55 Reacties

4 jaar geleden

Zo mijn darmen gaan wel tekeer hoor in combinatie met hevige misselijkheid.. met name in de ochtend en vanaf ongeveer half 4

4 jaar geleden

Vermoeidheid, pijnlijke borsten en lichte krampen. Eerste zwangerschap! Nu vermoedelijk 4+5 weken, op 31 december de eerste echo. Spannend!!

4 jaar geleden

Ben nu 5 weken zwanger alleen Savonds wat misselijk had vorige week wel super erge hoofdpijn bij me zoontje was ik aan overgeven tot ik beviel , en me 2e ook heel misselijk helaas miskraam geworden met 11 weken nu 3 e echt weinig last van dingen maar kan nog komen

4 jaar geleden

Hier nu 7 weken maar ook weinig kwalen... Wel eerst hele gevoelige borsten maar ook dat niet meer. Hebben wel met 6+3 een kloppend hartje gezien. Dus of ik heb mazzel of het is toch niet goed... Blijft zo gokken hè. Enige dat we kunnen is afwachten..

4 jaar geleden

Hier nu 7 weken maar ook weinig kwalen... Wel eerst hele gevoelige borsten ...
Ik snap je onzekerheid. Hoe lang moet je wachten tot de volgende echo/controle?

4 jaar geleden

Hier nu 7 weken maar ook weinig kwalen... Wel eerst hele gevoelige borsten ...
Jaa en dat duurd zo lang hè afwachten!!

4 jaar geleden

So far heb ik last van pijnlijke tepels/borsten, krampjes en vermoeidheid.

4 jaar geleden

6 a 7 weken hier, voel ook helemaal niks, geen misselijkheid of iets, ik vreet gewoon maar door en kan tegenwoordig mijn buik niet meer inhouden:) Ok misschien obstipatie, maar dat had ik al een beetje... Dus ook een beetje onzeker hier, kan niet wachten tot de 1e echo! Het is mn 2e zwangerschap btw.

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Ik snap je onzekerheid. Hoe lang moet je wachten tot de volgende echo/contr ...
We mogen 23-12 weer. Dat is dan in het ziekenhuis bij de gyn vanwege chronisch ziek zijn. Bij de vk was omdat we deze zwangerschap niet verwacht hadden en we door alle medische redenen niet zeker waren of dit een verstandige keuze zou zijn. We mochten bij haar op gesprek en ze heeft toen een echo gemaakt om de zwangerschap te bevestigen. Wanneer mag jij?

4 jaar geleden

Hier bijna 5 weken zwanger. Nog nergens last. Bij mijn eerste last van m'n borsten en moe maar nu, echt helemaal niks. Lijk zelfs meer energie te hebben. Voor de zekerheid nogmaals getest maar ben toch echt zwanger.

4 jaar geleden

Reactie op Kiele86

Hier bijna 5 weken zwanger. Nog nergens last. Bij mijn eerste last van m'n ...
Jaa dat heb ik dus ook! Kan het gewoon redden met 5 uurtjes per nacht. Raar is dat, je verwacht in ieder geval een beetje moe te zijn haha

4 jaar geleden

We mogen 23-12 weer. Dat is dan in het ziekenhuis bij de gyn vanwege chroni ...
Gelukkig duurt dat niet zo lang meer! 😊 is nog te overzien hè? Ja eigenlijk is iedere dag te lang natuurlijk.. Wij mogen de 24e! Kijk er enorm naar uit maar vind het ook heel spannend. Ben deze week erg druk op mijn werk dus dat leidt aardig af gelukkig. Ik verwacht dat ik bij de echo 6 weken en 4 dagen ben. Nu dus precies 5 weken en 4 dagen. Wij hebben een verhoogde kans op een miskraam ivm een te snel werkende schildklier. Ik blijk de ziekte van Graves te hebben, dan moet je eigenlijk wachten tot je waarden weer oké zijn met zwanger worden maar toen had ik al een positieve test in handen.... Dat was echt wel heel gek hoor. Blij en geschrokken tegelijk, geen idee wat de risico's waren. Gyn zegt dat het maar hele kleine kansen zijn maar toch vind ik het heel spannend.

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Gelukkig duurt dat niet zo lang meer! 😊 is nog te overzien hè? Ja eigenlij ...
Oh jee dat is wel erg spannend ja. Lijkt me lastig om dan rustig af te wachten als je weet dat je een verhoogde kans hebt. Mag je niet eerder/vaker? Soms doen ze dat in het ziekenhuis ook wel.

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Ik ben 5 weken en 3 dagen zwanger en heb ook vrijwel geen klachten. Bij sto ...
Haha dat stoten tegen mijn borsten doe ik ook😜

4 jaar geleden

Ik ben zwanger van de derde en heb wisselende klachten. Vooral moe, honger en de hele dag zo’n weeïg gevoel. Af en toe krampjes, vooral als ik ineens opsta oid. Daarnaast vandaag de hele dag een beetje duizelig en slapjes. Mijn borsten zijn een beetje gevoelig, maar minimaal.

4 jaar geleden

Ik ben 7+3 weken zwanger en heb ook weinig klachten. Wel gevoelige borsten en slecht slapen en werk ook alleen nachtdiensten wat wel vermoeiend is. We mogen 2-1 pas voor de eerste echo maar ben bang dat die niet zal zijn omdat ik helemaal niks aan mijn buik voel zoals andere bijv. Krampen hebben. Zooo spannend!

4 jaar geleden

Reactie op liza184

Ik ben 7+3 weken zwanger en heb ook weinig klachten. Wel gevoelige borsten ...
Ja ik herken dat wel. Heb echt ook vrijwel nergens last van. Maakt het ook wel weer extra spannend hoor. Pfff

4 jaar geleden

Goedemorgen! Hier zwanger van de eerste Volgens eigen berekening 6+1. Heb een klein beetje last van mijn borsten enkel als ze aangeraakt worden. En krampjes had k al paar dagen voor ik de test deed ( dacht dat ik ongesteld moest worden ,Wat namelijk ook had moeten gebeuren). Vanaf dat moment elke dag wel wat last van krampjes maar toch het idee dat het sommige dagen afneemt..dan maak ik me meteen zorgen..nog nooit zo blij geweest als ik wat krampjes voelde 🤣

4 jaar geleden

5 weken en 4 dagen en voel me top, heb energie en ben niet misselijk! Gevoelige borsten en ik kan beter ruiken, soms buiten adem als ik trap op ga en als ik lichamelijk teveel doe kan ik wel misselijk worden maar verder geen klachten. Eerste echo op de 30ste!

4 jaar geleden

Reactie op agentstarling

Zo mijn darmen gaan wel tekeer hoor in combinatie met hevige misselijkheid. ...
Pff vertel mij wat, zo erg dat ik geen eet lust heb