73 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb gewoon van nutricia...zal vast niet de goedkoopste zijn maar ja dat is dan zo...kleine meid doet het er goed op 😅

5 jaar geleden

Geen ervaring met kruitvat merk. Wij gebruiken Nutrilon voeding. Bij ons gaf dat de kraamhulp aan.

5 jaar geleden

Hier wordt nutrilon omneo gegeven en deels borstvoeding

5 jaar geleden

Ik heb gekozen voor hero (standaard, niet de nutrasense) omdat die het meest op de meeste huismerken lijkt qua samenstelling en smaak en overal te koop is. Maar we wachten nog tot de baby komt dus geen idee hoe hij het erop gaat doen 🤗

5 jaar geleden

Ik heb altijd kruidvat merk gebruikt.. Me kinderen zijn nu 6 en 2 en ze zijn iniedergeval super goed gegroeid haha! Ik beval vandaag of morgen van me 3e kindje en heb nu die van AH huismerk gehaald eigenlijk alleen maar omdat ik altijd thuis laat bezorgen.

5 jaar geleden

Hero baby voeding. Daar deed onze eerste het heel erg goed op.

5 jaar geleden

Wij hebben Etos eigen merk, deze gebruikten wij ook bij onze dochter 2 jaar terug en dat beviel prima! Onze zoon doet het er nu ook goed op gelukkig

5 jaar geleden

Ik gebruik kruidvat eigen merk, dochter is 1 maand en doet het er super goed op! Geboortegewicht was 2980 gram, nog afgevallen naar 2810 gram en nu een maand verder 3900gram dus ik ben er tevreden van en er zijn strenge regels op babyvoeding dus geen enkele voeding is slecht maar het hangt er vanaf hoe je kindje het erop doet

5 jaar geleden

Maakt helemaal niks uit wat je haalt alles is goed gekeurd ik zelf geef bv maar mocht dit moeten stoppen ga ik gewoon voor Jumbo eigen merk je betaald alleen voor het merk...

5 jaar geleden

Nan optipro 1. Aangezien ze goed reageerde hierop in het ziekenhuis

5 jaar geleden

Ik heb bij mijn dochters van 10 en 8 Kruidvat gebruikt. Ging prima. Mijn jongste dochter is nu 2 weken, hadden wederom Kruidvat. Zij groeide er alleen idd niet van. Verloskundige gaf na overleg met de kraamhulp aan dat dit vaker zo is. Wij zijn nu overgestapt op voeding van de AH. Deze is het zelfde als de Etos.

5 jaar geleden

Geef ik je kraamverzorgster gelijk in je wil je kind toch niet die goedkope troep van kruidvat geven. Ik heb bij mijn 1e zoontje Hero gebruikt en dat ga ik bij me 2e zoontje ook gebruiken ook omdat ze in het ziekenhuis hero geven en dat me zoontje gewend raakt aan 1 voeding ipv 2 verschillenden waardoor zn maagje helemaal op hol slaat

5 jaar geleden

Voor mijn dochter heb ik kruidvatmerk eerste half jaar borstvoeding daarna opvolgmelk ze deed het er goed op. Ik denk dat het per kind anders is

5 jaar geleden

Reactie op Clausie

Hero baby voeding. Daar deed onze eerste het heel erg goed op.
Ja mijn zoontje ook . En het is iets goedkoper dan nutrilon maar ook geen eigenmerk troep!

5 jaar geleden

Reactie op priscilla1992

Geef ik je kraamverzorgster gelijk in je wil je kind toch niet die goedkope ...
Maar je kan zuigelingenvoeding niet zomaar troep noemen, de eisen daarop zijn heel streng en de verschillen vaak echt maar minimaal.

5 jaar geleden

Reactie op MylaNina

Maar je kan zuigelingenvoeding niet zomaar troep noemen, de eisen daarop zi ...
Dan verschillen we van mening 😉

5 jaar geleden

Wij hebben due ervaring ook! Onze zoon van 2 wkn deed het ook niet goed op de kruitvat! We hebben nu de nutrilon sinds 1 week. Afgelopen maandag wezen wegen op het cb en binnen 4 dagen was hij al 170 gr aangekomen. En over het geboorte gewicht. De kruitvat voeding is ook veel waterige dan de nutrilon of de hero! Doe wat voor jullie goed voelt maar wij merken echt verschil!+

5 jaar geleden

Reactie op priscilla1992

Hi ik ben jeugdverpleegkundige. Ik ben het niet met je eens. Wij mogen op het CB geen reclame maken van hero, nutrilon of een ander merk zoals kruidvat ect. Het is echt geen goedkope troep.. alle zuigelingen voedingen in nederland en europa moeten aan strenge eisen/wetten voldoen. Nutrilon en hero hebben naamsbekendheid. Zij hebben meer geld voor onderzoek en stoppen soms extra stoffen bij de voedingen. Bij een kruidvat of etos merk zitten deze stoffen ook maar dan misschien met mindere maten of een ander naam. Vaak betaal je ook voor de naam ipv de melk. Ouders mogen hun eigen keuze hierin maken. Maar dat betekend niet dat nutrilon beter is dan hero, kruidvat of een ander merk ;) Naar alle moeders laat je niet gek maken! Toen in coronatijd was hero en nutrilon minder beschikbaar. Veel ouders kochten kruidvat, AH of etos voeding. De baby’s deden het hier gewoon goed op en het is een stuk goedkoper.

5 jaar geleden

Reactie op priscilla1992

Hero is kwa prijsklasse bijna zelfde als Kruidvat 😂. Misschien zelfs goedkoper. Beide voldoen aan wetgeving dus denk niet dat de 1 beter is dan de ander. 👁️👄👁️

5 jaar geleden

Onze eerste deed het heel goed op de eigen merk 'kruidvat troep' en is inmiddels een gezonde, bijna nooit zieke peuter van 2,5.