5 Reacties

2 jaar geleden

Denk dat dit bij de meeste mannen wel is hoor. Hun ding is altijd belangrijker haha

2 jaar geleden

Mijn man heeft soms een beetje moeite met onze zoon troosten. Dus het klinkt heel lullig, maar als hij ziek is, breng ik hem liever naar opa en oma als dat hij thuis bij papa blijft. (Als er niks aan de hand is gaat het trouwens wel goed met papa hoor 🙈) En anders blijf ik thuis. Maar als er geen issues zijn, dan zou ik zeggen dat papa ook prima zo’n dag kan pakken 😉 Een ziek kind komt nooit uit op het werk…

2 jaar geleden

Zeker niet onredelijk van je. Je man kan echt wel een keer een vrije dag opnemen 🙄 Misschien deze keer laten gaan maar duidelijk aangeven dat je van hem dezelfde commitment verwacht als jij geeft, dus dat hij de volgende keer vrij kan nemen.

2 jaar geleden

Hier wel eens dezelfde discussie. Sterk argument vind ik ook nog eens dat je opa en oma niet onnodig wil aansteken of besmetten met de ziekte van het kind.

2 jaar geleden

Hier het zelfde gedoe. Gelukkig is ons meisje zelden ziek maar ik ben het met je eens. Als je kind ziek is dan zorg je daar zelf voor afwisselend tussen de ouders. En stel dat het een keer echt niet uitkomt bij de ouder die aan de beurt is vanwege een bijzondere werkgebeurtenis dan is dat oké....maar de standaard naar mijn idee is dus wisselend tussen ouders bij een ziek kind.