51 Reacties

4 jaar geleden

Hoi zolang jullie gelukkig zijn is dat het belangrijkste wat de rest van de wereld zegt moet je kak aan hebben

4 jaar geleden

Hihi, dat klopt eigenlijk wel

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Als jullie maar gelukkig zijn, het is jullie geluk! Ik ben ook zwanger van de 1e nu 5 weken. Ik vind het allemaal erg spannend en kan niet wachten op de 1e echo. Hebben jullie dat ook?

4 jaar geleden

Reactie op Rosa1988

Gefeliciteerd!! Als jullie maar gelukkig zijn, het is jullie geluk! Ik ben ...
En hoe echte elkke dag lees ik de zwangschaps app, Google is me beste vriend haha. Echt spannend

4 jaar geleden

Ja hebben wij zeker ook, ofja vooral ik. Hij wilt nog tot bijna 10 weken wachten tot dat we naar de dokter gaan. Ik ben ook wel heel bezorgd hoor, wil gewoon weten of het een kloppent hartje heeft..

4 jaar geleden

Super leuk! Ik ben zelf ook 17 en 6 weekjes zwanger! ☺️

4 jaar geleden

Reactie op KeshleyKeanu

Super leuk! Ik ben zelf ook 17 en 6 weekjes zwanger! ☺️
Fijn te weten dat ik niet de enige ben haha, ben wel pas 17 geworden maar ik ben er super blij mee!

4 jaar geleden

Reactie op Mommy-of-one

Fijn te weten dat ik niet de enige ben haha, ben wel pas 17 geworden maar i ...
Ja me to in nov...

4 jaar geleden

Reactie op KeshleyKeanu

Ja me to in nov...
Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Mommy-of-one

Gefeliciteerd!
Thank you to ☺️

4 jaar geleden

Reactie op KeshleyKeanu

Ja me to in nov...
Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Hasje

En hoe echte elkke dag lees ik de zwangschaps app, Google is me beste vrien ...
Jaaaa ik ook haha. Bij elk krampje enz. Even lezen. Maar vind het ook spannend omdat wij om ons heen toch wat minder leuke verhalen hebben gehoord. Daarom durf ik niet al te blij nog te zijn...

4 jaar geleden

Reactie op Mommy-of-one

Ja hebben wij zeker ook, ofja vooral ik. Hij wilt nog tot bijna 10 weken wa ...
Dat heb ik dus ook. Horen of het goed zit!

4 jaar geleden

Andere hebben altijd een mening, als jij en je vriend maar gelukkig en blij zijn. Enige wat je kindje nodig heeft is liefde! En vaak wordt er gezegd dat "jonge" ouders niet weten hoe ze het moeten doen. Maar geloof me.. mijn vriendinnetje was ook tienermoeder en haar zoon (inmiddels 12) is een van de netste opgevoede kinderen die ik ken. Lekker genieten van je zwangerschap ♥️ en hoe oud je ook bent Maakt niks uit.

4 jaar geleden

Andere hebben altijd een mening, als jij en je vriend maar gelukkig en blij ...
Dankjewel! Echt heel lief❤

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En inderdaad het is jullie keuze maakt niet uit dat je 17 ben... commentaar krijg je toch.. ik ben 27 en kreeg bij mijn zwangerschap (dat bleek buitenbaarmoederlijk en werd een miskraam na 5.5 week) een hele preek van mijn schoonmoeder of ik er wel klaar voor was... na de miskraam zei ze zelfs dat het misschien beter was zo. Nee tuurlijk ben je er niet klaar voor... naar een kleintje leef je vanzelf toe. Ik ben nu weer zwanger vandaag precies 7 weken... Ben.benieuwd wat voor preek ik nu ga krijgen als we het vertellen 😂

4 jaar geleden

Reactie op Sabb

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En inderdaad het is jullie keuze maakt ...
Gefeliciteerd! En ja het is ook niet perongeluk het is wel iets dat wel echt willen. Sterkte alvast!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Mijn zusje is van haar eerste bevallen toen ze 17 was. Inmiddels 3 dochters (12, 10 en 9 maanden) verder! Mensen hebben altijd een mening. Ik ben 32 en zwanger van mijn eerste... daar hebben ook veel mensen een mening over. Who cares 😋

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Mijn zusje is van haar eerste bevallen t ...
Dankjewel! En dat klopt zeker, het enige waar ik me eigenlijk een beetje zorgen om maak zijn mmijn ouders. Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Mommy-of-one

Gefeliciteerd! En ja het is ook niet perongeluk het is wel iets dat wel ech ...
We lopen allebei gelijk ik ben ook uitgerekend op 2 augustus 😂