46 Reacties

4 jaar geleden

Ja. Ik heb ook pijn in mijn lies. En heel misselijk. Ben 6weken en 2 dagen. Heel spannend allemaal.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd meid, ik ben zelf 22 jaar en zwanger van mijn eerste ik ben nu 10 weken en eigenlijk voor ik positief kon testen voelde ik mijn banden al en voelde ik me al helemaal anders, ik heb nog steeds banden pijn maar wel een stuk minder, toen ik 6 a7 weken was had ik wel het meest er last van. En ja beroerd werd ik toen ik precies 8 weken was toen heb ik 4 dagen niks kunnen eten. En mijn eerste echo was toen ik 6 w en 4d was 😊

4 jaar geleden

Omgosh ik heb ook pijn onder in mijn buik en ben steeds als de dood dat het mis gaat. Ik weet het net een week en heb woensdag mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Sinds ik het weet is het ook allemaal extra te merken, misselijk en moe. Ik val ook heel makkelijk tussendoor in slaap, niet normaal. Het is voor mij alweer heel wat jaren geleden en merk wat ik nu echt zoveel meer angst meedraag dan toen ik jong was. Daarnaast heb ik ook stress omdat de vader er totaal niet blij mee is en liever heeft dat ik het niet hou. Maar dat is een ander onderwerp. Ik kan niet wachten op mijn eerste afspraak en om erachter te komen hoe ver ik ben.

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie_R

Omgosh ik heb ook pijn onder in mijn buik en ben steeds als de dood dat het ...
Precies! Beetje angst toch wel 😓 Ik hoop dat het allemaal goed komt voor je! ✨🍀

4 jaar geleden

Hey lieve jonge mama, hier ook een jonge mama zwanger van de nummer 2 maar ik ben ook heel moe inderdaad kan wel voor een hele dag slapen voor mijn gevoel en heb heel veel last van me maag. Dikke knuffel alles voor goede doel zeggen we maar 🙊

4 jaar geleden

Reactie op Toekomstigemama

Gefeliciteerd meid, ik ben zelf 22 jaar en zwanger van mijn eerste ik ben n ...
Jij ook gefeliciteerd! ✨ niemand in mijn omgeving had bandenpijn, pas in hun 12e week!! Fijn om te lezen dat het dan toch normaal is , als het wat eerder gebeurd 😁. Is de misselijkheid helemaal weg? Of af en toe nog?

4 jaar geleden

Precies! Beetje angst toch wel 😓 Ik hoop dat het allemaal goed komt voor ...
Ja daar gaan we voor. Het is nu zoveel anders dan met mijn andere 2 kinderen. Ik was veel jonger en maakte mij zoveel minder druk maar nu....... spannend hoor. Maar ik kan niet wachten op de eerste afspraak en de eerste echo. Het moet nog een beetje bij mij doordringen. Ben toch wel blij met deze app en dat ik gewoon de verhalen lees van moeders ongeveer even ver als mij. Doet mij goed. Xxx 💖

4 jaar geleden

Reactie op MamavanD

Hey lieve jonge mama, hier ook een jonge mama zwanger van de nummer 2 maar ...
Preciess! Alsof ik momenteel nergens goed voor ben, behalve bed en bank warm houden 😂 Alles voor de frummel! 💕

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie_R

Ja daar gaan we voor. Het is nu zoveel anders dan met mijn andere 2 kinder ...
Het helpt inderdaad. Staan we er niet zo “alleen” voor! 💕💕

4 jaar geleden

Preciess! Alsof ik momenteel nergens goed voor ben, behalve bed en bank war ...
Hahaha echt he. Ik slaap al jaren slecht, maar door slaap nu meer dan normaal. Ik val zo vaak in slaap wanneer ik rustig zit dat ik alle slaap lijk in te halen hahhaha en ik geniet er echt van hoor. Ik heb wel al een wat voller gezicht en een soort 'Glow' in mijn gezicht. Ik zie het vooral terug op foto's van de feestdagen hahaha Maar zoals je zegt we doen het ergens voor hihihi 👶🏾

4 jaar geleden

Preciess! Alsof ik momenteel nergens goed voor ben, behalve bed en bank war ...
Ja klopt alleen lastig met me zoontje kan niet zomaar even gaan liggen maar gelukkig gaat hij over 1,5 week na school. Dan kan ik wel lekker als ik terug thuis ben even liggen.

4 jaar geleden

Hoihoi! Hier gelukkig weinig kwaaltjes behalve verrekte zere borsten en juist niet in slaap kunnen komen! Tot vandaag, ik sta voor de klas en moest gewoon een smoes bedenken waardoor de kids zich niet druk zouden maken als ik ineens de klas uit rende want ik voelde me toch een overgeef bui aankomen! De rest van de dag weinig kunnen eten.. Nu lekker in een heet bad, dat helpt zeg!

4 jaar geleden

Reactie op Charlottevk100

Hoihoi! Hier gelukkig weinig kwaaltjes behalve verrekte zere borsten en j ...
Geniet van het bad en daarna lekker rusten 🤗

4 jaar geleden

Jij ook gefeliciteerd! ✨ niemand in mijn omgeving had bandenpijn, pas in hu ...
Het is er af en toe nog steeds maar dan de hele dag door( ik heb echt pech haha) maar voor de rest zijn de symptomen omgeslagen naar stemming wisselingen en echt erg moe zijn 😑

4 jaar geleden

Hee hee Ik ben zelf ook 23 en volgens de berekeningen 7+2. 13 januari de eerste echo. Ik herken veel symptomen, alleen gelukkig (nog )geen bandenpijn. Wel heel de dag door misselijk en heel vermoeid. Ik kan ook overal in slaap vallen...

4 jaar geleden

Reactie op Mama Van Noud

Hee hee Ik ben zelf ook 23 en volgens de berekeningen 7+2. 13 januari de ee ...
Hoe snel na jouw eerste afspraak bij de verloskundige heb jij de eerste echo? Ik kan haast niet wachten maar moet nog naar de eerste intake afspraak. Xxx

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie_R

Hoe snel na jouw eerste afspraak bij de verloskundige heb jij de eerste ech ...
De 16e heb ik mijn intake en krijg gelijk mijn eerste echo! Dan zit ik op 8 week!

4 jaar geleden

De 16e heb ik mijn intake en krijg gelijk mijn eerste echo! Dan zit ik op 8 ...
Oh leuk en spannend!!!!

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie_R

Hoe snel na jouw eerste afspraak bij de verloskundige heb jij de eerste ech ...
Ik heb 13 januari eerst een echo en daarna de intake bij de verloskundige. Dan ben ik 8+2 weken

4 jaar geleden

Reactie op Mama Van Noud

Ik heb 13 januari eerst een echo en daarna de intake bij de verloskundige. ...
Wow bij jou andersom lekker hoor! Ik wil ook mn echo!!!! Om het echt te kunnen beseffen hihihi