104 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mejo

Ik voel me wel goed eigenlijk. Geen last van misselijkheid nog. Jullie? Ik ...
Hier ook wel goed eigenlijk. Afgelopen week 2 dagen lichtroze met afvegen, niet noemenswaardig. Gelukkig is het daarbij gebleven. Onderrug voel ik ook, en meer plassen en de krampen ook. Misselijk gelukkig niet! Hopelijk blijft dat ook weg, eerste zwangerschap niets anders dan misselijk en overgeven vanaf +/- 6weken. Ziekenhuis in en uit, uiteindelijk met 38wk ingeleid.

4 jaar geleden

Reactie op EDB-24

Hallo allemaal, Ik ben ook zwanger van mijn 2e kindje denk ik. Ik heb vanm ...
Het HCG zou zich iedere 40-70u moeten verdubbelen ongeveer, eisprong kan later zijn geweest, latere innestelling. Ik vind het een mooie duidelijke streep hoor!

4 jaar geleden

Reactie op TMH17

Het HCG zou zich iedere 40-70u moeten verdubbelen ongeveer, eisprong kan la ...
Ik zal binnen een paar dagen misschien nog eens testen. Hoop dat een mooie dikke streep te hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Mejo

Ik voel me wel goed eigenlijk. Geen last van misselijkheid nog. Jullie? Ik ...
Afgelopen dagen had ik veel last van mijn onderrug, hoofdpijn, pijnlijke steken in mijn liezen en borsten en pijn achter mijn schaambeen. Maar vandaag heb ik eigenlijk heel weinig gevoeld. Ook nog geen afscheiding gehad maar heb ik met mijn eerste ook nooit gehad. Ook nooit misselijk geweest dus hoop dat het nu ook zo zal zijn.

4 jaar geleden

Ik had 18/11 mijn eerste inseminatie dus zit nu in de tweede wachtweek. Als het gelukt is ben ik uitgerekend voor 11 augustus. Het is allemaal erg spannend.

4 jaar geleden

Vandaag nog eens getest en dit is mijn streep vandaag 2 dagen na NOD. Ook niet heel dik vind ik..

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Dan stel ik mezelf ook even voor. Lynn, 28 jaar Mijn partner heeft een dochter van bijna 6. Als alles goed gaat dan krijgen wij rond 4 augustus 2020 ons klein wondertje ❣ Ik wacht zelf nog even af voor ik bij mijn gynaecoloog langsga, in juli had ik een mk dus wil nu heel even genieten van het gevoel zwanger te zijn vooraleer ik begin te stressen voor de eerste echo 😊

4 jaar geleden

Reactie op LynnDB

Hoi allemaal, Dan stel ik mezelf ook even voor. Lynn, 28 jaar Mijn partn ...
Zo herkenbaar! Ik wacht mooi tot volgende week voor ik de vk bel. Heb zelf ook een miskraam gehad in juli, daardoor blijft het toch wel spannend 😵

4 jaar geleden

Mijn naam is Angelique, ik ben 28 jaar. Bijna 7jr getrouwd💍 en hebben samen een zoon van 6 jaar. In juli een miskraam gehad met 10 weken, en nu weer zwanger mogen zijn van ons tweede kindje 🥰

4 jaar geleden

Ik kom mij ook aansluiten. Zwanger na ivf en onze dochter (Dec 2018) duurde bijna 5 jaar maar nu dus de eerste poging zwanger! Voelt onwerkelijk nog. Ga morgen weer testen dan geloof ik het misschien :) 36 en 38 jaar. 18 Dec eerste echo bij de gynaecoloog.

4 jaar geleden

Zo herkenbaar! Ik wacht mooi tot volgende week voor ik de vk bel. Heb zel ...
Is inderdaad spannend! Aan de ene kant wil ik zo snel mogelijk zekerheid, maar aan de andere kant wil ik nu even gewoon niet stressen 😊

4 jaar geleden

Hallo, ik ben 33 en mijn partner 35. Wij zitten in ons eerste ICSI-traject en ik heb woensdag 13 november de terugplaatsing gehad. Ik mag vanuit het ziekenhuis a.s. vrijdag pas testen, maar ik kon me niet meer beheersen. Sinds vandaag begin ik het een beetje te geloven (zie foto, de onderste is van begin van deze avond). Als de calculator op de website van Freya klopt en als natuurlijk alles goed blijft gaan, dan ben ik op 2 augustus 2020 uitgerekend.

4 jaar geleden

Hoi allemaal! Inmiddels al 10 maanden bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. In februari een miskraam gehad bij 6 weken. Nu voorzichtig blij na een positieve test! Vandaag is mijn nod en ben 5 augustus uitgerekend volgens de app!

4 jaar geleden

Hallo, ik ben 33 en mijn partner 35. Wij zitten in ons eerste ICSI-traject ...
Wij hadden op de zelfde dag de terugplaatsing. Bij ons is een 5daagse embryo terug geplaatst. Wij hadden vrijdag al een positieve test. In ieder geval gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Hallo allemaal Ik ben Chantal en me vriend en ik zijn al 6 jaar bezig voor een 2de wondertje... Onze zoon sem is 7 jaar en is spontaan gekomen😊 We hebben 4 jaar zelf geprobeerd en in die periode 3 miskramen door gemaakt... Daarna toch maar naar het zh geweest... 2017 tot begin 2019 6 iui gehad zonder resultaat... Okt begonnen met de eerste icsi en ben zwanger van de eerste tp🥰🍀 allemaal nog zo eng en spannend maar me testen blijven mooi oplopen... as donderdag is de testdag van het ziekenhuis en mag ik gaan bellen😁 Allemaal super gefeliciteerd ❤

4 jaar geleden

Reactie op Nijntje 2020

Wij hadden op de zelfde dag de terugplaatsing. Bij ons is een 5daagse embry ...
Ik heb de 16e een tp van een 5 daagse gehad. Moet je ook nog medicijnen gebruiken nu?

4 jaar geleden

Reactie op Barba

Ik heb de 16e een tp van een 5 daagse gehad. Moet je ook nog medicijnen geb ...
Mijn vrouw moet nu 3x op een dag twee bolletjes vaginaal inbrengen en 3 blauwe tabletjes op een dag slikken. Zo ver ik begrepen heb moet dit de eerste 7 weken door blijven gaan. We moeten 16 december terug voor echo en verdere informatie.

4 jaar geleden

Hoi allemaal! Al een aantal dagen last van gevoelige borsten en een wat zeurderig gevoel in mijn buik. Morgen is mijn nod, maar was te nieuwsgierig! En ja hoor, een postieve test! Mijn menstruatie is wat onregelmatig, maar ik kom uit rond 4 augustus uit voor uitgerekende datum. Ik ben 23 en mijn vriend 25. Het was nog niet helemaal gepland, maar het is meer dan welkom! Zometeen nog maar een clear blue test halen. Liefs.

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Bij deze stel ik me ook even voor. Mijn naam is Evelien en ik ben 26 jaar, mijn vriend 37. Vorige maand mijn spiraal verwijderd en gister al een positieve test 🙈 ik heb al een zoontje van 2,5 uit een vorige relatie. Maar dit is wel geluk ten top❤️❤️

4 jaar geleden

Reactie op Nijntje 2020

Mijn vrouw moet nu 3x op een dag twee bolletjes vaginaal inbrengen en 3 bla ...
Ja ik ook hetzelfde. Best intensief maar alles voor een baby🍀