51 Reacties

4 jaar geleden

Precies dit!! Al is het voor mij rond 6.00-6.30 uur maar toch vervelend :-(

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde.. paar keer wakker 's nachts en dan vroeg wakker best vervelend.. Ik ga 's middags nog ff een uurtje liggen als de gelegenheid zich voordoet

4 jaar geleden

Herkenbaar! Ik ben nu ook 5 weken zwanger en rond de middag erg moe. Word ook vaak wakker 's nachts, vooral rond 6 uur en daarna slaap ik erg licht of ga ik dromen. Vervelend he!

4 jaar geleden

Haha wat grappig, ik heb hetzelfde. Vanmorgen is het me uiteindelijk toch gelukt om in slaap te vallen!!

4 jaar geleden

Haha ja ik heb dat ook! Terwijl normaal ben ik niet wakker te krijgen ‘s ochtends en nu ben ik elke keer al vroeg klaar wakker

4 jaar geleden

Ik heb het nu ook een paar dagen dat ik maar 2uurtjes per nacht slaap. Heb ook veel last van nacht zweten. Ben nu 5weken en 1dag.14januari 1e echo.

4 jaar geleden

Ik ben 7 weken zwanger en heb het al een tijdje, ik ben altijd rond 4 uur in de nacht wakker, en dan slaap ik niet meer daardoor ben ik wel de hele dag wakker

4 jaar geleden

Wat grappig ik heb dat ook. Nu 5weken zwanger en in de middag heel moe, 's avonds niet in slaap kunnen komen en in de ochtend vroeg wakker en niet meer kunnen slapen. Normaal totaal geen last van en kan ik altijd en goed slapen.

4 jaar geleden

Ik ben 6+6 en heb dit ook al 2 weken. De hele dag doodop zijn, ‘s avonds al om 20u-20u30 in bed liggen, niet in slaap vallen... Dan val je eindelijk tegen 22u in slaap en om 4u-4u30 ben ik alweer wakker en niet meer kunnen slapen 😭 Ik moet elke dag om 6u op om te werken dus zijn echt veel uren per week verloren slaap 😫

4 jaar geleden

Heel erg herkenbaar. Elke ochtend tussen half 4 en half 6 wakker. Soms nog zelfs eerder. Eigenlijk ook altijd gigantisch misselijk, met overgeven als gevolg. Val s avonds na het eten ook vaak in slaap op de bank. Nu ik vrij ben in het weekend, ook overdag

4 jaar geleden

Ik ben ook vaak vroeg wakker maar ook paar keer midden in de nacht, dan ook misselijk erbij de truc voor mij is iets kleins eten een koekje of droge rijstwafel en dan lukt het vaak weer een uurtje te slapen! Maar het breekt mij ook overdag op😥

4 jaar geleden

Hier ook!

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Nu gelukkig vakantie, dus iets meer mogelijkheid tot rust en dan maakt mijn hoofd zich hopelijk ook minder druk met 'ik MOET nog slapen anders trek ik het werken niet'.

4 jaar geleden

Herkenbaar! Ik ook erg vroeg wakker, het varieert tussen 4.00 en 5.30 😅 en daarna jammer genoeg ook niet meer kunnen slapen..

4 jaar geleden

Hier ook.. heel moe 😴

4 jaar geleden

Ja hier ook! Terwijl ik normaal gesproken echt wereldkampioen uitslapen ben. Ik heb al zo lang als ik me kan herinneren moeite met opstaan en dat is ook echt een straf. Maar nu ben ik elke dag echt vroeg wakker en dan ook klaarwakker! Super bizar. Wel ‘s middags altijd toe aan een dutje. Ik ben nu 8+1 en heb dit ook al vanaf het begin.

4 jaar geleden

Hier ook smorgens om 4u feest. (Ben 7+6) Dacht eerst dat het door werk kwam, mijn wekker gaat normaal om 5:30. Maar de laatste weken echt moeite met nog in slaap komen. Heb al geprobeerd om later naar bed te gaan maar dat werkt ook niet :(

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zit nu tegen mijn 8e week aan en heb het al 5 weken.... Ik hoop dat het bij jou snel overgaat ik vindt het echt heel pittig

4 jaar geleden

Ik heb dit ook een tijdje gehad (ben nu 7,5 week). Sinds ik magnesium in de vorm van celzout ben gaan nemen is het minder geworden. Maar ja, kan natuurlijk toeval zijn

4 jaar geleden

7 weken en half ver. Zwanger van het tweede. Onze eerste dochter is 5jaar. Ik merk enorm veel verschil bij mijn eerste zwangerschap! Daar ging alles tip top. Maar nu lijkt het alsof ik elk kwaaltje moet doorstaan. Best hevig. Moe, uren wakker liggen in de nacht, misselijk, geen eetlust. Hoofdpijn , maagpijnKortademig( na 1 trap te doen) steekjes. Buikkrampen en slecht naar de wc gaan. Ik ben enorm blij dat ik weer zwanger ben... maar het is toch al de moeite geweest 😇😅 denk ik van mezelf, komaan! Stel je niet zo aan seg 🙄🤓😬