6 Reacties

2 jaar geleden

Even een misschien niet zo slim iets. Mr heb je al eens iets van chocopasta of jam geprobeerd? Ik weet dat dit niet gezond is mr hier eet hij het nu wel (ook met andere dingen) .. en witte broodjes zijn zijn favoriet

2 jaar geleden

Hier ook! Volkoren bolletjes werken hier perfect! Anders lekker en rijstwafel en een cracottes en af en toe dan toch nog maar wat extra flesvoeding. Fases fases fases....

2 jaar geleden

Ik heb vandaag bananen pannenkoekjes gemaakt dit vond mijn zoontje heerlijk, sinds een week wil hij ook geen brood meer eten.. 馃ゲ

2 jaar geleden

Fruit op haar boterham? Het brood roosteren... zijn maar idee毛n maar een papje is ook een goede vervanger idd . Ik zou het brood alleen wel blijven aanbieden.. het gevaar is misschien als ze weigert en ze iedere keer wat anders krijgt als ze het niet eet dat ze dit misschien doorkrijgt. Maar wellichtdoet roosteren ook wonderen en idd fases fases fases

2 jaar geleden

Reactie op Mommy-of-one

Even een misschien niet zo slim iets. Mr heb je al eens iets van chocopasta ...
Haha ja dat zijn 1 vd weinige dingen die ze echt lekker vind dat at ze eerst wel op dr boterham.

2 jaar geleden

Reactie op Fancy

Fruit op haar boterham? Het brood roosteren... zijn maar idee毛n maar een ...
Ik ga het roosteren een keertje proberen! Ze heeft het wel altijd gegeten en op gegeven moment was het over en wilde ze niet meer. Ze zal het vast wel weer een keertje gaan eten馃槵