20 Reacties

5 jaar geleden

Hierzo! Ze zeggen na 2 weken, bij ons was het al na een aantal dagen. Echter na 4 weken terug moeten overschakelen naar novalac novarice.. omdat ze erge krampen kregen

5 jaar geleden

Binnen 2 dagen resultaat

5 jaar geleden

Ik ben van pepti naar nutramigen overgestapt van de week. Eerste dag heel erg krampjes maar daarna is ze een stuk rustiger geworden! Kan haar zelfs wakker weg leggen en valt zelf in slaap sinds 2 dagen.. Ben ook benieuwd of dat zo blijft. Bij pepti ging het ook 2 dagen goed en daarna begon de ellende weer ;-)

5 jaar geleden

Bij mn zoontje zag je redelijk snel een verschil maar uiteindelijk bij neocate was hij het beste mee. Bij mn dochter zie ik maar een klein verschil. Ik raad wel aan om met gelilact in te dikken is beter dan nutriton

5 jaar geleden

Reactie op lori-24

Bij mn zoontje zag je redelijk snel een verschil maar uiteindelijk bij neoc ...
Fijn om te lezen dat er zo snel resultaat is! Ik ben erg benieuwd, maar dit geeft goede hoop :) moet je de voeding indikken dan? Of deden jullie dat vanwege de refluxklachten?

5 jaar geleden

Wij zijn donderdag via de kinderarts begonnen met de neocate, heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Ons zoontje heeft eerst 3 weken de pepti gebruikt maar dit verholp nog niet alle klachten en vooral de reflux klachten verdwenen niet verder had hij veel slijm en was hij onrustig na de fles. Heel benieuwd of de neocate dit kan verhelpen.

5 jaar geleden

Reactie op Reske

Fijn om te lezen dat er zo snel resultaat is! Ik ben erg benieuwd, maar dit ...
Bij ons zoontje dikte we in door refluxklachten en bij mn dochter nu vanwege dat ze te gulzig drinkt en alles meer naast der mond loopt

5 jaar geleden

Bij ons ook vermoeden van koemelk allergie. We geven combi van nutramigen lgg1 en afkolfmelk (zelf dus ook koemelkvrij eten). Na 3 dagen had onze kindje reeds heel wat minder krampen.

5 jaar geleden

Wij zijn donderdag via de kinderarts begonnen met de neocate, heel benieuwd ...
Merk je verschil met Neocate?

5 jaar geleden

Kregen jullie kindjes veel buikkrampen met de wisseling van oude voeding na nutramigen ? En zijn jullie in 1x over gegaan of hebben jullie oud en nieuw gemixt?

5 jaar geleden

Merk je verschil met Neocate?
Tot nu toe heeft hij minder last van het slijm, ook drinkt hij zijn flesje rustiger leeg. Toevallig is hij vandaag wel wat onrustig maar ze zeggen dat je het 2 weken de tijd moet geven om te wennen aan nieuwe voeding.

5 jaar geleden

Hi Bij ons zoontje hadden we in week 3 te maken met bloed bij zijn ontlasting , en de kinderarts vermoedde koe melk allergie. Ik geef bv ( koemelk vrij eten en drinken ) en ik voed hem bij met nutramigen . Binnen 2 dagen al resultaat en binnen een week was het echt over ! Hij is nu 6 weekjes en sinds de aanpassingen gaat het super .

5 jaar geleden

Hadden jullie kindjes ook last van veel spugen en dunne ontlasting de eerste dagen na het switchen vd voeding?

5 jaar geleden

Reactie op Reske

Hadden jullie kindjes ook last van veel spugen en dunne ontlasting de eerst ...
Ja hier ook diarree spugen valt wel mee tot nu toe

5 jaar geleden

Als jullie kindjes spugen is het dan ook helemaal wit en met witte vlokken erin???

5 jaar geleden

Reactie op Xuncolouredrainbow

Als jullie kindjes spugen is het dan ook helemaal wit en met witte vlokken ...
Ja! Het lijkt veel dikker en vlokkeriger dan spuug bij normale voeding vind ik. Of soms helemaal doorzichtig en kleurloos als het meer dan een uur na de voeding is.

5 jaar geleden

Reactie op Reske

Ja! Het lijkt veel dikker en vlokkeriger dan spuug bij normale voeding vind ...
Ja dat dikke valt mij heel erg op

5 jaar geleden

Reactie op Reske

Fijn om te lezen dat er zo snel resultaat is! Ik ben erg benieuwd, maar dit ...
Nutramigen is heel lopend en bij mn zoon was het ook reflux en mn dochter omdat anders alles uit der mond liep

5 jaar geleden

Hoe gaat het met jullie kindjes met de Nutramigen? Wij hebben ineens een heel ander kind! Ze slaapt bijna de hele dag...

5 jaar geleden

Reactie op Xuncolouredrainbow

Hoe gaat het met jullie kindjes met de Nutramigen? Wij hebben ineens een h ...
Nu veel rustiger, kan nu weer 2 momenten overdag slapen in zn bed, maar nog steeds ook aantal momenten op de dag alleen op de arm slapen vanwege krampen. Ook heeft hij super dunne ontlasting en daardoor helemaal kapotte billen. Maar wel al duidelijke vooruitgang :)