55 Reacties

4 jaar geleden

Ik neem aan dat je 1e van 2018 is en niet 2028 hihi. Hier 2e zwangerschap. Zoon is al 12. Slecht slapen, zere borsten en obstipatie dat is waar ik last van heb. Vandaag 5 weken zwanger

4 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 4 weken. Heb meer zin in dutjes maar dat heb ik sowieso altijd in december. Verder wat maagzuur en ‘s ochtends licht gevoelige borsten. Verder nog niks. Komt vast nog wel.

4 jaar geleden

Hier vandaag 4+3 en vooral last van m'n darmen, borsten en moe maar toch ook weer slecht slapen. Ons 1e zoontje is ook nog eens ziek dus onrustig snachts 🙈

4 jaar geleden

Ik ben 5 weken en 3 dagen zwanger en heb ook vrijwel geen klachten. Bij stoten gevoelige borsten en soms iets hoofdpijn. In mijn buik voel ik niks, terwijl ik bij de eerste echt veel steekjes en menstruatiekrampjes etc had. Ik maak me er niet zo'n zorgen om, hoewel ik heel soms even extra tegen mn borsten stoot om te checken of ze nog wel zeer doen 🤣 het is toch wat deze spannende tijd.

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 5 weken. Van het weekend last gehad van krampen (voelde als menstruatie krampen) en een trekkend gevoel in mijn lies. Vandaag nergens last van en dat vind ik wel gek. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik kan er niet veel over zeggen, maar ik had verwacht dat ik me echt zwanger zou voelen. Dat heb ik niet, hopelijk komt dat nog!

4 jaar geleden

Ik ben 4+4 zwanger. En ook nergens last van! Alleen last van mijn borsten een beetje. Mij maakt het ook wat onzeker maar hoor ook van meerdere dat het nog later kan komen!

4 jaar geleden

Nu 2e zwangerschap, totaal nog geen klachten, eerste zwangerschap helemaal geen klachten gehad met uitzondering van wat maagzuur

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 6 weken en 3 dagen zwanger en voelde me vandaag voor het eerst echt misselijk. Sinds de 5 weken wel wat meer vermoeidheid maar de ‘klachten’ beginnen nu pas. Kan dus allemaal nog komen, ieder lichaam is anders! 😊

4 jaar geleden

Ik ben nu 6+5. Had de eerste 5 weken veel spanning in mijn onderbuik, pijnlijke borsten en moe. Nu vandaag voor het eerst echt misselijk omdat ik niet optijd iets had gegeten. Maar andere klachten heb ik niet. Mijn moeder had helemaal nergens last van toen ze zwanger was van mij. Iedereen is anders.

4 jaar geleden

Wat bijzonder. Onze zoon is ook van 11-11-2018!!! Hier nu 3e zwangerschap (in totaal de 5e) en mijn kwaaltjes zijn ook heel wisselend. Soms erg zere borsten, jeuken ze, pijnscheuten andere moment voelen ze heel gewoon. Soms krampen in onderbuik en onderrug en andere moment is alles weg. Ben wel vermoeider maar ook dat wisselt erg. Weet van bij mn zoon dat het heftiger werd in de 6e en 7e week dus ben benieuwd. Ben wel blij als ik van alles voel, soort van bevestiging zeker na 2 miskramen....

4 jaar geleden

Ik ben 4,5 week zwanger. Heb gevoelige borsten, last van rommelige darmen en krampjes in onderbuik. Ik val iedere avond vroeg in slaap op de bank, maar ben tussen 03.00 en 05.00 klaar wakker. Verder voel ik me nog prima!

4 jaar geleden

Hier alleen zere borsten. En gisteren de hele dag licht misselijk maar niet dat je zegt goh wat voel ik mij misselijk. Vandaag 4 weken en 3 dagen. Ben aan de ene kant wel blij dat ik niet zo veel last heb. Is een belangrijke maand voor mijn werk. In januari mogen van mij de symptonen komen hahahaha

4 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Ik neem aan dat je 1e van 2018 is en niet 2028 hihi. Hier 2e zwangerschap. ...
Haha ja klopt 2018🤣

4 jaar geleden

Reactie op Frida

Wat bijzonder. Onze zoon is ook van 11-11-2018!!! Hier nu 3e zwangerschap ( ...
Oh wat grappig!! En wanneer nu uitgerekend? Oh heftig dan is het wel wat spannender, hoop dat je snel wat gaat voelen!!

4 jaar geleden

Gisteren voor het eerst sinds ik van mijn zwangerschap weet geen kamille thee gedronken. En voor het eerst last van misselijkheid gehad. Weet niet of het samenhangt, maar ik ga vandaag weer lekker een kopje kamille thee nemen 😅

4 jaar geleden

Reactie op psl

Ik ben 4,5 week zwanger. Heb gevoelige borsten, last van rommelige darmen e ...
Hoii, Hier precies dezelfde symptomen. K ben denk ik ook 4,5 week (30-12 krijgen we onze eerste echo) van ons eerste kindje. Ik slaap vroeg maar rond kwart voor 3 ben ik wakker tot 5. Dat breekt me echt op want k moet gewoon gaan werken. Ook gevoelige borsten last van mn darmen en kleine krampjes.

4 jaar geleden

Ok.. naast de lichamelijke klachtjes (voornamelijk hoofdpijn) ook een beetje labiel 🤣 Zat net in de auto onderweg naar werk. Samen voor altijd van Marco Borsato kwam erop. Die tranen bleven maar komen en ik had geen idee waarom 🤷‍♀️😂 moest mezelf echt even vermannen en normaal doen Toen ik het parkeerterrein van mijn werk op reed. Pokerface op en gaan.. werkze allemaal!

4 jaar geleden

Ik heb rommelige darmen en wat last van m’n onderrug. Verder tot nu toe weinig symptomen. 4+2 weken.

4 jaar geleden

Vaker last van mijn darmen, vaker wakker voor mijn wekker en pijnlijke tepels/borsten

4 jaar geleden

Eerste zwangerschap tot 16 weken misselijk geweest en moeten kotsen (zelfs glaasjes water hield ik niet binnen). Nu heel soms beetje misselijk maar eigenlijk niet veel. Wel pijnlijke borsten. Maar ergens is die misselijkheid fijn omdat je bevestigd krijgt dat het er zit dus snap je gevoel. Ik ben nu 5 week ver dus die misselijkheid kan natuurlijk ook nog volop komen haha.