11 Reacties

4 jaar geleden

Zou voor zo'n korte periode vast geen kwaad kunnen. Volgens mij zetten ze dat soort dingen erop als het effect niet is getest op zwangere vrouwen aangezien ze niet zomaar alles mogen testen op zwangere vrouwen. Betekend niet dat het kwaad kan. Als je echt twijfelt kun je altijd even de huisarts bellen natuurlijk, maar ik zou me niet zo'n zorgen maken.

4 jaar geleden

Goed dat je hierover begint want heb laatst ook een paar gekocht bij de action maar nog niet gebruikt. Ik zal de verpakking nog eens goed lezen

4 jaar geleden

Ik vraag me trouwens wel echt af waarom dit kwaad zou kunnen

4 jaar geleden

Reactie op Sor90

Ik vraag me trouwens wel echt af waarom dit kwaad zou kunnen
Ik weet het maar de bezorgdheid neemt soms de overhand :)

4 jaar geleden

Misschien domme vraag, maar waar zijn die goed voor? Heb er nog nooit van gehoord 🙈

4 jaar geleden

Zij dat een soort steunsokken? Ik zelf draag al maanden een steunkous aan mijn rechter been een tot in me lies bijna dag en nacht soms nachtje uit. Dit voor me spataders die behaald zijn maar zit zal vast geen kwaad doe gezien je soms met de zwangerschap ook wel een zulke kousen moet dragen ter voorkoming van spataders

4 jaar geleden

Weet niet of het kwaad kan, het enigste wat ik weet is dat die dingen echt suuuuuper fijn zijn en werken als een tierelier

4 jaar geleden

Reactie op D3B

Zij dat een soort steunsokken? Ik zelf draag al maanden een steunkous aan m ...
Er zit een crème in die je moet laten inwerken en op die manier raak je eelt en kloven kwijt... Om dat de bewerkstelligen moet er best zwaar geconcentreerd spul in de "sokken" zitten. Ik kan me voorstellen dat dat niet al te best is voor een klein vruchtje. Vraag me überhaupt af of je het moet willen. Is best heftig als je je eelt er door kwijt raakt. Heel fijn maar goed?

4 jaar geleden

Misschien domme vraag, maar waar zijn die goed voor? Heb er nog nooit van g ...
Daar zit een soort gel in en dat kan je een 2tal uur aan je voeten laten en dan in de loop van de volgende 14(?) Dagen velt je voet af en worden deze lekker zacht

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Er zit een crème in die je moet laten inwerken en op die manier raak je eel ...
Ja toen ik het leesde heb ik ze zo snel mogelijk afgedaan ik vertrouwde het ook niet..

4 jaar geleden

Wil dit toch wel proberen na de zwangerschap want doordat ik heel veel sta en loop op het werk zijn mijn voeten niet moeders mooiste 🙈