55 Reacties

4 jaar geleden

Mijn zwangerschaps symptomen zijn ook compleet anders dan de eerste twee keer. Ik ben nu met vlagen misselijk, ik lig nu juist meer wakker in de nacht en te woelen (normaliter sliep ik eindeloos). Het maakt me soms wel onzeker. Ik merk dat ik de hele dag over allert ben wat er in mijn lichaan gaande is, elk signaaltje. Voorheen was ik zo moe en weeig, dat ik geen tijd had om onzeker te zijn of alles goed was. Deze onzekere gevoelens herken ik dan vervolgens helemaal niet uit vorige zwangerschappen haha. Adem in, adem uit. Extra tijd voor mezelf en het pakken van rust als mijn gedachtes op hol slaan. Ik ben nu 6 weken + 3 dagen

4 jaar geleden

Reactie op Estefania1981

5 weken en 4 dagen en voel me top, heb energie en ben niet misselijk! Gevoe ...
Wat grappig! wij zijn even ver en hebben ook de 30e de echo. Ook ik heb eigenlijk nergens last van. Gister wel heel klein beetje bloedverlies..

4 jaar geleden

Ik ben nu een 6 tal weken en ik heb last van mijn borsten, hoofdpijn en af en toe een zeurend gevoel in mijn onderrug.. wie heeft dit nog?

4 jaar geleden

Hallo, hier precies hetzelfde, zwanger van 2e kind, en nergens last van behalve slecht slapen

4 jaar geleden

Hi! Hier hetzelfde. Amper misselijk maar alleen slaapproblemen. Wakker worden en niet meer in slaap komen. Wel veel huilen haha vooral in de avond als ik moe ben. En lusteloos.. geen zin om iets te doen. Ben nu 9+3.

4 jaar geleden

Reactie op Estefania1981

5 weken en 4 dagen en voel me top, heb energie en ben niet misselijk! Gevoe ...
Wat grappig ook ik ben 5 .4 zwanger heb heb ook alle verschijnselen die jij ook hebt.. verder gaat het best lekker 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne1986

Mijn zwangerschaps symptomen zijn ook compleet anders dan de eerste twee ke ...
Bij mij dus exact hetzelfde! Zwanger van de 2e, ongeveer 5+3

4 jaar geleden

Ben zo blij om te lezen dat er ook veel mama's zijn die weinig tot geen klachten hebben. Wordt er gewoon onzeker van als het een dag top gaat 🤯 Ben nu extreem druk deze dagen in mn winkel, dus merk dat dit wel zn tol eist. Krijg nu keelpijn, nog tips wat ik het beste daartegen kan nemen? (er is zoveel dat niet mag??)

4 jaar geleden

Reactie op Eva Claeys

Ik ben nu een 6 tal weken en ik heb last van mijn borsten, hoofdpijn en af ...
Precies het zelfde hier! Alsof ik me vertild heb

4 jaar geleden

Reactie op Jacoba2020

Hi! Hier hetzelfde. Amper misselijk maar alleen slaapproblemen. Wakker word ...
Hier ook! Heel slecht slapen maar verder alleen af en toe zeurend gevoel in m’n baarmoeder. Verder zou ik niet in de gaten hebben dat ik zwanger ben.

4 jaar geleden

Ook ik heb nergens last van Ben 7 weken zwanger en had eerst nog avond misselijkheid Nu heb ik pijnlijke borsten (vanaf week 4 al trouwens) En verder heb ik nergens last van. Maak me soms echt zorgen hierover

4 jaar geleden

Reactie op Eva Claeys

Ik ben nu een 6 tal weken en ik heb last van mijn borsten, hoofdpijn en af ...
Dag Eva. Ik heb ook een zeurende pijn in mijn onderrug. Sinds een paar dagen doe ik elke dag sochtends en savonds rugoefeningen en dat helpt bij mij. https://fysiotherapiehofmijster.nl/oefenprogramma/lage-rug-bekken

4 jaar geleden

Ben zo blij om te lezen dat er ook veel mama's zijn die weinig tot geen kla ...
Verse gemberthee drinken en evt. klein stukje op eten van de gemberwortel. Werkt ontstekingsremmend en verdovend

4 jaar geleden

Reactie op Lorican

Ook ik heb nergens last van Ben 7 weken zwanger en had eerst nog avond miss ...
Heb jij al een echo gekregen?

4 jaar geleden

Reactie op Mareille21

Heb jij al een echo gekregen?
Nog niet nee, over 2 weken is mijn eerste echo dan ben ik 9 weken