48 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 23 weken zwanger en 4 kg bij.

4 jaar geleden

18 weken + 3,5 kg

4 jaar geleden

16+6 / 5,6 kilo aangekomen super blij mee omdat ik altijd net aan woog ❤️

4 jaar geleden

20 weken + 9 kilo 😐

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

20 weken + 9 kilo 😐
Ik ben ook 20 weken en al 10 kilo zwaarder. Maar ik weet waar ik het voor doe 🥰!

4 jaar geleden

16 weken - 4 kilo :-( heel vervelend dat ik afval in plaats van aankom. Ik eet goed en hoef niet te spugen.

4 jaar geleden

17 weken en - 1 kilo. Kom nu wel langzaam aan. Het was 2 kilo.

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

20 weken + 9 kilo 😐
No worries! Je weet wat er voor in de plaats komt! Nadien gaan die kilo s er zo weer af van verliefdheid op je baby 💗

4 jaar geleden

Ligt heel erg aan je start gewicht hoeveel je zou moeten aankomen.

4 jaar geleden

16 weken en 2 kilo afgevallen. Snap er niks van, want begin echt al een buikje te krijgen.

4 jaar geleden

Reactie op Nel Van Hoef

No worries! Je weet wat er voor in de plaats komt! Nadien gaan die kilo s e ...
Ik maak me er ook steeds minder druk om. Ik voel me goed en de baby is gezond en groeit zelfs iets sneller dan gemiddeld. Het is maar een getal op de weegschaal maar er wordt toch al snel gezegd dat je maar max. 12 kilo mag aankomen.... dan mag ik nu wel op streng dieet 🙊

4 jaar geleden

17 weken vandaag en 0,5 kilo aangekomen. Erg netjes vind ik zelf 😁

4 jaar geleden

Vandaag 18 weekjes en 0.5 kilo sinds begin gewicht aangekomen na in 1e en 2e trimester hg te hebben gehad en 6 kilo afgevallen te zijn, dus ben blij dat ik weer op mijn begin gewicht kwam..

4 jaar geleden

19+4 weken en 3,5 kilo aangekomen. Ik eet 3 keer per dag met tussendoor fruit...Ik heb gelukkig geen craves. Na 16 weken misselijk te zijn kom ik nu in een rustig vaarwater 🙏🙏🙏

4 jaar geleden

Ondertussen 17+1 en 0,5 kilo nog steeds maar aangekomen. Ook totaal geen cravings of iets

4 jaar geleden

18 week + 5 kilo, was op 'dieet' voordat ik zwanger was. Ben meer gaan eten, hierdoor is mijn lichaam ook weer meer gaan opslaan helaas.

4 jaar geleden

Ruim 18 weken en +2 kg.. heel blij mee! Ik probeer zoveel mogelijk gezond te eten, veel salade en groente en zelf gezonde tussendoortjes te maken. Af en toe heb ik onwijs zin in iets zoets en dat doe ik dan ook gewoon..

4 jaar geleden

19 weken en bijna 2 kg aangekomen ondanks ik nog steeds veel moet spugen dus super blij mee 😃

4 jaar geleden

Reactie op Nel Van Hoef

Ik ben 23 weken zwanger en 4 kg bij.
Super. Zalig ! Ik 20 weken en geen kg bij. Hoop ook niet teveel bij te komen. Zalig lezen dat je maar 4 kg aan bent.

4 jaar geleden

19 weken + 6,5kg 😦