51 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zit nu tegen mijn 8e week aan en heb ...
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd! ;) Ja ik hoop het ook... En anders maar hopen dat ik op de een of andere manier toch genoeg rust kan pakken.

4 jaar geleden

Ik ben ook vaak vroeg wakker maar ook paar keer midden in de nacht, dan ook ...
Aah dat is ook echt vervelend. Gelukkig heb ik me nog niet heel misselijk gevoeld. Maar misschien komt dat nog.

4 jaar geleden

Dat heb ik ook. Hele drukke werkdag gehad en nog steeds Elke ochtend rond 6:00 wakker. Ook wel krampjes in m’n buik. En echt kotsmisselijk sinds deze week... ben nu 6+5. Hoop dat het snel wat minder word want je blijft overdag vermoeid..

4 jaar geleden

Reactie op de ridder kim

7 weken en half ver. Zwanger van het tweede. Onze eerste dochter is 5jaar. ...
Ach ja, soms mag je best even klagen toch. ;)

4 jaar geleden

Ik ben ook echt iedere morgen rond 05:00/05:30 wakker en dan aan het eind van de dag behoorlijk moe. Gelukkig alleen maar 1 dag werken deze week en dan ff een weekje vrij 🥰

4 jaar geleden

Ja hoor, hier ook alweer wakker..🙋🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ja hoor hier ook alweer naar het plafond aan het staren. Grappig... Ik dacht dat het niets met de zwangerschap te maken zou hebben... blijken heel veel vrouwen er last van te hebben

4 jaar geleden

Reactie op AvdS89

Ja hoor, hier ook alweer wakker..🙋🏼‍♀️
Haha hier ook weer, goedemorgen! 😅

4 jaar geleden

Haha goede morgen! Ik slaap de laatste nachten überhaupt slecht. Maar het lijkt wel of sinds ik het weet het alleen maar erger word 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Hier ook al vanaf 4 uur...

4 jaar geleden

Wij gisteren positief getest! Ben al een hele week vroeg wakker. Blij om te lezen dat ik hierin niet de enige ben

4 jaar geleden

Reactie op Mamma van Lauren

Wij gisteren positief getest! Ben al een hele week vroeg wakker. Blij om te ...
Gefeliciteerd!! 😊

4 jaar geleden

Hier ook! Vanaf 18:00 savonds takel ik helemaal af en val ik constant in slaap.. ik geef me er maar aan toe en ga rond 21:00 slapen maar vervolgens ben ik 04:30 wakker😂 ga het toch maar proberen te rekken savonds

4 jaar geleden

Reactie op Mamma van Lauren

Wij gisteren positief getest! Ben al een hele week vroeg wakker. Blij om te ...
Ik ook vandaag vrijdag positief getest en nu al een week vroeg wakker

4 jaar geleden

Ik ben iedere avond 2 à 3 keer wakker. Dit is al een week zo. Ben dan ongeveer 1,5 uur klaar wakker en val dan weer in slaap voor 3 uurtjes, weer wakker en val dan weer in slaap. Ben ook erg vroeg wakker, rond 6/7 uur terwijl ik nu juist vakantie heb.

4 jaar geleden

Ik heb ook korte nachten en veel nachtmerries daarnaast als ik wakker word doen heel me gewrichten zeer als of ik klem heb gelegen. Heel raar. Ik ben 4+1 nog erg vroeg

4 jaar geleden

Dat heb ik al een week of 3 (nu bijna 7 weken zwanger) inderdaad. Ik probeer mezelf overdag wat meer uit te putten en geen middagslaapjes te doen. Dat betekent dan van 21:00 - 04:00/05:30 slapen. Het is niet gezellig maar dan heb je in verhouding toch genoeg slaap gehad (hoop ik dan maar..) Succes!

4 jaar geleden

Reactie op HBW

Dat heb ik al een week of 3 (nu bijna 7 weken zwanger) inderdaad. Ik probe ...
Weet niet of mij dat lukt, om 21.00 al gaan slapen. Ben echt een avondmens. Maar overdag geen dutjes doen is wel een goeie!

4 jaar geleden

Ik ook! Zeker toen ik het net wist, nu 7 weken en een paar mensen het vertelt en ik merk dat ik nog wel vroeg wakker wordt maar dan ook wel weer kan slapen. Denk dat het veel met de spanning te maken heeft gehad bij mij.

4 jaar geleden

Vandaag een nieuw record... Om 3.15 klaarwakker....