51 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook! 4 wk +4 zwanger en iedere ochtend voor 4e wakker en niet meer kunnen slapen... en zo moeeee dat ik dan na het avond eten op de bank in slaap val haha

4 jaar geleden

Ms leuk om te weten van elkaar waar je vandaan komt. Ik kom uit rotterdam

4 jaar geleden

Meer mensen die juist ontzettend veel slapen? Ook s' morgens.. kan mn bedje op mn vrije dag bijna niet uit komen!

4 jaar geleden

Reactie op Bo-tje

Meer mensen die juist ontzettend veel slapen? Ook s' morgens.. kan mn bedje ...
Ja zeker. Liefst ook smiddags een goede dit en in de avond vroeg het bed in. En tussendoor ook de de ogen sluiten. Voel me net Doornroosje die nog wakker moet worden.

4 jaar geleden

Reactie op Mamma van Lauren

Vandaag een nieuw record... Om 3.15 klaarwakker....
Hahaha... vreselijk he... Ik zag net op mijn telefoon 02.50 uur. Dat zijn geen tijden joh...

4 jaar geleden

Nou eigenlijk helemaal geen last van gehad maar vandaag (nu) ook rond 04.30 wakker en ik dacht het is 08.00. Heel gek om moe te zijn maar ook vrij wakker. Ben morgen 8 weken. Succes er mee allemaal!

4 jaar geleden

Ik slaap ook slechter, ben ‘s nachts ook een paar keer wakker omdat ik of krampen heb of naar het toilet moet 🚽 Ik ben nooit echt een lange uitslaper geweest. Dus op tijd wakker ben ik altijd al wel ☀️ Maar wat ben ik me moe! 💤

4 jaar geleden

Hier ook vroeg wakker maar ook heel levendig dromen

4 jaar geleden

Vannacht ook echt hier eerst de meest rampzalige nacht gehad... ben nu 4+6, dus nog vrij vroeg. Maar man man man, wat een rotnacht was dit

4 jaar geleden

Ik kan 's avonds juist niet in slaap komen ook al ben ik nog zo moe. Log er vaak om 21.00 al in maar slaap niet voor 23.00, meestal zie ik de klok van middernacht nog. En in de ochtend kan ik er echt niet uit komen en ben de hele dag moe

4 jaar geleden

Hier ook vroeg wakker, vroeg moe. Maar wel onrustig slapen door vele dromen en gedachten die komen opzetten. Een zwangerschap is ook niet niks, dus niet gek dat het je veel bezig houdt ☺️