6 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb zelf geen flowmeting gehad, maar kan je wel een hoop vertellen over het ziekenhuis, echoscopistes daar, etc. Ik ben er ook onder behandeling (tweelingzwangerschap). Dus als je wat wilt weten over t ziekenhuis zelf, etc. let me know

3 jaar geleden

Reactie op Mybaby30

Ik heb zelf geen flowmeting gehad, maar kan je wel een hoop vertellen over ...
Oh ja heel graag! Misschien moet ik opgenomen worden dus alle info is welkom 😊 Vooralsnog weet ik dat m'n partner welkom is. Maar kinderen nog niet toch?

3 jaar geleden

Ik heb elke week flow meting ivm groeiachterstand, maar niet in Tiel. Er achter gekomen met 33+4 dat placenta functie al aan het afnemen is, heb toen ook een nacht moeten blijven ter observatie maar kon de thuis opname in. Voor nu nog steeds elke ochtend aan de ctg en elke maandag word de flow gemeten, bijna het streven van 37 weken gehaald dan wordt het plan opgemaakt om de kleine meid te gaan halen

3 jaar geleden

Reactie op Jerassy

Oh ja heel graag! Misschien moet ik opgenomen worden dus alle info is welko ...
Even zien dan! Als je opgenomen wordt, dan mag er 1 iemand per dag een uur komen, maar ik weet al dat als je het lief vraagt (en je een leuke ploeg verpleegkundige hebt), je kinderen af en toe ook mogen komen. Ze snappen heel goed dat je die ook wilt zien. Verder lag ik op m4 (afdeling met zwangere vrouwen) en daar lig je of alleen of met nog iemand op een kamer. Ik vond dat heel chill. Het eten is niet geweldig, maar het is echt niet slecht voor ziekenhuis voedsel. Bovendien heb je nog keus ook😱..

3 jaar geleden

Dankjewel voor je ervaring 🍀 Hopelijk zijn ze lief voor me 🤗

3 jaar geleden

Reactie op dkulsen

Ik heb elke week flow meting ivm groeiachterstand, maar niet in Tiel. Er a ...
Oké dankjewel voor het delen van je ervaring. Ik wens je een spoedige bevalling toe 🍀