14 Reacties

3 jaar geleden

Misschien kun je het overspuiten het frame? Wij hebben zelf een nieuwe uppababy Vista gekocht.

3 jaar geleden

Wij hebben ook van vrienden een Joolz overgenomen. Ik heb alles gewoon goed gewassen. Gebruikerssporen krijg je vanzelf ook op een gloednieuwe kinderwagen, want het is eenmaal een gebruiksvoorwerp. Ik weet dat ik er zelf altijd ontzettend mee zit als ik iets beschadigd wat nog nieuw is. Dat zal deze keer niet het geval is. Ik denk dat het vooral goed is om te kijken naar de staat van de tweedehands wagen en beoordelen of deze nog een ronde mee kan.

3 jaar geleden

Wij hebben een tweedehands bugaboo donkey gekocht. Simpelweg omdat deze nieuw rond de €1700 zijn en we deze voor €700 konden overnemen. Zitten gebruikerssporen op het frame, maar die komen er vanzelf toch wel op. Je hebt tegenwoordig wel 'wraps' voor op het onderstel. Of inderdaad overspuiten 😊!

3 jaar geleden

Ik denk dat je straks blijer bent met comfort en gebruiksgemak (met krassen) dan met een wagen zonder krassen. Maar is voor mij ook de eerste keer, dus dit is wat me logisch lijkt, niet wat ik heb ervaren

3 jaar geleden

Hoi hoi, met hygiënische doekjes krijg je veel vlekken van het frame. Krassen zijn moeilijker weg te poetsen. Eventueel zou je nieuwe wielen kunnen overwegen mochten die erg verreden zijn, die kan je los bestellen bij een Joolz fabrikant. Eventueel ook handig om mee te overwegen. Handigheid met inklappen en de grootte van de wagen ingeklapt. Dat hij handig in jullie auto past. En of er eventueel een maxicosi op het frame past. Bij Joolz heb je daar adapters voor. Weet niet hoe dat bij de andere werkt.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een joolz van mijn schoonzus gekregen, we hebben hem nog niet gebruikt, maar met testen al super blij qua comfort! En mijn schoonzus zelf was er ook heel blij mee. Dus ik zou zeker comfort meenemen in je overweging. Nieuw blijft het allemaal maar eventjes;) Nu ben ik zelf iemand die juist voorstander is van een tweede leven in deze ‘wegwerpmaatschappij’ dus misschien ben ik wat bevooroordeeld 😅

3 jaar geleden

Ik zou gaan voor de nieuwe die je hebt gekregen. Ik vind het persoonlijker fijner. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.. En als die fijn rijd? Joolz hoeft niet per definitie beter te zijn omdat die duur zijn. Dat hebben wij wek gemerkt met die van ons :s

3 jaar geleden

Ik zou gaan voor de nieuwe die je hebt gekregen. Ik vind het persoonlijker ...
Wat was er mis met die van jullie dan? Ben wel benieuwd want ik heb zelf een 2e hands joolz van kennis overgenomen.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een tweedehand Joolz gekregen. Zitten ook gebruikerssporen op, maar ach... die krijg je toch wel dus daar zit ik niet mee. Het scheelt me 1000 euro. Dat is het wel waard 😂

3 jaar geleden

Wij ook een 2e hands via mp, Maxi Cosi 3 delige set met gebruikssporen op het frame voor €200. Verder ziet alles er top uit! Wij vonden het ook niet nodig om 600 - 1000 uit te geven. Krassen komen er tzt toch op 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Wij hebben ook een gebruikte wagen van mijn schoonzus. Zitten ook best wat krassen enzo op. Maar het is een kwalitatief goeie wagen (stokke) dus we gaan m gewoon gebruiken. T scheelt te veel in kosten om een nieuwe te kopen. Ik wil dan ook graag een wat duurdere nieuw. Maar dat doen we nu dus niet. Die krassen die erop zitten komen we wel overheen.

3 jaar geleden

Zwarte vlekken en evt roest kun je wegpoetsen van (glanzend) chroom met een stuk aluminiumfolie in een prop die je nat hebt gemaakt. Zo pimp ik m’n fietsstuur regelmatig ;-) Anders misschien een wonderspons gebruiken. Succes!

9 maanden geleden

Accesoires bugaboo donke

9 maanden geleden

Wij hebben een nieuwe Joolz gekocht voor 1200 euro en heb achteraf echt spijt dat we niet gewoon voor tweedehands zijn gegaan. Een kinderwagen wordt zo snel vies en beschadigd met kinderen dat heel snel het nieuwe ervan af is. Een kinderwagen gaat ook overal mee naar toe, in de auto, bus, het bos etc dat het niet gemakkelijk is die netjes te houden. M’n ouders hadden een tweedehands voor 200 euro gekocht inclusief alle accessoires. Een beetje beschadigd maar that’s it. Het is vooral het gevoel denk ik dat overheerste bij mij. Je droomt toch altijd al van een baby in een kinderwagen en dat je daar trots mee rond paradeert. Daarom nooit gedacht om voor een tweedehands te gaan maar achteraf dus echt spijt