17 Reacties

3 jaar geleden

Heb ik ook last van! In 2e trimester kon ik blijven eten en nu als ik niks eet, is het ook prima. Pff lastig hè!

3 jaar geleden

Ik heb er ook moeite mee. Ik probeer echt mijn 3 maaltijden te eten. Al is het met lange tanden ( en heb dit al sinds begin nu 29 weken) Maar ik snap je probleem..

3 jaar geleden

Reactie op lindacgk

Heb ik ook last van! In 2e trimester kon ik blijven eten en nu als ik niks ...
Ja super lastig word al misselijk bij de gedachte aan eten, en mn omgeving maar blijven aandringen dat ik moet eten. Heel lief natuurlijk maar weet niet hoe of wat. Hopelijk is het even een fase. De kindjes zullen vast genoeg binnenkrijgen gaan we maar van uit😊

3 jaar geleden

Ik heb er ook moeite mee. Ik probeer echt mijn 3 maaltijden te eten. Al is ...
Knap dat dat je lukt zeg, de 3 maaltijden! Ik wou dat ik het kon. Gister op veel aandringen van partner toch wat gegeten binnen een uur was het er al uit🤷‍♀️ hoop dat het tijdelijk is. Voor jou sterkte in ieder geval als je er al zolang last van hebt en het zo goed vol kan houden echt super knap!

3 jaar geleden

Reactie op Zoëy

Knap dat dat je lukt zeg, de 3 maaltijden! Ik wou dat ik het kon. Gister op ...
Ik gooi het er gelukkig niet uit alleen giga veel maagzuur

3 jaar geleden

Reactie op Zoëy

Knap dat dat je lukt zeg, de 3 maaltijden! Ik wou dat ik het kon. Gister op ...
Jij ook succes

3 jaar geleden

Ik ben nu een dag of 2 gestopt met eten. Of ja niet helemaal gestopt. Een appel, 1 wit pistoletje of een chocolaatje gaat nog wel. Maar das dan alles over de hele dag .... (de rest komt er net xo hard weer uit) Ach we zien het wel... de baby neemt echt wel van jou wat hij nodig heeft.

3 jaar geleden

Mijn eetlust is ook ver te zoeken. Eerste trimester was het extreem. 2e trimester begon het wat beter te gaan, en nu 29 weken is het weer een ramp. Ofwel heeft het nu ook met de warmte te maken. Heb nooit moeten overgeven, gelukkig, maar niets trekt me aan. Kan soms super lang in de supermarkt rondlopen in de hoop iets tegen te komen waar ik zin in zou kunnen hebben. Fruit lukt wel redelijk goed, maar ga er ook niet in overdrijven. Sommige dagen trek ik het me niet aan, en andere, wanneer ik iets meer energie heb, probeer ik dan toch iets gevarieerd te eten, met wat groenten en vlees. Anders is het enkel yoghurt, fruit en een zoetigheidje. Voorlopig is met de baby alles prima, dus zal wel ok zijn. Voor mijn eigen lijn vind ik het wel ok, want zelfs snoepen doe ik veel minder dan voordien, en in het eerste trimester al helemaal niet. En toch heb ik soms wel honger gevoel, maar geen eetlust. Best frustrerend.

3 jaar geleden

Bij mij istie ook weg... heel raar. Dacht dat het met de warmte te maken had. Heb vanavond maar een krentenbol gegeten met kaas om toch iets te eten

3 jaar geleden

Reactie op Miss V

Mijn eetlust is ook ver te zoeken. Eerste trimester was het extreem. 2e tri ...
Je zou bijna denken dat het met het derde trimester te maken heeft, al maak je wel een goed punt met het warme weer! Nog niet over nagedacht dat het daar nog wel mee te maken kan hebben. Dat lopen in de supermarkt herken ik ook wel ja en dan uiteindelijk iets kopen wat ik niet op ga eten. Yoghurt moet ik ook maar eens proberen, dat is wel een goede tip😊

3 jaar geleden

Heb vaak wel honger tot het eten klaar is. Dan is de honger plots over... Wel vaak zin in snoep en koeken, maar probeer dan toch of een boterhammetje lukt om het "gezond" te houden.

3 jaar geleden

Bij mij ligt het echt aan t warme weer, want sinds ik in t derde trimester zit kreeg ik ineens trekkkkk, niet te doen 🤪 Dat is nu gelukkig dus wat rustiger.. Alhoewel het warme weer ook bijna weer finito is.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, ook 28 weken. Heb sowieso van 7 tot 15 weken geen avondeten willen eten, daarna wilde ik het wel maar kleine beetjes. Nu sinds een week of 4 zit ik na 2/3 happen vol, eet ik dan toch door krijg ik flinke buikpijn. Ik probeer nu overdag de hele dag door kleine beetjes te blijven eten. Mocht het dan ‘s avonds niet gaan heb ik in ieder geval overdag al wat voedingsstoffen binnen gekregen.

3 jaar geleden

Is bij sommige de eetlust al wat weer wat beter? Ik heb vannacht voor het eerst niet liggen zweten van de warmte in bed en vandaag ook weer 2 normale maaltijden kunnen eten 👍 was wel even zoeken waar ik trek in had maar ik kies wel bewust voor gezondere dingen...

3 jaar geleden

Had ff topic opgezocht, omdat ik geen eetlust heb. Ik heb bijv voor vandaag 4 crackers gegeten en een kom cruesli. Ik heb gewoon geen trek. Moet ik mezelf nu dwingen om te eten? Hopelijk gaat het bij jullie al iets beter.

3 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Is bij sommige de eetlust al wat weer wat beter? Ik heb vannacht voor het e ...
Hier ook met wat kouder weer iets beter kunnen eten! Blijft inderdaad zoeken naar waar ik zin in heb, ik eet ook gewoon waar ik zit in heb hoor alle beetjes zijn mooi meegenomen😁

3 jaar geleden

Reactie op Sjer

Had ff topic opgezocht, omdat ik geen eetlust heb. Ik heb bijv voor vandaag ...
Ik ben ook gewoon gaan eten waar ik wel zin in had en soms inderdaad alleen maar beetje fruit, nu het weer iets kouder is buiten heb ik al iets meer honger maar meestal pas laat. Nu ook pas rond 2 uur wat gegeten moet even en ritme zoeken en iets kleins wat ik sochtends zou kunnen eten. Maar de kleine krijgt toch wel genoeg binnen die eet wel wat ze nodig heeft. Oh en ik slik ook mijn vitamines nog!