28 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb dit ook regelmatig, kan een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging, zeker als je ook last hebt van hoge bloeddruk

3 jaar geleden

Het eerste wat in mij opkomt is oogmigraine. Ik ben verder alleen bekend met sterretjes zien.

3 jaar geleden

Hoi, Bekend mee, hoe is je bloeddruk? Die was bij mij te hoog. Had zwangerschaps vergiftiging en zat tegen hellp aan.. nu een prachtig jongetje na een inleiding met 33 weken. Hij doet het super goed. Wil je niet bang maken 😘 En ben je verder misselijk? Hoofdpijn, vocht vasthouden, band gevoel om je buik? Hoop voor je dat het niks is of dat je alleen last hebt van hoge bloeddruk (of migraine?) Liefs Ilse

3 jaar geleden

De verloskundige of gynaecoloog bellen!! Als het wel zwangerschapsvergiftiging is ben je alleen maar verder van huis. Meten is weten! Sterkte

3 jaar geleden

Ik heb dinsdag weer een controle bij de verloskundige. De laatste controle was 3 weken terug en toen was mijn bloeddruk goed. Weet niet hoe snel dit kan veranderen. Maar kan ik wel wachten tot maandag met bellen dan? Vind in het weekend bellen altijd zo ongemakkelijk 🙈

3 jaar geleden

Reactie op CheyennneeP

Ik heb dinsdag weer een controle bij de verloskundige. De laatste controle ...
Ik zou morgenochtend toch even je verloskundige bellen om te overleggen. Anders ga je je misschien te veel zorgen maken en dat is ook niet goed voor je. Succes!

3 jaar geleden

Ik had dat voordat ik zwanger was. Kwam door een combinatie van stress op het werk en een slechte slaap!

3 jaar geleden

Reactie op Ann-SophieC

Ik had dat voordat ik zwanger was. Kwam door een combinatie van stress op h ...
Wel flitsen in mijn ooghoeken, niet echt voluit in mijn vol zicht.

3 jaar geleden

Reactie op CheyennneeP

Ik heb dinsdag weer een controle bij de verloskundige. De laatste controle ...
Dat risico zou ik persoonlijk nooit nemen.. Bij acute aandoeningen kunnen vitale functies binnen een paar minuten veranderen. Ik wil je niet bang maken maar mijn vriendin is zo met 29 weken bevallen. Dat is allemaal goed afgelopen, maar ze waren er vroeg bij!

3 jaar geleden

Reactie op HBW

Dat risico zou ik persoonlijk nooit nemen.. Bij acute aandoeningen kunnen v ...
Ik ga morgen ochtend inderdaad maar even bellen dan. Ben alleen zo bang dat ze me dan vervelend vinden. Maar heb ook wat slijm verlies nu dus vind het toch wel fijner inderdaad

3 jaar geleden

Reactie op Noia

Ik zou morgenochtend toch even je verloskundige bellen om te overleggen. An ...
Ja ik ga morgen ochtend toch maar eventjes bellen. Heb nu ook wat slijmerige afscheiding, ben alleen altijd zo bang dat ze me vervelend vinden als ik steeds in t weekend bel want als ik wat heb is t steeds in t weekend 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op CheyennneeP

Ik heb dinsdag weer een controle bij de verloskundige. De laatste controle ...
Het kan per uur verslechteren.. en flink ook. Ik zou als je echt niet nu wil bellen lekker gaan slapen maar dan wel morgenochtend gelijk bellen. Sterkte

3 jaar geleden

Reactie op IlseJustin

Hoi, Bekend mee, hoe is je bloeddruk? Die was bij mij te hoog. Had zwang ...
Ik heb verder soms een beetje hoofdpijn maar niet extreem. Vocht vast houden op warme dagen maar weet niet of dit afwijkend is want voor mijn zwangerschap had ik het niet. Bloeddruk 3 weken geleden nog netjes. Gelukkig heb jij er een gezond kindje aan over gehouden kan me voorstellen dat het niet niks is zeg. Ik ga inderdaad nu slapen en morgen even bellen. Just to be sure! Bedankt Ilse!

3 jaar geleden

Reactie op CheyennneeP

Ja ik ga morgen ochtend toch maar eventjes bellen. Heb nu ook wat slijmerig ...
Ik begrijp wat je bedoeld, want ik heb zelf ook last van zo'n schuldgevoel maar het gaat om de gezondheid van jou en je kindje. En de verloskundige wil ook graag dat jullie zo gezond mogelijk zijn en blijven.

3 jaar geleden

Reactie op CheyennneeP

Ik ga morgen ochtend inderdaad maar even bellen dan. Ben alleen zo bang dat ...
Niemand vind jou vervelend. Dit is hun werk. Beter te veel bellen dan te weinig! Ik heb hier een kaartje hangen waarop staat dat ik direct moet bellen als ik jouw klachten heb.. Liefs

3 jaar geleden

Verloskundige nu bellen

3 jaar geleden

Ik heb de verloskundige gebeld en moet vandaag langskomen om mijn bloed te checken op ijzer (hier vind ze het op lijken) en m’n bloeddruk te meten.

3 jaar geleden

Reactie op IlseJustin

Het kan per uur verslechteren.. en flink ook. Ik zou als je echt niet nu w ...
Ik moet vanmiddag langskomen om mijn ijzer te laten checken en om mijn bloeddruk te meten. Ze vind het meer op een ijzertekort lijken. Hoe was dit bij jou?

3 jaar geleden

Ik heb het aan het begin van het tweede trimester gehad, op m'n werk. Was migraine met aura. Eerst witte flitsen en vlekken, daarna hoofdpijn. Daarna geen last meer van gehad gelukkig

3 jaar geleden

Ik heb dit ook, ik word opgevolgd voor zwangerschapsvergiftiging. Bloedplaatjes zijn laag en urinezuur hoog in men bloed...