15 Reacties

2 jaar geleden

Doet onze dochter ook sinds een paar weken.. volgens mij iets met slaapregressie en sprong 10? 🥲

2 jaar geleden

Reactie op xmagnoliax

Doet onze dochter ook sinds een paar weken.. volgens mij iets met slaapregr ...
Hmpf, ja hij zou zogezegd nog niet in sprong 10 zitten.. Ik word er echt moedeloos van 😔

2 jaar geleden

Hier is onze zoon ook 17 maanden en vorige week was het ook van dat. Duurde een week, is sinds gisteren weer normaal dus hopelijk was het gewoon een korte fase. Veel moed!

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft hier ook sinds 1 week last van proberen hier van alles maar mag geen baat hebben

2 jaar geleden

Hier nog 1. Ook sinds een week en daarbij is ze nu ook elke ochtend rond 5 uur wakker. Hoevaak slaapt jullie kindje overdag nog?

2 jaar geleden

Reactie op Marieke89L

Hier nog 1. Ook sinds een week en daarbij is ze nu ook elke ochtend rond 5 ...
Een keer 2 uur

2 jaar geleden

Reactie op Marieke89L

Hier nog 1. Ook sinds een week en daarbij is ze nu ook elke ochtend rond 5 ...
Van 12 tot 14u of 12 tot 14.30

2 jaar geleden

Hier al week 3 met wisselend slapen 😫

2 jaar geleden

Hier nog één. Is sinds een week elke nacht om 4 uur wakker en dan gaat ze zingen of wil ze spelen 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Aaltje7

Hier nog één. Is sinds een week elke nacht om 4 uur wakker en dan gaat ze z ...
Herkenbaar hier om 1 uur wakker dan uurtje spelen en dan weer naar bed willen als we dit niet doen gild ze heel de boel bij elkaar

2 jaar geleden

Ik zag in vorige reacties dat jouw kindje slaapt van 12 tot 14:30 ongeveer. Hoelaat staat hij ‘s morgens op? Hier hielp het heel erg om zijn ritme wat aan te passen. Hier staan we op tussen half 6 en 6 uur. Hij gaat slapen tussen 12:30 en 13:00 en slaapt nooit langer dan 15:00u. Nooit langer dan 2u max. Om 18u geef ik hem zijn laatste fles, ten laatste 18:30u en om 19u/19:30u gaat hij slapen. Hij huilt meestal 1x per nacht enkel voor zijn tutje maar slaapt dan weer verder tot de wekker. Misschien helpt het bij jou ook wel om dat wat in te korten? Zodat hij genoeg slaap opbouwt tussen zijn middagdutje en zijn nacht. Ik volg trouwens ook de slaapcursus van Snuggles & Dreams

2 jaar geleden

Reactie op Snoepertje20

Ik zag in vorige reacties dat jouw kindje slaapt van 12 tot 14:30 ongeveer. ...
Hoe oud is je zoontje? Wij zijn sinds 2 dagen over naar 1 dutje, volg ook ritme van snuggles maar z’n wakkertijd lijkt nu zo lang…

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook weken gehad alleen dan om 5u. Uiteindelijk bleek ons kindje dubbele oorontsteking te hebben en nu keelontsteking, het zit 'm niet mee. Maar er ontstond ook een patroon. Hij wakker en huilen, 1 van ons erheen, niks hielp dus dan maar een flesje thee. Toen zijn oorontsteking over was heb ik hem laten huilen 5min, daarna er naar toe in het donker gezegd dat hij lekker moest gaan slapen. In bed laten liggen ipv opgepakt na 3 dagen volhouden stopte het. En wij doen een kort powerdutje in de ochtend van 30min. 3-3-4 houden we nu aan.

2 jaar geleden

Reactie op Snoepertje20

Ik zag in vorige reacties dat jouw kindje slaapt van 12 tot 14:30 ongeveer. ...
In normale omstandigheden word hij wakker tussen half 6 en 6u. Hij gaat slapen om 19u elke avond vast ritueel. Als hij een te kort middag dutje doet dan slaapt hij enorm slecht s'nachts dat patroon heb ik al ondervonden. Dus laat ik hem s'middags voldoende rusten 2uurtjes of 2,5

2 jaar geleden

Sprong 10, hier ook 😴