109 Reacties

3 jaar geleden

Bij mij direct erna ook ongeveer 6 kilo, nu zes dagen later alweer 8,5 kilo. Ik zie zowaar mijn enkels weer. Nog 8 te gaan en ik ben terug op mijn oude gewicht. Ik eet nu wel extra om wat aan te sterken!

3 jaar geleden

Na een week 11 kilo, maar heb nog wel een aantal te gaan helaas😅

3 jaar geleden

Ik was 10kg aangekomen. Na de bevalling was er meteen 6 kg af. Nu, na 11 dagen de rest ook. Moet zeggen dat ik nu die kleine er is, echt eraan moet denken zelf ook te eten en te drinken haha. Wil niet verder afvallen (geef ook gedeeltelijk borstvoeding)

3 jaar geleden

Ik weet niet wat ik direct na m'n bevalling kwijt was, maar 5 dagen na m'n bevalling was ik 8 kilo kwijt, nu inmiddels nog 6 te gaan voordat ik op m'n gewicht zit van voor m'n zwangerschap (nu 3 weken geleden bevallen)

3 jaar geleden

Dag voor bevalling naar 2 dagen na bevalling was -6 In de dagen daarna nog verder gezakt, nog 9 kilo minder 5 dagen na bevalling. Dus -15 na 1 week, en was tijdens zwangerschap 7 aangekomen

3 jaar geleden

Was 7 kg aangekomen en na 9 dagen alles eraf

3 jaar geleden

Was 7,5 kilo aangrkomen, dag na de bevalling was ik 6 kilo kwijt, 2 dagen daarna nog eens 4,5 kilo. Dus ruim onder mijn begingewicht.

3 jaar geleden

Reactie op MoniqueDewiZayn

Was 7 kg aangekomen en na 9 dagen alles eraf
I wish...

3 jaar geleden

Reactie op Babyboy072020

Na een week 11 kilo, maar heb nog wel een aantal te gaan helaas😅
Bij mijn vorige kindje was ik 30kg bij. 4 dagen na de bevalling 11kg minder. 2 weken erna nog eens -4kg. Daarna bleef het steken... hoewel ik alle moeite van de wereld deed die kilo’s kwijt te geraken: gaan wandelen, lopen, infraligne,... niets hielp. Uiteindelijk 6 maanden erna begint ik weer wat af te vallen. Heeft in totaal dus 1 jaar geduurd... nadien bleek dat mijn schildklier nog in ‘zwangerzchapsmodus’ was 🤷‍♀️

3 jaar geleden

15 kilo eraf, waarvan 5 kilo ‘kind’. Ik was zwanger van een tweeling ☺️

3 jaar geleden

14 kilo aangekomen en meteen 7 kilo al kwijt na de bevalling! Nu een week verder en er is alweer 2 kilo af dus nog 5 kilo te gaan

3 jaar geleden

Van de 13 kilo ben ik na 1,5 week 11 kilo kwijt. Direct weet ik niet precies eerste 4 dagen ziekenhuis. Was volgens mij maar 4 kilo.

3 jaar geleden

Ik was 6 kilo aangekomen, nu zelfs 12 kilo kwijt en kleine is 2 weken oud. Dus 6 kilo lichter dan voor de zwangerschap

3 jaar geleden

7/8 kg aangekomen, na de bevalling was t op 1 kg na allemaal weg. Die kg zit volgens mij vooral in mijn borsten nu🤪

3 jaar geleden

Drie weken verder en -15kg!

3 jaar geleden

14,5 kg erbij en na een paar dagen 9 kg eraf. Nu de rest nog

3 jaar geleden

11 dage na de bevalling 12 kilo kwijt. Maar nu 4 weken later maar 10 kwijt haha 2 erbij. Maar misschien vocht door de warmte

3 jaar geleden

Oja ik was er 20 bij gekomen 🙈

3 jaar geleden

Na 29 kilo te zijn aangekomen🙊 zijn de eerste week al 12 kilo eraf, hoop dat deze lijn doorzet🤣

3 jaar geleden

Ik was zo'n 22 aangekomen en na 1.5 week was er al ruim 8kg af. Ben met een keizersnede bevallen