104 Reacties

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Wat leuk dat er al zo'n grote groep is! Ik ben Rianne, 25 ja ...
Wat leuk! Ik ben ook op de 11e uitgerekend! Voelt nog heel gek om dat zo te typen. Bij ons heeft het allemaal wat langer geduurd, maar dat maakt het nu niet minder onwerkelijk. Hier ook al redelijk wat kwaaltjes. Vooral echt al met vlagen erg misselijk..

4 jaar geleden

Hi ik ben Mariska, Ik verwachte onverwachts ons 4e kindje op +- 3 augustus. Wij hebben 3 kindjes van 5jr ,3jr, 10 maanden Wij gaan duimen dat dit voor ons allen goed mag gaan

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Lisa, 25 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Op 31 oktober ben ik gestopt met de pil en afgelopen zaterdag (30 november) had ik de eerste positieve test in mijn handen. Allemaal heel onwerkelijk dat het zo snel 'raak' is. Heel pril, want maandag nog een clear blue test gedaan en die gaf 1-2 weken aan. Volgens de app ben ik nu 4 weken en 4 dagen zwanger. Maandag 30 december de eerste echo. Spannend! Op gevoelige borsten/tepels en 's morgens maagzuur na, heb ik geen symptonen. Hoe is dat bij jullie?

4 jaar geleden

Hi Allemaal, Ook hier een prille nieuwkomer. Heel spannend maar vol vertrouwen 😍 Mijn naam is Cindy 30 jaar en zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb al een dochter van 11 jaar uit een eerdere relatie. Voor mijn vriend is dit zijn eerste kindje. We zijn zwanger geworden middels Puregon. De uitgerekende datum staat nu op 11 augustus 2020

4 jaar geleden

Reactie op MamavanVH

Wat leuk! Ik ben ook op de 11e uitgerekend! Voelt nog heel gek om dat zo te ...
haha wat grappig al 3 op de 11e! :)

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Na 1 1,5 jaar proberen, gestopt met de pil, zijn we zwanger. Had nergens last van, alleen krampen in mijn onderbuik dus dacht ik ga wel ongesteld worden. Was precies op de dag van menstruatie. Maar hij bleef uit, dag erna 2 dikke strepen op de test! Yeay eindelijk we zijn zwanger 4 weken nu, op 8 augustus uitgeteld. Spannend en zo onwerkelijk! Maar we zijn dolblij 😍

4 jaar geleden

Hey allemaal, Ik ben Suus 32 en kom uit Drenthe. Wij zijn vandaag precies 5 weken zwanger. De app geeft aan dat ik uitgerekend ben op 5 aug. Wij zijn ongeveer 15 maanden bezig geweest en 2 maand geleden heb ik een Hsg onderzoek gehad. Wellicht heeft dit geholpen. 20 december de eerste echo. Spannend!

4 jaar geleden

Hoi Allemaal, Ik ben Jolieke, 28 jaar, en woon samen met mijn man, diertjes en af en toe mijn plusdochter (14jaar) in Overpelt, België. Ik ben Nederlandse en mijn man Belg. Maar wonen echt op de Grens. Na 5 jaar kunnen we eindelijk zeggen dat we zwanger zijn van ons 1e kindje! Wat een opluchting, maar ook zo spannend. We hebben een Terugplaatsing van een 5daagse blastocyste gehad in volledig natuurlijke cyclus. Dit was onze 3e ivf poging. Afgelopen woensdag en vrijdag bloedname gehad en de hcg stijgt mooi! Dus nu 4 weken en 3 dagen zwanger. 19 december hebben we onze eerste echo.

4 jaar geleden

Hallo aanstaande moeders, Ik ben Janita, 30 jaar . En zwanger van ons 1 e kindje. Halverwege dit jaar ook zwanger geweest helaas is dit mis gegaan. We zijn heel blij dat we weer zwanger zijn. Gisteren 7 dec. een clear blue test gedaan met een heel licht streepje te zien. Vanmorgen de digitale gedaan en kwam te staan 1-2 week zwanger. Ik heb op zich nog geen kwaaltjes. Beetje weeïg /misselijk. En last van maagzuur.

4 jaar geleden

Reactie op Jolie91

Hoi Allemaal, Ik ben Jolieke, 28 jaar, en woon samen met mijn man, diertje ...
Gefeliciteerd..

