13 Reacties

5 jaar geleden

Oh nee ik vind het juist heerlijk!! Maar ik heb een eigen bedrijf dus misschien dat dat anders is. Misschien niet zo'n slecht idee om het hier over te hebben met p&o? Misschien kun je intern wel van plek wisselen? Dat je motivatie dan beter word? Het klinkt alsof je het daarvoor ook al niet echt naar je zin had :)

5 jaar geleden

H茅! Ik herken het helemaal. Daar komt bij dat ik me behoorlijk beroerd heb gevoeld en sinds gisteren emesafane gekregen heb van de huisarts tegen misselijkheid en braken. Voel me daardoor nu wel stukken beter. Maar het voelt als een behoorlijke opgave om naar werk toe te gaan. Omdat ik deze week zo beroerd was ben ik een week thuis gebleven. Vanaf maandag begin ik weer met meer zin dan de afgelopen tijd. Wellicht dat je met jouw baas kan overleggen om bv een uur per dag korter te werken, er schijnen werkgevers en cao's te zijn waarbij dat mogelijk is. Bij mij op werk is de chef er heel toegankelijk in en zegt vooral de hele tijd dat ik het zelf het beste aan voel en op mezelf moet letten.

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik ben ook geen zuurtje maar ik wil ook echt niet gaan werken. Uiteindelijk ga ik wel maar die ik gewoon wat ik moet doen. Maar uiteindelijk gaan de centen naar de kleine en dat is het belangrijkst !

5 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik werk in een psychiatrische gesloten kliniek ( veel agressie etc) . Ik ben nu 8 week zwanger, ik weet niet wanneer ik het aan locatie hoofd moet vertellen, ik voel me niet bepaald prettig op de werkvloer... Jullie tips wanneer ik het moet vertellen ? Xx

5 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik werk in een psychiatrische gesloten kliniek ( veel agre ...
Het is beter dat je het verteld. Veiligheid voorop!

5 jaar geleden

Reactie op Shailini

Het is beter dat je het verteld. Veiligheid voorop!
Heb vandaag het aan locatie hoofd verteld!! Vanaf 12 weken zwangerschap gaat het zwangerschapsprotocol in( kantoor werk etc.) Een hele opluchting 馃槉

5 jaar geleden

Heb vandaag het aan locatie hoofd verteld!! Vanaf 12 weken zwangerschap gaa ...
Gelukkig. Ik weet hoe je je voelt. Ik zat ook in een risico beroep. Miss kun je er wat anders doen?

5 jaar geleden

Reactie op Shailini

Gelukkig. Ik weet hoe je je voelt. Ik zat ook in een risico beroep. Miss k ...
Tot die 12 week spring ik niet bij een escalatie. En houd ik voldoende afstand, vertel mijn collega's telkens dat ik niet kan ondersteunen bij escalatie vanwege rugpijn.. hoe heb jij dit aangepakt ?

5 jaar geleden

Tot die 12 week spring ik niet bij een escalatie. En houd ik voldoende afst ...
Ik moest me uitschrijven omdat ik in de beveiliging werk Maar deed ook receptie werk dus ben meer uren ander werk gaan doen zo als schoonmaak. Goeie afspraken gemaakt toch? Het gevoel van veiligheid hoort ook bij de zwangerschap. Geniet ervan!

5 jaar geleden

Reactie op Shailini

Ik moest me uitschrijven omdat ik in de beveiliging werk Maar deed ook rece ...
Oh ja zeker dat is ook een risicovol beroep!! Bedankt en jij ook een goede zwangerschap gewenst. Lekker slapen馃槉

5 jaar geleden

Ik heb het vrij direct verteld ( na 5 weken) aan mijn leidinggevende. Was zo misselijk en kotsend...na drie weken geloofden ze 眉berhaupt al niet meer dat het een buikgriep was. Met 12 weken aan de rest van de collega's. Qua zin in werken, dat is ver naar 0. Sochtends ben in sowieso nogal misselijk. Smiddags gaat meestal tot een uur of half 3 goed, daarna stort ik in en is de productiviteit ver te zoeken. Maar ik hoop dat het tweede trimester wat meer energie en (werk) plezier gaat brengen. Ben nu 12+5 weken zwanger

5 jaar geleden

Super herkenbaar!! Mijn hoofd staat er ook tot谩谩l niet naar. En ik ben freelancer, dus nu ik niet werk, komt er ook bijna niks binnen. Tips om meer motivatie voor werk te krijgen?

5 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik dacht overigens dat het wel over zou gaan na het eerste trimester maar nu (19w) er nog veel last van. Met tegenzin naar werk. Op werk geen motivatie of concentratie 馃様