31 Reacties

4 jaar geleden

Ik slik een compleet tablet inclusief vitamine b12 (is ook belangrijk volgens mijn orthomoleculair therapeut) en extra vitamine D

4 jaar geleden

Ja zeker slikken! Ik slik de mama vitamine van de kruidvat zelf. Is een stuk voordeliger dan die van davitamon en zit nagenoeg het zelfde in.

4 jaar geleden

Hayine,.. nou mijn partner ging vandaag meteen foliumzuur voor me halen hij zegt deze moet je iedere dag slikken en geen dag missen 😌is goed voor de groei van de baby 😉

4 jaar geleden

Reactie op H_nnes

Ja zeker slikken! Ik slik de mama vitamine van de kruidvat zelf. Is een stu ...
Ik gebruik deze ook, wel met visolie erbij in want ben een moeilijke viseter. Was helemaal goed volgens de verloskundige!

4 jaar geleden

Reactie op Flamingo84

Foliumzuur is juist heel belangrijk voor en tijdens de ontwikkeling van je ...
Deze heb ik ook. Slik je aanvullend nog vitamine D?

4 jaar geleden

Ik heb davitamon mama compleet. 1 pil en ik weet zeker dat ik alles binnen krijg. Er zijn genoeg mensen op de wereld die geboren worden zonder de extra foliumzuur. Maar wil je het risico echt nemen? Ik ben het meteen gaan slikken op het moment dat ik er achter kwam. Als je het internet afspeurd, kijk dan wel goed waar je info vandaan haalt. Er staat een hoop rommel op. Suc6.

4 jaar geleden

Dag dames, Ik ben gisteren mijn foliumzuur vergeten innemen. Zou ik er vandaag dan 2 nemen? Eentje ‘s morgen en eentje ‘s avonds ofzo?

4 jaar geleden

Reactie op EDB-24

Dag dames, Ik ben gisteren mijn foliumzuur vergeten innemen. Zou ik er van ...
Kan geen kwaad om het achterelkaar in te nemen. Overigens word je later toch geadviseerd voor extra foliumzuur inname. 🌸

4 jaar geleden

Reactie op EDB-24

Dag dames, Ik ben gisteren mijn foliumzuur vergeten innemen. Zou ik er van ...
Dit doe ik ook wel eens. Dat is geen probleem

4 jaar geleden

Hey ik slik ook foliumzuur plus vitamine en omega3 maar die omega3 kan mijn maag moeilijk verteren dus das al een paar dagen geleden dak die heb kunnen nemen

4 jaar geleden

Ok bedankt! Dan pak ik gewoon nog een pilletje.