20 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou gewoon nog een x de verloskundige bellen!! Je bent zwanger dus met deze klachten stuurt de hap je toch naar de verloskundige

3 jaar geleden

Heb je al naar de Huisartsenpost gebeld?? Verloskundige zegt zoiets niet voor niets toch??

3 jaar geleden

Ik zou gewoon vk bellen die komt dan miss nog een keer kijken en die zal je dan wss doorsturen naar het zh, miss is het handig de tijd tussen de krampen door bij te houden en hoelang zon kramp aanhoud

3 jaar geleden

Misschien is het een buikgriep? Heb je last van overgeven en diarree? Heb je daarbij pijnlijke onregelmatige krampen, dan kan het goed zijn dat het buikgriep is. Een warme kruik wil nog wel eens wat ontspanning geven. Als de verloskundige het heeft geadviseerd zou ik zeker de huisartsenpost bellen.

3 jaar geleden

Reactie op Tientie

Heb je al naar de Huisartsenpost gebeld?? Verloskundige zegt zoiets niet vo ...
Heb ik gedaan, maar die adviseerde me eerst in bad te gaan en paracetamol in te nemen. Nu dat nog steeds niet geholpen heeft ga ik nog eens bellen!

3 jaar geleden

Heb ik gedaan, maar die adviseerde me eerst in bad te gaan en paracetamol i ...
Goedzo!! En anders gewoon je verloskundige weer bellen hoor..

3 jaar geleden

Misschien buikgriep of een blaasontsteking. Zou de vk of de hap nogmaals bellen

3 jaar geleden

Ik zou gewoon even weer de hap bellen. Dat klinkt niet goed hoor!

3 jaar geleden

Ik heb dit de afgelopen 3 dagen ook gehad! Bij mij waren het indalingsweeën. Maar als je het niet vertrouwd gewoon blijven bellen tot ze je wat meer duidelijkheid kunnen geven.

3 jaar geleden

Wat vervelend, ik ben 33 weken en had candaag in de ochtend ook last van krampjes en heftige diaree (sorry voor de info) maar daarna geen last meer gehad. Ik weet ook niet waar het vandaan zou kunnen komen.

3 jaar geleden

Reactie op MigaldeGroot

Ik heb dit de afgelopen 3 dagen ook gehad! Bij mij waren het indalingsweeën ...
Hij is al helemaal ingedaald, dus dat kan het ook niet zijn denk ik. Komen net van de hap af en heb geen blaastontsteking en ook niks mis met mn darmen. Dus zometeen weer de verloskundige bellen.

3 jaar geleden

Jeetje wat vervelend! En wat vervelend dat je heen en weer wordt gestuurd... Ik hoop dat alles gewoon goed is met de kleine en dat jij snel van die klampen af bent❤

3 jaar geleden

Ik lig Na dezelfde klachten in t Zh Had toch al weeen Krijg nu wee remmers

3 jaar geleden

Juist hetzelfde gehad vannacht( 31w+ 7) nu is het helemaal weg dus denk gewoon mss verkeerd gegeten.

3 jaar geleden

Reactie op Zineb94

Wat vervelend, ik ben 33 weken en had candaag in de ochtend ook last van kr ...
Hier hetzelfde 😏

3 jaar geleden

Reactie op Lisababy

Ik lig Na dezelfde klachten in t Zh Had toch al weeen Krijg nu wee remmers ...
Ik ook en longrijpers gekregen. En had al 1,5 cm ontsluiting. Vandaag 34 wkn. Nog tot dinsdag in het Zh. Hopelijk blijven de weeen weg.

3 jaar geleden

Reactie op Zineb94

Wat vervelend, ik ben 33 weken en had candaag in de ochtend ook last van kr ...
Idem hier, 35 weken en deze morgen ontzettende krampen telkens ik naar de wc moest... Krampjes zijn er nog steeds, af en toe een harde buik tussendoor, dus probeer me geen zorgen te maken 😒

3 jaar geleden

Ik heb heel erg last van mijn onderbuik. 34wkn ben ik. Donderdag heb ik een afspraak staan met de gynaecoloog. Dames, sterkte allemaal. 😘

3 jaar geleden

En weet je al wat?

3 jaar geleden

Reactie op Jesty2017

Ik ook en longrijpers gekregen. En had al 1,5 cm ontsluiting. Vandaag 34 wk ...
Ik mocht gister gaan van di tm zon bedrust gehad nu gaat t weer Ben je nog in r zh?