268 Reacties

4 jaar geleden

De enige tip die ik kan geven voor een mooie echo is te zorgen voor een goed gevulde blaas. Bij de echo van 1 van mijn vorige kindjes was deze in eerste instantie ook niet zo mooi en toen moest ik in de wachtkamer nog flink wat water drinken.

4 jaar geleden

Reactie op Baby16082020

De enige tip die ik kan geven voor een mooie echo is te zorgen voor een goe ...
Ik kreeg die tip ook. Ik had vanaf 13u niet meer geplast, terwijl ik de echo om 17.10 had uiteindelijk. Ze zei dat het voor mij beter geweest zou zijn om met een lege blaas te komen omdat het een inwendige echo betrof. Dus daar heeft het volgens mij ook nog mee te maken.

4 jaar geleden

Ik heb nu ook eindelijk mijn eerste echo gehad, de termijn echo. 10+6, dus uitgerekende datum is veranderd van 30 augustus naar 1 september. Was wel een prachtig beeld 😍

4 jaar geleden

De eerste dag van mijn laatste menstruatie is 11 weken geleden. Vandaag met de eerste echo is gezegd dat ik 12 wk zwanger ben. Is dit puur aan de hand van de grootte van de baby oid? Daar vergeten te vragen. 😅

4 jaar geleden

Reactie op jasmine___

De eerste dag van mijn laatste menstruatie is 11 weken geleden. Vandaag met ...
dit meten ze idd aan de grote van de baby Men zegt dat alle baby tot en met 16 weken gelijk groeien en hierna hun eigen weg gaan. Als dit je termijn echo is dan houden ze ook vanaf nu 12 weken aan en zou de uitgerekende datum dus ook een week vroeger zijn dan dat je zelf had berekend

4 jaar geleden

Reactie op Classkey

Ik heb nu ook eindelijk mijn eerste echo gehad, de termijn echo. 10+6, dus ...
Wauw wat een mooie echo voor die termijn ❤

4 jaar geleden

Hier 11+3!! Vandaag de termijn echo gehad! Zo bijzonder!!

4 jaar geleden

Reactie op momtobe123

Hier 11+3!! Vandaag de termijn echo gehad! Zo bijzonder!!
Prachtig!!