4 jaar geleden

Reactie op Chloe85

Hoi! Ik ben Chloë, 34 jaar en sinds 1.5 maand woon ik met mijn man in Yango ...
Van harte gefeliciteerd. Wat mooi dat je nu weer zwanger bent. Ik ben in juni ook zwanger geraakt en is helaas ook mis gegaan. Ik wens je een goede en gezonde zwangerschap toe.

4 jaar geleden

Reactie op Janita1989

Van harte gefeliciteerd. Wat mooi dat je nu weer zwanger bent. Ik ben in ju ...
Dankjewel Janita! Ik hoop dat jij nu ook een goede en gezonde zwangerschap hebt. 🍀🍀🙏🙏💗 Afgelopen vrijdag heb ik een echo gehad..... En het vruchtje zit nu op de goede plek!! Ik ben vandaag 6 weken, nog heel vroeg dus maar zo blij dat het iig in mijn baarmoeder zit. Toen het beeld werd ingezoomd zagen we zelfs een piep klein hartje knipperen💓. Nu hopen dat alles goed blijft gaan 🙏🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op Chloe85

Dankjewel Janita! Ik hoop dat jij nu ook een goede en gezonde zwangerschap ...
Hallo, Hartelijk bedankt, ik zal morgen een afspraak maken met de verloskundige om een afspraak te maken voor een echo. Wat fijn dat jullie zelfs al een hartje hebben zien "knipperen". Ik kan alleen maar hopen dat wij dat ook mogen zien. Een hele goede zwangerschap gewenst.

4 jaar geleden

Hoi, ik ben Eefje en ik ben 31 jaar. Ik heb al een zoon van 4 en een dochter van 8 maanden. Hoewel ik ze tandem voed, kwam mijn cyclus toch onregelmatig op gang. Gezien mijn gedrag 🤪 en dat mijn verwachte menstruatie uitbleef maar gaan testen en ja, licht positief! Met een speling van wel twee weken, weten we dus niet zeker hoe lang al.

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Daisy, 33 jaar en nu bijna 6 weken zwanger van ons eerste kindje. 22 december onze eerste echo, vind het ongelofelijk spannend en 5 augustus zou onze uitgerekende datum moeten zijn!

4 jaar geleden

Hallo! Ik ben Yvonne, 35 en na ruim een jaar ziekenhuis traject heb ik vanochtend 3 (!) positieve testen gehad!!! Uitgerekende datum 17 augustus, ons eerste kindje. 😊 Woon in Amsterdam.

4 jaar geleden

Hallo ik heb vorige week een positieve test in handen gehad. Vandaag gebeld en mag 2 januari komen voor een echo. Ik zal nog weinig reageer gezien onzekerheid en niet te hard van stapel wil lopen. Ik zal zoals er na uitziet 11 augustus uitgerekend zijn. Iedereen zal wel in spanning zitten.

4 jaar geleden

Hi allemaal , Ik ben char 28 jaar oud samenwonend en 10 jaar een relatie met mijn vriend 31 jaar . Gisterochtend een positieve test gedaan zou nu 4 weekjes zwanger zijn . Ik durf zeker niet enthousiast te zijn , erg afwachtend en probeer me groot te houden. Een jaartje gelden een spontane zwangerschap gehad helaas bij 8 weken een miskraam . Toen mijn vriend en ik dat te horen kregen dat het niet goed was viel hij flauw ... Dus ik heb nu de keuze gemaakt om het nog niet te vertellen aan mijn vriend .. want de wens is echt groot maar het is nog zo pril ..

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Imke. 25 jaar en ik woon in Limburg. Deze week na 5 testen was het toch echt duidelijk... ik ben zwanger van ons eerste kindje❤️ Heel spannend allemaal! 24 december hebben wij onze eerste echo. Hele mooie tijd om dit allemaal te ontdekken💝

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Talina, ik woon in Leeuwarden met mijn man, ons zoontje van 18 maanden en 3 katten. Ik ben nu 4w+5 zwanger, dit heb ik gisteren ontdekt. Dus waarschijnlijk halverwege augustus uitgerekend! Ik voel me prima, wat me eigenlijk een beetje onzeker maakt. Mijn vorige zwangerschap was ik mega misselijk en moe het eerste trimester. Maar misschien komt dat nog..