14 Reacties

3 jaar geleden

Misschien is zoiets een idee ipv de muisjes ; https://www.glutenvrij-lepoole.nl/zachte-parels-roze.html

3 jaar geleden

Musketzaad is glutenvrij en verkrijgbaar in diverse kleuren. Ook blauw met wit of roze met wit.

3 jaar geleden

Reactie op Chelseavh

Misschien is zoiets een idee ipv de muisjes ; https://www.glutenvrij-lepoo ...
Oh! Die zijn nog best leuk! =) Is zeker een optie! Ik ben daarnaast ook gewoon nog op zoek naar andere originele ideeën... :)

3 jaar geleden

Haha zal je wel afleiding geven door tussendoor lekker te bakken en te doen 🤣

3 jaar geleden

Haha zal je wel afleiding geven door tussendoor lekker te bakken en te doen ...
🤣🤣

3 jaar geleden

Kan je dat niet gewoon bij de plaatselijke bakker bestellen ofzo? Vandaag besteld, morgen in huis? Of bakken en dan invriezen? Dan heb je altijd iets als er visite komt,

3 jaar geleden

Glutenvrije oreo koekjes van het huismerk van de AH, chocolade smelten en dan versieren

3 jaar geleden

Reactie op Missss30

Kan je dat niet gewoon bij de plaatselijke bakker bestellen ofzo? Vandaag ...
Het probleem met glutenvrije "baksels" is dat een gewone bakker dit vaak zelf niet kan maken, omdat hij dan een aparte keuken nodig heeft om glutenvrij te garanderen, dus dit besteden ze vaak uit aan andere bakkerijen. Anders is er toch een risico op kruisbesmetting. En heel eerlijk... Ik zit ook niet echt op heftige buikpijn/buikklachten te wachten nadat ik vlak daarvoor al weeën heb gehad...😅 Zelf iets bakken en invriezen zou een optie kunnen zijn, maar het vervelende is dat glutenvrij gebak vaak al een heel stuk droger is dan gebak met gluten en van invriezen droogt het allemaal nog meer uit. 😔

3 jaar geleden

Reactie op ABCdef-24

Glutenvrije oreo koekjes van het huismerk van de AH, chocolade smelten en d ...
Die zijn wel erg lekker trouwens! Maar ik weet niet of ik dat dan weer "speciaal" genoeg vind. Haha. 😂

3 jaar geleden

Reactie op xMelanie

Die zijn wel erg lekker trouwens! Maar ik weet niet of ik dat dan weer "spe ...
Vond ons kraambezoek wel destijds 😇

3 jaar geleden

Reactie op ABCdef-24

Vond ons kraambezoek wel destijds 😇
Oeh! Dat ziet er echt super feestelijk uit!

3 jaar geleden

Reactie op xMelanie

Oh! Die zijn nog best leuk! =) Is zeker een optie! Ik ben daarnaast ook ge ...
Die zag ik ook idd. Bij de Hema hebben ze ook glutenvrije slagroomsoesjes. Daar zou je deze parels ook op kunnen doen

3 jaar geleden

In Culemborg zit een gebaksjuwelier. Zij kan alles glutenvrij maken op aanvraag. Ik haal er altijd zucottobollen, maar die kan ze ook met frambozen maken (roze!) en ze kunnen makkelijk in de diepvries. Zijn binnen 2 uurtjes ontdooit in de koelkast.

3 jaar geleden

Roze/blauwe en witte popcorn?