop schoentjes, nikes en regenlaarsjes. Alle 3 zijn de perfecte maat en voel ik niks raars als hij met zijn voetje erin zit. Wel loopt hij op zijn schoentjes een beetje naar binnen en zonder schoentjes niet. Maar misschien veranderd dat uiteindelijk van zelf 🤔

2 jaar geleden

Reactie op MaaikeSev

Ja daar had ik ook al naar gekeken… Hij heeft 3 paar schoentjes, echte loop ...
Ja je zou het evt. Kunnen navragen bij de huisarts. Mijn zusje had dat ook maar werd inderdaad altijd gezegd gaat vanzelf weg. Bij haar was dit niet zo en toen ze 12 of 13 was kreeg ze pas zooltjes haha. Maar misschien dat zijn voetje dan wel zo draait dat die tegen iets aan drukt.

2 jaar geleden

Reactie op MaaikeSev

Ik had een keer gelezen dat kinderen dat ‘normaal’ niet of nauwelijks hebbe ...
Nou, ik heb dus toch even de schoentjes nagekeken en denk dat bij hem die wel wat te klein zijn. Nu heb ik hem vandaag maat 22 aangedaan. Had ik toevallig laatst al gekocht. Moet dan de eelt vanzelf weer weggaan? En welke schoenmaat heeft jou kindje dan?

2 jaar geleden

je zou ook een fysiotherapeut naar de voetjes kunnen laten kijken, hoe hij/zij loopt op de schoentjes en evf de stand van de voetjes, heeft hier meer verstand van dan de huisarts. Zij kunnen tevens advies geven over welke schoenen het best bij je kindje past.

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dat ook. We kwamen er bij hem achter dat hij zich al tijgerend altijd met zijn rechterteen afzette (hij begint nu te lopen, maar je ziet het nog steeds een beetje) 🙈 Maar als ik het zo lees loopt die van jou al wel een tijdje?

2 jaar geleden

Reactie op micky-24

Mijn zoontje heeft dat ook. We kwamen er bij hem achter dat hij zich al tij ...
Hij loopt nu ongeveer 2 maandjes, dus valt nog mee! Gaat buiten nog steeds beetje klungelend🤣 Ik hoop dat als hij wat langer loopt dat hij misschien wat rechter met zijn voetjes loopt, want ik denk dat hij daardoor steeds tegen zijn schoentjes aankomt tijdens het lopen🤔 Want zonder schoentjes is er niks aan de hand!

2 jaar geleden

Reactie op Backcorner2020

Nou, ik heb dus toch even de schoentjes nagekeken en denk dat bij hem die w ...
Geen idee eigenlijk of dat vanzelf weggaat🤔 Wel fijn dat je ontdekt hebt dat maat 22 beter is! Ik heb zijn voetjes op gemeten en kom dan op 12,2 dus dan zou maat 21 nog perfect moeten zijn