268 Reacties

4 jaar geleden

Wat spannend! Wij hebben de eerste echo al gehad. Weer mooi om te zien.

4 jaar geleden

Ooh zo leuk en spannend!! Wij hebben maandag intake+eerste echo gehad...mijn dag kon niet meer stuk zo blij werd ik ervan! 馃グ

4 jaar geleden

Spannend he! Wij hebben morgen ook de eerste echo, maar vanwege bloedverlies zijn we afgelopen zondag ook al geweest en hebben we het hartje al gezien! Blijf toch zin in morgen hebben. Van mij mag er wekelijks een echo plaats vinden 馃槈.

4 jaar geleden

Wij hebben volgende week onze 1e ( vroege-) echo.. zijn dan 8,3. Kunnen niet wachten!! Spannend, veel plezier morgen!

4 jaar geleden

Maandag mogen wij 馃槏

4 jaar geleden

Wij hebben morgen onze 1e echo bij de vk. Vorige week een echo gehad bij de gynaecoloog in t zh. Maar zij liet niet heel veel los. Dus vind morgen eigenlijk wel spannender! Succes.

4 jaar geleden

Ik had vandaag de eerste echo! Alles was helemaal goed en het was ontzettend mooi en bijzonder om te zien. Veel plezier morgen!

4 jaar geleden

Ik ben nu 9+4 weken en wij hebben vrijdag de offici毛le eerste echo. Omdat ik veel buikpijn had hebben we 24 dec al een eerste spoedecho gehad en toen konden we het hartje al zien kloppen. Dat was een hele emotionele en fijne geruststelling, zo ontzettend bijzonder. Super spannend en veel zin in vrijdag. Weten jullie al of jullie een inwendige of uitwendige echo krijgen?

4 jaar geleden

Wij hebben vrijdag onze eerste echo. Mijn eerste zwangerschap en heb geen idee wat allemaal te verwachten.. Vind het zo spannend, maar ondertussen wel zin in! ^^

4 jaar geleden

Wij mogen morgen ook 'eindelijk'!! Kan niet wachten, vind het toch wel erg spannend. Helaas is de afspraak pas eind van de middag dus wordt nog even afzien :-)

4 jaar geleden

Jaa morgen avond! Eerste echo met 7 weken ivm MA afgelopen mei

4 jaar geleden

Ik ook morgen 7+3! Zooo spannend!! Weet iemand hoe dat trouwens gaat met de intake? Eerst gesprek en dan echo of eerst echo en dan gesprek?

4 jaar geleden

Reactie op Roossss

Ik ook morgen 7+3! Zooo spannend!! Weet iemand hoe dat trouwens gaat met de ...
Eerst echo dan gesprek. Als echo niet goed is hoeft het gesprek ook niet en buiten dat zijn we allemaal te gespannen en nieuwsgierig naar de echo. 馃馃尭

4 jaar geleden

Reactie op Roossss

Ik ook morgen 7+3! Zooo spannend!! Weet iemand hoe dat trouwens gaat met de ...
Bij mij was het de vorige keer eerst een gesprek/vragenlijstje doornemen en daarna de echo!

4 jaar geleden

Eerst echo dan gesprek. Als echo niet goed is hoeft het gesprek ook niet en ...
Dat klinkt echt veel fijner dan andersom, zo was het bij mij de vorige keer. Ik vraag morgen ook maar of de echo meteen kan 馃憤.

4 jaar geleden

Wij ook morgen dan zijn we als het goed is 8 weken. Vind het wel spannend, is m'n eerste zwangerschap.

4 jaar geleden

Willen jullie uiteindelijk, als alles goed mag gaan, weten wat het is?

4 jaar geleden

Ik ook morgen! Dan 7+5 weken. Heel spannend! Veel succes en plezier iedereen bij de eerste echo 馃崁馃槉鉂わ笍

4 jaar geleden

Ik pas komende dinsdag! Dan ruim 8 weken volgens berekening. Pff wat duurt dat wachten lang zeg!!

4 jaar geleden

Ik heb morgen ook mijn intake bij de verloskundige! Weet alleen niet helemaal zeker of er ook een echo gemaakt wordt omdat ze dat er niet specifiek zei.. hoop het wel! Ben nu 7+3