46 Reacties

4 jaar geleden

Vanochtend mijn 7 weken inwendige echo gehad. Je zag het hartje al kloppen! Super leuk om te zien! Bij week 6 iedere dag en de hele dag spugen. Bij week 7 alleen sochtends spugen en derest van de dag gaat het goed.

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie_R

Wow bij jou andersom lekker hoor! Ik wil ook mn echo!!!! Om het echt te k ...
Jaaaa ik ook!!!!

4 jaar geleden

Ik heb morgen mijn eerste afspraak bij de vk Ik kwam er 25dec achter echt een kerst cado Wel onverwacht omdat ik 45 jaar wordt en op de lijst stond 15 jan voor een sterillisatie Ik ben kapot moe af en toe pijn in de maag en misselijk

4 jaar geleden

Ik heb echt geen last van al die kwalen, ben nu ongeveer 7 weken.. alleen de gevoelige borsten en onderrug pijn. Maar verder gisteren nog 7 km hardgelopen, was wel echt trager dan voorheen.. maar verder dus niks.. nog niks🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie_R

Wow bij jou andersom lekker hoor! Ik wil ook mn echo!!!! Om het echt te k ...
Ja dat is wel heel fijn. Staat bij jou de echo al wel gepland of Alleen de intake bij de vk?

4 jaar geleden

Reactie op Mama Van Noud

Ja dat is wel heel fijn. Staat bij jou de echo al wel gepland of Alleen de ...
Tot nu toe alleen de intake dus neem mijn dochters ook niet mee. Zou dan wel balen zijn hoor hihihi

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie_R

Tot nu toe alleen de intake dus neem mijn dochters ook niet mee. Zou dan we ...
Nee dat snap ik, dan zijn ze teleurgesteld als ze hun broertje of zusje nog niet kunnen zien

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie_R

Geniet van het bad en daarna lekker rusten 🤗
Nou dat viel even flink tegen! Zat ik dan met mn zoutlamp, grote glas aanmaak (ik drink veel te weinig) en mn Netflix. Bad was vol en ik werd het zat en ben eruit gegaan 😦

4 jaar geleden

Reactie op Charlottevk100

Nou dat viel even flink tegen! Zat ik dan met mn zoutlamp, grote glas aanma ...
Och nee toch, lekker dan 😅

4 jaar geleden

Reactie op Mama Van Noud

Ik heb 13 januari eerst een echo en daarna de intake bij de verloskundige. ...
Bij mij hetzelfde 😁 13jan 8+z

4 jaar geleden

Reactie op Wentie

Bij mij hetzelfde 😁 13jan 8+z
Gezellig! Heb je rond die tijd ook je eerste echo? Of al gehad??

4 jaar geleden

Reactie op Charlottevk100

Nou dat viel even flink tegen! Zat ik dan met mn zoutlamp, grote glas aanma ...
Aaaahw arme schat. Hihihi Ja ik drink ook veels te weinig maar is lastig om ineens meer te gaan drinken

4 jaar geleden

Hallo, Ik ben Jolien, 22 en ook zwanger van mijn eerste kindje, donderdag ben ik 10 weken. En gepland op 6aug. Ik herken alle symptomen die jij beschrijft. Ik heb op 6 weken 1 cup groter. En nu heb ik al een omtrek maat groter genomen omdat de ander minder comfortabel zat. Ik heb ook last van bandenpijn. Enorm misselijk geweest, maar gelukkig niet boven de wc moeten hangen. Gelukkig ben ik nu al 3 dagen redelijk goed. Qua vermoeidheid ben ik de dag van vandaag ook nog steeds zeer moe. Ook vaak een leeg hoofd. Ik kamp ook met de jeuk, en dan voornamelijk tussen de booby's . Door het krabben is het helemaal droog en rood. En ben ik sinds gister wat zalf gaan smeren. Ik moet vaker in kleinere porsie's gaan eten want anders voel ik me direct misselijk. Ik heb 13 januari mijn 2 de echo geplant :) Succes alvast

4 jaar geleden

Ik ben nu zwanger van de 2e maar de misselijkheid lijkt nu erger dan bij mijn 1e. Moe ben ik ook maar ik moet door. Gezien ik nog een dreumes heb rond lopen. Als zei op bed ligt neem ik mijn rust. Probeer uit te vinden wat je kunt eten. Ik kan heel goed lauwe yoghurt met muesli verdragen. Maar mandarijn gaat bij voorbeeld echt niet. Dan hang ik meteen boven de wc. Sterkte

4 jaar geleden

Reactie op Nicolezoetelief

Vanochtend mijn 7 weken inwendige echo gehad. Je zag het hartje al kloppen! ...
Bij mij konnen ze met 7 weken met een normale echo het hartje al zien :) ik wist niet dat het zo verschilde per persoon

4 jaar geleden

Reactie op Rebeccarebecca

Bij mij konnen ze met 7 weken met een normale echo het hartje al zien :) ik ...
Bij ons hebben ze de echo ook uitwendig gedaan, onze VK vertelde wel dat ze dat bij ons verschillend doen afhankelijk van het figuur van de persoon. Ik ben vrij slank dus dan kunnen ze het makkelijker zien zei ze, als je wat voller bent kan dat wat moeizamer gaan. Ook deed ze het liever uitwendig omdat ze dan beter kunnen manipuleren en de baby beter in beeld kunnen brengen dan wanneer ze inwendig een echo doen.

4 jaar geleden

Ik heb 7 jan mijn eerste inwedige echo gehad Yeleurstellend heb gehuild omdat hij geen kindje kon zien maar wel kan bevestigen dat ik zwanger ben De reden kan dus zijn dat we te vroeg in de berekening zitten of dat het een miskraam is die niet van zelf los laat Op14 jan moet k er weer naar toe en dan weer een inwenidige echo hopend op goed nieuws ik ben deze week wel down

4 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Ja. Ik heb ook pijn in mijn lies. En heel misselijk. Ben 6weken en 2 dagen. ...
Hey, ik heb dus ook veel pijn in mijn lies. Verloskundige herkende deze klacht niet. Weet jij wat het is?

4 jaar geleden

Reactie op Team Landveld

Ik heb 7 jan mijn eerste inwedige echo gehad Yeleurstellend heb gehuild omd ...
Dat snap ik dat je down bent. Ik zit als sinds de 27ste zo.. echo gehad en toen alleen een vruchtzakje te zien. Afgelopen dinsdag mocht ik terug komen voor een nieuwe echo. Het vruchtzakje was gegroeid en nu ook een dooier en vruchtje te zien maar nog geen hartje.. moet nu weer tot de 21ste wachten voor een nieuwe echo 😢 waarschijnlijk later zwanger dan berekend en nog eens een latere innesteling ( ik duim hier maar voor, want anders is het ook niet goed )

4 jaar geleden

Reactie op Team Landveld

Ik heb 7 jan mijn eerste inwedige echo gehad Yeleurstellend heb gehuild omd ...
Ik snap hoe je je voelt, bij mijn eerste echo duurde het heel lang voordat ze eindelijk met kindje gevonden hadden 😯🤰🏽 Zat helemaal verstopt tegen de wand aan. Hartje is begonnen met kloppen, met een mooi tempo 🧡 Die rustig aan, was even komende week af. Ik geloof erin dat jullie nog een beetje vroeg waren. Onthoudt alles wat jij voelt, voelt het kindje ook 😘