Gekke zwangerschapsacties

Roos | Admin
één maand geleden
Volgen
Continu alles vergeten, denken dat je fiets gestolen is maar met de auto zijn of zomaar midden op straat in huilen uitbarsten… Welke ‘gekke’ acties heb jij allemaal gehad? 🙈 😂
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
10 reacties
xmelissaae
één maand geleden
Mijn vriend huilend opbellen omdat ik zin had in croissantjes (die ik niet in huis had) om 23:00 ‘s avonds!😳😂
  • Rapporteren
dkulsen
één maand geleden
Janken omdat ik, een paar dagen later tijdens het terug kijken van echo foto’s, dacht dat mijn meisje maar 1.44 cm was en er pas een uur later achter komen dat op die foto haar voetje was opgemeten.. 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ ik word hier thuis nog steeds mee geplaagd
  • Rapporteren
Baby0408
één maand geleden
De boodschappen in de vriezer gelegd die in de koelkast moesten 🙈😂
  • Rapporteren
nvschelt
één maand geleden
Vreselijke jankbuien om stomme dingen: •Ik wilde zwemmen maar het zwembad zat al dicht •De buurvrouw met een nieuwe puppy •De kapster die mijn haar kamde Ja... oeps..
  • Rapporteren
nvschelt
één maand geleden
Reactie op Baby0408
De boodschappen in de vriezer gelegd die in de koelkast moesten 🙈😂
Oh ja, ik heb de shampoo in de koelkast gelegd. Kwam er pas na 2 dagen achter 😂
  • Rapporteren
Saskia83
één maand geleden
Huilen omdat ik de was vergeten was uit de wasmachine te halen....
  • Rapporteren
Saskia83
één maand geleden
Reactie op nvschelt
Oh ja, ik heb de shampoo in de koelkast gelegd. Kwam er pas na 2 dagen achter 😂
Lekker verfrissend op je hoofd...
  • Rapporteren
Shanti-Roma
één maand geleden
Huilen als ik babyrompertjes zie in de winkel Tijdens een gesprek vergeten waar het gesprek over gaat
  • Rapporteren
Missmrn
één maand geleden
Dit is tegenwoordig hoe ik boodschappen doe - met of zonder lijstje. Ik vergeet het gewoon 🤦‍♀️
  • Rapporteren
Missmrn
23 dagen geleden
Reactie op Missmrn
Dit is tegenwoordig hoe ik boodschappen doe - met of zonder lijstje. Ik vergeet het gewoon 🤦‍♀️
Als toevoeging hierop een actie van vanmorgen: op mijn horloge kijken op werk. Erachter komen dat ik hem niet om heb en compleet in paniek raken. Want, of ik had hem om en ben hem kwijt geraakt vanmorgen (dus nog meer paniek!) Of ik ben hem vergeten om te doen. Met rode vlekken in mijn nek en tranen in mijn ogen naar het toilet om bij te moeten komen 😶 mijn vriend appen (i.p.v. Bellen want anders moet ik huilen) en na het sturen van het berichtje keihard moeten lachen om mijzelf🙄 Dit soort paniekaanvallen heb ik nu al een paar x gehad 😅
  • Rapporteren