33 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mybaby30

Wacht ff! Kan dat😱. Ik heb vanmorgen voor t eerst in weken mascara opgedaa ...
Ja bij mij ook helemaal kort. Normaal ook altijd mooie lange wimpers. Ze komen wel weer terug gelukkig. Ik heb er ongeveer een maand last van gehad toen ik rond de 24/25 weken zwanger was. Nu bijna 28 weken en merk dat ze alweer stuk langer zijn geworden. Bij mij was het toevallig in de periode dat de baby haar krijgt overal😳 misschien pakken ze even tijdelijk je wimpers af ofzo🤣

3 jaar geleden

Jaa heel herkenbaar!! Bij mijn zoontje was het al niks toen ik zwanger was, maar nu al helemaal niet. Bij hem had ik nog wat voller haar maar dat is deze zwangerschap ook ver te zoeken. Probeer mezelf een beetje op te leuken met make-up. Deed al jaren geen foundation meer op. Maar anders voel ik me zo onzeker. Echt verschrikkelijk. Gelukkig komt nu het mooie weer er weer aan en is de zonnebril een van mijn favoriete items hahaha

3 jaar geleden

Ikkkk😅 ik wou hier dus laatst ook een topic over openen haha! Maar ik, dit is mijn 4e zwangerschap, ik heb 3 jongens gedragen en had altijd een super mooie zwangerschap glow! Mooie bos met haren en zwangerschap body om het maar zo te zeggen. Nouuu nu bij deze zwangerschap, het is nu een meisje btw, ik heb dikke vette pukkels op me kind en naast me neus, een zwemband ondermijn gezicht, me haar is zo slap en dun als het maar kan, ik zie er uit als wally the walvis😭 gewoon echt verschrikkelijk opgeblazen en dik ook. Voel me echt onaantrekkelijk, maja ik weet waar voor ik het doe idd. Ookal vind ik deze zwangerschap veel moeilijker en besef ik mij dat dit echt mijn laaste zal zijn, het is gewoon niet meer wat voor mij! Heb 4 kindjes straks en wij zijn compleet zo💙💙💙❤

Reactie op Melliejade

Ikkkk😅 ik wou hier dus laatst ook een topic over openen haha! Maar ik, dit ...
Dit is precies mijn verhaal 🙊 maar dan omgekeerd 3 💝💝💝 en nu een 💙 bij de meisjes had ik het niet 🤭 en nu 🤐

3 jaar geleden

Hier ook klachten. Bij mijn zoon had ik een prachtige dikke volle haarbos. Nu weet ik het geslacht niet maar mijn haar is super futloos. Sinds twee weken heb ik zelfs een kaal plekje, dus ik heb nu voor de zekerheid bloed laten prikken of ik voldoende vitamine binnen krijg. Nu ik jullie verhalen over wimpers lees denk ik, Ah ja dat dat heb ik ook 😅 maar hopen dat al de schoonheid naar de baby gaat dan haha 😁

3 jaar geleden

Hier ook last van, voel me doodmoe en zo zie ik er ook uit, heb rode vlekken in m'n gezicht en veel pukkeltjes. Ook is m'n haar veel sneller vet dan voor de zwangerschap en heb een droge huid (heel m'n lichaam). Totaal anders dan bij m'n zoontje. Toen had ik veel meer energie en straalde ik juust. Ben benieuwd of we nu dan idd een meisje krijgen. We gaan het zien over een week of 12

3 jaar geleden

Bij de zwangerschap van me dochters superlelijk! Bij me zonen de schoonheid zelve😊

3 jaar geleden

Bij mijn eerste 2 jongens had ik prachtig haar, nu bij jongen nummer 3 is het futloos en heb overal puistjes

3 jaar geleden

Ze zeggen altijd dat meisjes de schoonheid van de moeders stelen tijdens de zwangerschap:) hier een hoofd vol rode vlekken

3 jaar geleden

Reactie op Mybaby30

Zoveel vrouwen stralen, hebben mooie bossen haar, etc.. en ik.. ben een wan ...
Wat een (h)eerlijke beschrijving 😂 succes 😘

3 jaar geleden

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Dit is precies mijn verhaal 🙊 maar dan omgekeerd 3 💝💝💝 en nu een 💙 bij ...
Haha echt? Wat grappig zeg!

3 jaar geleden

Hier ook,bij me eerste twee zwangerschappen had ik echt niks ennu heb ik pigmentvlekken op me gezicht die je niet kan missen😁 maar ze zeggen als het een meisje is die de mooiheid van mama overneemt

3 jaar geleden

Reactie op Nazar86

Hier ook,bij me eerste twee zwangerschappen had ik echt niks ennu heb ik p ...
Dan krijg ik na 2 "lelijke" jongens nu dus een hele knappe hahahaha