14 Reacties

4 jaar geleden

Hoiii, Jazeker ik hou aankomende zondag onze gender reveal. We hebben vandaag de echo gehad en weten het zelf ook nog niet. Mijn zwager is de enige. Hij plakt roze of blauwe poeder zakjes op ze achterband van zijn motor en gaat dan burnen ofzo zodat er roze of blauwe rook komt. Super spannendddd

4 jaar geleden

Wij houden aankomende zaterdag een Gender Reveal feestje voor Vrienden en Familie! Morgen weten wij zelf al wat wij krijgen. Zijn heel benieuwd. Ik ga samen met m'n moeder het hele huis versieren en we willen beide geslachten met ballonnen bekend maken 🥰!

4 jaar geleden

Hoi Zondag geven wij onze gender reveal. Ik heb vandaag de echo gehad en het geslacht in een envelop laten schrijven. En breng hem zo naar de winkel voor een ballon te laten maken. (Als ik de ballon ophaal wil ik de envelop ook (dicht) erbij hebben.

4 jaar geleden

Super leuke ideeen allemaal. Ik heb mijn feestje vrijdag. De envelop ligt al sinds zaterdag opgeborgen dus blij als het vrijdag is haha dan zal ook ik het bekend maken via een ballon met familie erbij. Zo benieuwd wat het is 😊

4 jaar geleden

Reactie op Baby0408

Hoiii, Jazeker ik hou aankomende zondag onze gender reveal. We hebben vanda ...
Wat een leuk en origineel idee! :D

4 jaar geleden

Hee, ik heb vandaag mn pretecho laten doen. Ik moet wel twee dagen wachten want dat vieren we de gender reveal. Ik heb een zwarte ballon besteld. De echocopist heeft het op een briefje gezet. Super spannend! Ik heb zelf ook nog wat decoratie besteld ..

4 jaar geleden

Wij hebben maandag de echo en pas ZONDAG de reveal! Dat worden zware 6 dagen 😅 ik heb allerlei versiering besteld, servetjes, slingers, helium ballonnen, noem maar op 😋 het thema is goud, roze en blauw en ga samen met mijn moeder, tante en nichtje allerlei lekkere hapjes maken, zoet en hartig 🥰 dan hebben we nog een taart besteld waarin de kleur verstopt zit van het geslacht. Echt een hele mooie taart! Deze nog iets laten aanpassen. Ik heb er super veel zin in en vind het super spannend 🤗

4 jaar geleden

Na een week tegen een gesloten envelop aan gekeken te hebben, kwam er vanavond roze confetti uit de ballon! Wij krijgen een meisje! 💖💖💖

4 jaar geleden

Zijn er ook mensen die het geslacht niet vooraf willen weten?

4 jaar geleden

Ik heb het vandaag ook gevierd met familie en vrienden. Super leuke taart laten maken en het was dan ook echt voor iedereen nog een verrassing! 😍💙😍

4 jaar geleden

Dit was mijn gender reveal party tafel 🥳 en het wordt een jongetje💙

4 jaar geleden

Afgelopen zaterdag hebben wij de gender reveal gehad met vrienden en familie en wij worden de trotse ouders van 2 meisjes ❤️❤️

4 jaar geleden

Reactie op LNN7

Wat een leuk en origineel idee! :D
Dank je wel! Het was echt super. We hebben helaas geen foto van dat het helemaak blauw was. Hier werd het zo te zien al wat witter.

4 jaar geleden

Reactie op Baby0408

Dank je wel! Het was echt super. We hebben helaas geen foto van dat het hel ...
Ahh super gaaf! :D