104 Reacties

4 jaar geleden

Zal ik maar beginnen dan.. 36 jaar, partner 37, zoontje van 5 jaar oud. In augustus mogen we (hopelijk) ons tweede kindje verwachten. Het is nog zo pril, onzeker en spannend. We hebben 2 jaar geprobeerd en hadden de hoop bijna opgegeven.

4 jaar geleden

Hoooi :) laat ik me dan ook maar even voorstellen! Roxy Uitgerekende datum 2 augustus 2020 Heb 2 dochters. De een is 7 jaar en de ander 5 maanden. Het is allemaal nog zo pril maar we zijn positief gestemd.

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Wij zijn nu erg pril zwanger via Ivf. Ons kleintje wordt in augustus verwacht. We zijn een samengesteld gezin en we wilde nog graag een kindje van ons samen. Dat is nu na een jaar in de medische wereld gezeten te hebben en twee miskramen eindelijk gelukt. We zijn blij, maar kunnen het nog niet helemaal geloven. Groetjes.

4 jaar geleden

Hooi,.. ik ben 29 jaar. Wij zijn 14 maanden verder was moeilijk ivm het werk van mijn man veel stress en onzekerheid. Nu dan eindelijk toch zover, kan het nog niet echt geloven maar zou nu toch zo zijn. Uitgerekende datum zou 1 augustus zijn, eerste keer dus heel spannend en nieuw allemaal

4 jaar geleden

Wat leuk om te lezen! We zijn toch al met een paar zwangeren

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Leuk om me hier bij aan te sluiten. Ben 38 jaar en dit wordt mijn 3e kindje. Nog wel heel pril en spannend. Uitgerekende datum 1 aug.

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Merel. 29 jaar oud en net zwanger (3 weken + 6 dagen) van ons eerste kindje. Ik vind het erg spannend allemaal en ben benieuwd hoe de aankomende maanden eruit zullen zien. Leuk om zo wat contact te kunnen hebben met lotgenoten.

4 jaar geleden

Oh uitgerekende datum vind ik lastig. De ene website geeft aan 30 juli. De ander weer 2 augustus. Ik heb een kortere cyclus, dus ik denk dat het daar mee te maken heeft.

4 jaar geleden

Reactie op Mejo

Oh uitgerekende datum vind ik lastig. De ene website geeft aan 30 juli. De ...
Hier ook 3 weken en 6 dagen uitgerekende datum is 2 augustus bij mij. Weet 99% zeker dat, dat klopt bij haha. Weet de datum laatste menstruatie en datum van de positieve ovulatietest. Gefeliciteerd! 😊 Ik ben een beetje zenuwachtig. Hoop dat alles goed blijft gaan!

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik heb gister positief getest en ben rond 1 augustus uitgerekend. Ik ben zwanger van mijn tweede kindje, heb al een zoontje van bijna 7. Eerste zwangerschap verliep moeizaam en ben met 31 weken bevallen, dus deze zwangerschap is voor ons extra spannend! Wanneer melden jullie je aan bij de verloskundige? Gelijk nu al?

4 jaar geleden

Reactie op Zomer2020

Hoi allemaal, Ik heb gister positief getest en ben rond 1 augustus uitgere ...
Gefeliciteerd! Extra spannend voor jullie. Nog niet gebeld met de vk voor nacontrole omdat ik onder begeleiding van gynaecoloog val. Als ik daar een afspraak heb gehad bellen we de vk. Maar volgens mij kun je bellen vanaf het moment dat je weet dat je zwangee bent.

4 jaar geleden

Hoe voelen jullie je eigenlijk?

4 jaar geleden

Reactie op Zomer2020

Hoi allemaal, Ik heb gister positief getest en ben rond 1 augustus uitgere ...
Ik was van plan morgen maar gelijk te bellen🙈.

4 jaar geleden

Wij bellen morgen de kliniek om te melden dat het gelukt is en de huisarts om de schildklier goed in de gaten te gaan houden. Morgen dus bij de kliniek afspraak maken voor de eerste echo. Is deze goed, dan mogen we naar de verloskundige.

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben ook zwanger van mijn 2e kindje denk ik. Ik heb vanmorgen een test gedaan (van de action) en er stond een lichte streep op. Maar bij mijn 1e zwangerschap had ik echt een dikke vette streep op mijn nod. En nu is deze veel lichter. Hoop dat dat geen slecht teken is. Als alles goed gaat ben ik ook voor 2 augustus uitgerekend. Zag jullie test er ook zo uit op nod?

4 jaar geleden

Reactie op EDB-24

Hallo allemaal, Ik ben ook zwanger van mijn 2e kindje denk ik. Ik heb vanm ...
Mijn test was lichter nog. Twijfelde ook een beetje maar kreeg wel op 4 testen inclusief de clearblue met weken indicator een positief resultaat.

4 jaar geleden

Reactie op Roxx23

Mijn test was lichter nog. Twijfelde ook een beetje maar kreeg wel op 4 tes ...
Bedankt voor je reactie. Dan zal ik er maar vertrouwend in hebben zeker. Ik hoop op een goede afloop.

4 jaar geleden

Reactie op EDB-24

Bedankt voor je reactie. Dan zal ik er maar vertrouwend in hebben zeker. Ik ...
Zal voor jullie duimen!

4 jaar geleden

Reactie op EDB-24

Hallo allemaal, Ik ben ook zwanger van mijn 2e kindje denk ik. Ik heb vanm ...
Had ik eerst ook. Nog lichter zelfs! Op mn NOD weet ik niet. Toen had ik een clear blue met weken indicator. Ik ben nu 4 dagen over mn NOD. Hij werd vanochtend heel snel en gelijk fel roze. Wordt dus steeds meer.

4 jaar geleden

Reactie op TMH17

Hoe voelen jullie je eigenlijk?
Ik voel me wel goed eigenlijk. Geen last van misselijkheid nog. Jullie? Ik heb wel veel last van mn onderrug, meer plassen, en krampen af en toe. Ook wat roze/bruine afscheiding soms. Hebben jullie dat ook?