31 Reacties

4 jaar geleden

Ja foliumzuur slik ik al een aantal maanden voordat ik zwanger raakte. Vooral Belangrijk in de eerste weken van de zwangerschap voor de groei en ontwikkeling van de baby. Wel belangrijk dat je foliumzuur in combinatie met vitamine D slikt ivm de opname en afbraak. Ik gebruik er alleen wel een van New+Care een minder commercieel en natuurlijker merk dan Davitamon. Ik slik het in combinatie met de multi mama. Na 10 weken zwangerschap kan je stoppen met foliumzuur en door gaan met multi vitamine.

4 jaar geleden

Foliumzuur moet je zeker slikken. Het is ontzettend belangrijk voor de ontwikkeling van het neuraal zenuwstelsel van je kindje. Het is wetenschappelijk bewezen dat het slikken van foliumzuur open rug bij baby's kan voorkomen.

4 jaar geleden

Foliumzuur is juist heel belangrijk voor en tijdens de ontwikkeling van je baby. Zeker de eerste weken van je zwangerschap. Ik slik de onderstaande vitamine als extra toevoeging op mijn dagelijkse gezonde voeding.

4 jaar geleden

Ik slik foliumzuur vanaf het moment dat ik een positieve test had. Ben niet zo'n pilmens, daarom gewacht tot ik er niet meer onderuit kon

4 jaar geleden

Ik al maanden, soms vergeet ik het, maar ben ermee begonnen toen we besloten om te proberen voor een tweede. Ik zou het mijzelf niet kunnen vergeven als ons kindje bv een open ruggetje heeft doordat ik geen folium heb geslikt. Ik heb de capsules van de Kruidvat, multizwanger met visolie

4 jaar geleden

Deze van Holland & Barrett neem ik nu al vanaf Mei iedere dag netjes in. Ik ben toen goed geadviseerd 👍

4 jaar geleden

Ik slik foliumzuur met vitamine d baat het niet schaad het niet toch?

4 jaar geleden

Hier het etiket van Holland & Barrett

4 jaar geleden

Reactie op Chloe85

Hier het etiket van Holland & Barrett
En de rest die er niet op past ;) Kun je evt vergelijken met andere merken

4 jaar geleden

Ik slik supplementen die iemand uit het alternatieve circuit (heb alles naast mijn ziekenhuistraject aangepakt) helemaal op mij persoonlijk heeft afgestemd. Hier zit ook (actief) foliumzuur en nog veel meer in.

4 jaar geleden

Ik slik ook netjes elke dag een tabletje precies dezelfde als op jou foto van Davitamon.

4 jaar geleden

Die multi-etnische van Holland en barret zijn vandaag 2 voor een tientje en gratis verzenden!!!

4 jaar geleden

Het moet zijn die multivitamine...

4 jaar geleden

Ik heb ze opgehaald hoor

4 jaar geleden

Ja, ik slik Foliumzuur sinds ik het plan kreeg om zwanger te worden. Ik gebruik van de Kruidvat, deze bevat alle vitamines die je nodig hebt (zie afbeelding). Ik ben het gaan gebruiken omdat het overal aangeraden wordt.

4 jaar geleden

De foliumzuur (met vitamine D) van Kruidvat gebruik ik. Heb heel lang staan twijfelen voor het schap want er is nogal wat keuze, niet eens alleen in merk en prijs. Deze bevat de precieze hoeveelheid die wordt aangeraden elke dag 👌

4 jaar geleden

Reactie op Draluna

Ja, ik slik Foliumzuur sinds ik het plan kreeg om zwanger te worden. Ik geb ...
Deze heb ik ook idd 👍

4 jaar geleden

Ik slik onderstaande al sinds een paar maanden. Neem hem iedere ochtend en als ik het vergeet door haast etc, dan neem ik hem voor het slapen gaan.

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

De foliumzuur (met vitamine D) van Kruidvat gebruik ik. Heb heel lang staan ...
Haha, dat weet ik ook nog. Al die verschillende potjes..🙈 Ik heb toen ook voor die gekozen.

4 jaar geleden

Reactie op Draluna

Ja, ik slik Foliumzuur sinds ik het plan kreeg om zwanger te worden. Ik geb ...
Deze slik ik inderdaad ook. Mijn huisarts gaf aan om extra vitamine D te slikken vanwege de wintermaanden. Dus ik slik naast foliumzuur 50milligram vitamine D