104 Reacties

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben Milou, ik ben 27 jaar en ik woon samen met mijn vriend in Enschede 🏡 Ik ben afgelopen augustus gestopt met de pil, omdat we klaar waren voor een kleintje 👶🏼 Omdat dit ons eerste kindje is, wisten we natuurlijk niet hoe snel het zou gaan bij ons?! Deze week blijk in ná twee zwangerschapstesten toch echt zwanger te zijn! Heel gek, maar ik had al zo’n voorgevoel 🔮 Omdat het nog heel pril is, zijn we voorzichtig enthousiast! Want je weet het nooit? Wij zijn pas echt blij als ik zeker weet dat het goed zit! Maarrrr ontzettend fijn dat ik het wel met anderen kan delen, naast m’n vriend! 🙌🏼

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben Milou, ik ben 27 jaar en ik woon samen met mijn vr ...
Gefeliciteerd! Je woont in de buurt, ik woon in Almelo! Nu lekker genieten van je zwangerschap!

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Rianne 28 jaar en woon samen met mijn man (12 jaar samen en sinds april getrouwd) en 2 katjes in Hardinxveld. November de keus gemaakt om voor een kindje te gaan en gelijk raak, hoe bizar. Vorige week een extra vroege zwangerschapstest gedaan, negatief. Volgende maand dan maar weer. Afgelopen maandag toch nog 1 keer geprobeerd en positief!! Nu ongeveer 5 weken en eerste echo verwacht ik in januari. Wat geweldig maar ook zo ontzettend spannend allemaal. Wat staat ons te wachten, gaat het allemaal goed? Hopelijk kunnen we elkaar beetje bijstaan met alles🙊 Iedereen gefeliciteerd en een gezonde en fijne zwangerschap toegewenst 🍀

4 jaar geleden

Hoi ik ben Jolanda Moeder van een prachtige zoon van 4 en een sterrenkindje onze dochter is met 19 week zwangerschap geboren/overleden op 5 mei 2019. Vanwege ernstige nierafwijking was zij niet met het leven herenigbaar Nu na 8 jaar iui behandelingen en nooit spontaan zwanger kúnnen worden toch spontaan zwanger geworden echt een wonder dus heel spannende tijd 10 augustus uitgerekend