15 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb dit een gedeelte. Ik begin 's morgens met een eetlust van niks, voel me dan ook belabberd (niet pers茅 misselijk, maar gewoon bluhh). En gedurende de dag krijg ik dan af en toe wat trek en kan ik eten. Avondeten kan ik tegen die tijd dus redelijk tot normaal.
6 jaar geleden
Nu in bijna de 6e week en ook hier al afkeer tegen bepaald voedsel. Iets wat ik erg graag at, is nu van de baan. Gelukkig kan ik wel een ander gezond alternatief verzinnen. Maar hele porties zoals ik altijd at, is ook minder hoor.
Elke dag is er weer 猫猫n en daarop inspelen qua smaak.
6 jaar geleden
Ooh jeetje
Hier heb ik dus ook last van .
Hiervoor was ik bezig met dieet en nu heb ik al helemaal geen trek Drink alleen eten hoi maar.
Gisteren avond salade met kipfilet gegeten.
Ik heb er 3 uur over gedaan.
Mijn man was gewoon in schock zegt die je bent echt zwanger hahahahaah
6 jaar geleden
Bij mijn 1e kindje had ik dat ook. Ik ben toen 5 kilo afgevallen. Maar gelukkig in week 13 van mijn zwangerschap. Ging het beter en in week 16 had ik er geen last meer van. Hopelijk stelt het je een beetje gerust.
Zolang je je vitamine pillen met foliumzuur in neemt. En klein beetje blijft proberen te eten. Zal je kindje niet snel iets te kort komen. En probeer uit te zoek waar je die kleine beetje van eten kan. Bij mij werkte fruit goed. Het was fris en viel niet zo zwaar op de maag.
6 jaar geleden
Reactie op Webry
Bij mijn 1e kindje had ik dat ook. Ik ben toen 5 kilo afgevallen. Maar gelu ...
Dankjewel Webry. Dat stelt me wel wat gerust. Ik heb trouwens precies hetzelfde met fruit. Met name mandarijnen eet ik. En als beleg komkommer. Dat werkt ook goed.
Ja ik probeer inderdaad een beetje uit wat werkt. Het idee van zwaar eten staat me bij voorbaat al tegen. Maar ik merk ook dat als ik niet eet ik me misselijk ga voelen. Heel apart. Ik ben normaal echt een snoepkont eersteklas.
6 jaar geleden
Ik was altijd gek op chocolade! Chocolade pasta, vlokken, stukje chocolade. Maar kom er nu aub niet meer aan zeg!馃あ
6 jaar geleden
Ja ik heb dat ook! Vooral het een beetje down zijn... en m鈥檔 eetlust is al aardig weg. Heb zo鈥檔 gespannen gevoel in mijn onderbuik; terwijl er niet per se stress omstandigheden zijn... heb jij dat gevoel ook?
6 jaar geleden
Ik heb ook bijna geen eetlust en lig al 2 dagen lusteloos op bed, ik denk ook dat de griep mij te pakken heeft maar alsnog ik kan heel veel soorten eten nou gewoon al weken niet uitstaan 馃あ
6 jaar geleden
Reactie op MamavanVH
Ik heb nu al dat ik bepaalde dingen in een keer heel vies vind.. champions ...
Ik herken de kokhalzen met tandenpoetsen 馃槵
6 jaar geleden
Ik heb het ook. Ik ben 6+4 weken en ik kon altijd alles wel eten, maar nu moet ik me er ook aantoe zetten. Komt ook omdat ik vlagen van misselijkheid door de dag voel. Soms lijkt het of ik misselijk ben van de honger maar op het moment dat ik moet eten.... 馃あ馃あ maakt ook niet uit wat, dat is wel vervelend. Dus neem echt baby hapjes.
En dan ook de vermoeidheid erbij......
Het hoort er blijkbaar allemaal bij 馃槄
6 jaar geleden
Helaas hier hetzelfde! Normaal iedere dag cravings naar chocola, nu totaal niet gevoelig voor. Sterker nog, eten sowieso is nu niet mijn ding. Voel me blehh en laat me dus met rust aub. Helaas is mijn lichaam kei hard aan t werk dus dwing ik mezelf echt te eten maar makkelijk is het niet!
Maar komt vast goed en anders is het voor een goed doel he?鈽猴笍
6 jaar geleden
Ik heb alleen nog een craving naar sinaasappel(sap) maar ik heb een mega afkeer naar kaneel. De geur, de smaak... bah! Haha terwijl ik het altijd heerlijk vond