47 Reacties

3 jaar geleden

Jeeetje mina en ik dacht dat ik veel had haha.. super leuk zeg! :)

3 jaar geleden

Ow ik zou helemaal gek worden zoveel ik heb bijna niks nog en alles echt strak in de kast haha 馃槀 dat is een tik van me hoor hihi 馃き

3 jaar geleden

Oh zoveel heb ik niet 馃檲 vind het allemaal vreselijk duur. Beetje per beetje hamsteren.

3 jaar geleden

Reactie op Evelienheide

Ow ik zou helemaal gek worden zoveel ik heb bijna niks nog en alles echt st ...
dit zijn allemaal kleren die we hebben gekregen馃槀 Wij hebben allemaal kleren gekregen van mijn zwager(de kleren die ons nichtje niet meer aan kan) ik wil alles nog even opnieuw na lopen en het beter in de kast leggen.

3 jaar geleden

Heb je echt alles al gewassen of alleen de 50/56 en later de 62? Ben benieuwd:)

3 jaar geleden

Jeeetje mina en ik dacht dat ik veel had haha.. super leuk zeg! :)
dit zijn allemaal gekregen kleertjes van ons nichtje die er uit is gegroeid馃槀, dit zijn jongens en meisjes en neutrale kleding door elkaar omdat we het geslacht niet willen weten馃槉

3 jaar geleden

Haha lekker is dat he! Hier nog niks uitgewassen (wacht ff tot mn verlof, na deze week nog 4 weken werken) maar alles ligt en hangt wel al in de kast. Elke avond ff lekker in de kast koekeloeren en genieten van de kleine kleertjes 馃槏

3 jaar geleden

Heb je echt alles al gewassen of alleen de 50/56 en later de 62? Ben benieu ...
wij hebben alles gewassen(wat een enorme klus was馃槀馃槀) maar dat komt omdat we alles hebben gekregen(meer dan de helft is 2de hands) dus dan voel ik me fijner bij als het gewassen in de kast ligt

3 jaar geleden

Reactie op Cs1993

Oh zoveel heb ik niet 馃檲 vind het allemaal vreselijk duur. Beetje per beetj ...
meer dan de helft is 2de hands en gratis of voor een klein prijsje (ons nichtje is nu een paar maand dus we krijgen veel van mijn zwager) en we hebben de nieuwe kleding van familie gekregen(zelf hebben we nog niks nieuws gekocht)

3 jaar geleden

Ik zou gek worden van deze chaos in de kast馃檲, maar wel tof dat je alles gekregen hebt! Scheelt toch een hoop geld. Misschien de grotere maten luchtdicht in een opbergbox stoppen en alleen maat 50/56 vooraan leggen en misschien 62 achteraan? Dat zorgt voor meer overzicht en orde. Als kraamverzorgster is het fijn om alles snel overzichtelijk bij de hand te hebben haha. Die voorbereidende fase van de kast inrichten lijkt me wel het leukste馃槉

3 jaar geleden

Reactie op LenM92

Haha lekker is dat he! Hier nog niks uitgewassen (wacht ff tot mn verlof, n ...
wij hebben wel alles uitgewassen, dit komt omdat het zoveel is en bijna alles is 2de hands. Maar denk dat ik voor de bevalling de 50/56 en 62 nog een keer was voor de zekerheid(nog niet over uit)

3 jaar geleden

Reactie op juul95

dit zijn allemaal kleren die we hebben gekregen馃槀 Wij hebben allemaal klere ...
Lekker toch kost al zoveel die kleren en die kleintjes hebben het zo kort aan eb als er allemaal nog netjes uit ziet heb ook veel gekregen of tweede hands hoor even wassen naar je eigen geur en klaar haha 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op LauraBarbara

Ik zou gek worden van deze chaos in de kast馃檲, maar wel tof dat je alles ge ...
ik wil tijdens mijn verlof er nog een keer door heen gaan, en als de kleine geboren is gaat er een hoop uit(wat voor het andere geslacht is馃槉) maar het scheelt idd een hoop geld al dat 2de hands

3 jaar geleden

Reactie op Evelienheide

Lekker toch kost al zoveel die kleren en die kleintjes hebben het zo kort a ...
zoveel kleren die nog zo leuk zijn. Wij zijn er echt super blij mee.

3 jaar geleden

Hier ook alles klaar, ligt netjes gestreken en gewassen in de kast. Kamertje is zo goed als klaar. Wordt ik heel happy van.

3 jaar geleden

Reactie op 3Boysmom

Hier ook alles klaar, ligt netjes gestreken en gewassen in de kast. Kamertj ...
moet u nog lang? en fijn he als alles klaar is馃槉 hier wordt zaterdag de laatste paar dingetjes opgehangen en dan is het hier ook helemaal af

3 jaar geleden

Reactie op juul95

moet u nog lang? en fijn he als alles klaar is馃槉 hier wordt zaterdag de la ...
Ben nu 29 weken van de 3e, heb heel erg de drang dat alles klaar moet. Wiegje staat klaar, kinderwagen en maxicosi is gewassen. Maar heb nu alleen maat 50,/56 gewassen hoor, 62 doe ik tegen de tijd dat die daar in gaat.

3 jaar geleden

Reactie op 3Boysmom

Ben nu 29 weken van de 3e, heb heel erg de drang dat alles klaar moet. Wieg ...
dat schiet al aardig op馃槉 ik herken die drang. Wij wisten net een paar dagen dat ik zwanger ben en ik was al van alles aan het opzoeken. Wij hebben wel alles dan al gewassen maar dat komt omdat bijna alles 2de hands is dus he het liever nu al gewassen in de kast.馃槉

3 jaar geleden

Ooohh daar word ik ook zooo blij van... nog 9 weken ongeveer... of 11.... of 7... kan niet wachten!

3 jaar geleden

Wow zoveel! Ik heb iets van 8 pakjes ofzo netjes in de commode liggen. Maar we weten het geslacht ook nog niet dus dat scheelt ook.