17 Reacties

2 jaar geleden

Wauw met een mooie haren 😍 Onze dochter wil vooral zelf doen en lopen 😅

2 jaar geleden

Die van mij is ook erg druk met ontdekken en klimmen. Een eigen wil, fie heeft ze zeker, al vanaf dag 1 😅 maar lopen, nee hoor, kruipen is prima😂

2 jaar geleden

Loopt de hele dag achter zijn loop karretje en probeert achter alles aan te lopen. Maar los lopen nee hoor dat wilt hij nog niet :)

2 jaar geleden

Mijn kleine Jamie houdt heel erg van alles zelf doen, lopen en mama helpen met alles wat ze doet 🥰

2 jaar geleden

Mona 1jaar van 24/8 kruipt over al op en af maar lopen heeft ze nog geen zin in kruipen gaat trouwens veel sneller ... stapt wel al goed met 1 handje

2 jaar geleden

Mijn kleine yuna heeft normaal gesproken een spreidbroekje aan. En gaat met broekje aan ook gewoon staan tegen alles op. Lopen gaat er niet echt mee. Weet wel heel goed wat ze wil. Vooral als grote broer quinn een ijsje heeft😋 die moet dan natuurlijk gewoon gedeeld worden

2 jaar geleden

Meneer stapt er al aardig op los, dus nu de eerste echte loopschoenen gekocht 😊

2 jaar geleden

Meneer loopt de hele dag door, en is heel nieuwschierig wat mama aan het doen is wil heel veel meehelpen en klets erop los. Heerlijk om te zien

2 jaar geleden

Reactie op AyşenurZümra

Die van mij is ook erg druk met ontdekken en klimmen. Een eigen wil, fie he ...
Dat haar!!! Zo mooooi! 🥰😍

2 jaar geleden

Vandaag op de boerenmarkt. Gek op water 😛 het is ook een klimmer eerste klas. Een echte ondernemer dus ik heb het er lekker druk mee 🤸🏼‍♀️🤪

2 jaar geleden

1 jaar van 29/08. Stappen zeker nog niet, regelmatig zichzelf eens optrekken wel. Hij is niet van de snelste maar dat moet zeker niet. Onze liefste schat 🥰

2 jaar geleden

🤗🥰

2 jaar geleden

Onze kleine dame van 07-08. Sinds ze los kan lopen staat ze eigenlijk niet meer stil ☺️ heerlijk ondernemend.

2 jaar geleden

Dit kleine moppie is van 28-08 en loopt als een raket. Ook inderdaad heerlijk aan het ontdekken, nadoen, kletsen en een eigen willetje is er ook! Daarnaast een knuffelkont! 🥰