33 Reacties

3 jaar geleden

Als het hartje goed klopt en je voelt haar goed bewegen hoef je je toch niet gelijk zorgen te Maken? Ze kan ook altijd nog gaan groeien.. Had een vriendinnetje van mij ook, die had later nog een groeispurt. Alles goed gekomen! Zie het als een voordeel, ik zou ook nog wel een extra echo willen om even te kijken!😁

3 jaar geleden

Hoe vaak ik al niet gehoord heb dat een kindje dan uiteindelijk toch veel groter blijkt te zijn dan ze in eerste instantie dachten! Niet te veel zorgen maken, ik weeg net zo veel als jij en voel de kleine ook flink trappelen en dat is uiteindelijk het belangrijkste!

3 jaar geleden

Ik heb vandaag een groei echo gehad.... snap je vraag niet helemaal? Ben je bang dat het niet goed is omdat je een groei echo krijgt?

3 jaar geleden

Maak je niet druk ;) je krijgt het straks al druk genoeg. Ik krijg ook een groeiecho omdat ik met 27 weken nog steeds op m'n startgewicht zit. Maar ik voel de baby duidelijk en ze ligt dwars. Volgens de verloskundige is ze prima op lengte maar op dat was basis van voelen. Dus zekerheid voor alles.

3 jaar geleden

Ik krijg ook nog een aantal groei echo's mn kleine haar beentjes zijn volgens de verloskundige te kort maar ik voel haar prima nu 25+4 en een mooie buik dus probeer je niet druk te maken wacht rustig de echo af.

3 jaar geleden

Reactie op N1992

Ik krijg ook nog een aantal groei echo's mn kleine haar beentjes zijn volge ...
Bij mij ook idd te korte benen en te licht..... 830 gram. En ben 26+4

3 jaar geleden

Bij mij ook idd te korte benen en te licht..... 830 gram. En ben 26+4
Hier ook ivm korte beentjes . Bij me 1e zeiden ze t ook en hij is altijd groter dan gemiddeld geweest

3 jaar geleden

Reactie op Issi

Maak je niet druk ;) je krijgt het straks al druk genoeg. Ik krijg ook een ...
dit heb ik ook, ben nu 24 weken, maar omdat ik alleen door de baby aan ben gekomen krijg ik bij 27 en 33 weken een groeiecho. alleen om te checken want alles is voor de rest aan de buitenkant gewoon goed 👍🏼

3 jaar geleden

Reactie op DiamantjeeXv

Hier ook ivm korte beentjes . Bij me 1e zeiden ze t ook en hij is altijd gr ...
Ja, vanaf het begin zeggen ze al dat hij te korte beentjes heeft..... ik wacht het af meer kan ik niet doen. Het word een kleintje zei ze. ☺️

3 jaar geleden

Hallo... Ik krijg morgen een groei echo van onze kleine man...omdat onze dochter veel teklein was bij de geboorte willen ze graag deze baby in de gaten houden als het wel goed groeit echo ben nu 27+2 dagen en krijg er een met 32 weken een en daar van uit gaan ze kijken als ik thuis mag bevallen of in het ziekenhuis wil zelf heel graag thuis bevallen omdat ik het zelf nog nooit mee heb gemaakt bij me kinderen...

3 jaar geleden

Ik krijg om de week een groei echo en elke week meten ze mijn doorbloeding. Met 20 weken was alles te klein volgens de grafieken. Ben nu Bijna 28 weken. Tot nu toe groeit hij elke keer maar een beetje. Als dat af gaat zwakken dan gaan ze hem halen. Maar hoeveel weken ben je?

3 jaar geleden

Ik krijg om de week een groei echo en elke week meten ze mijn doorbloeding. ...
Ik ben nu bijna 27 weken met de 20 weken echo zat ze binnen de lijnen maar net iets onder het gemiddelde

3 jaar geleden

Dankje wel dames.. zolang ik haar savonds vooral zo goed voel draaien en bewegen dan zal het inderdaad goed zyn

3 jaar geleden

Reactie op M19-88

Ik ben nu bijna 27 weken met de 20 weken echo zat ze binnen de lijnen maar ...
Ik zou je niet druk maken idd. Volgens mij krijg je altijd rond de 27 weken een groei echo. Die van ons zat met 20 weken al onder de onderste lijn vandaar dat ik het om de 2 weken heb.

3 jaar geleden

Bij mij met 20 welen was ze ook kleine vorige week had ik controle bij de vk en Ze was inderdat wat klein en had de dag daarna controle bij de zkenhuis en morge weer en nu elke 2weken bij de zieken huis om der groei in de gaten te houden me dochter was ook klein

3 jaar geleden

Hoi! Ik heb ook elke week een groeiecho of een meting vd doorbloeding van de placenta. Mijn baby’tje is ook klein (p3). Dit was al bij de 20 weken echo en is nu (28+1) nog steeds zo. Geen probleem, zo lang ze maar doorgroeit op haar eigen lijntje. En dat houden ze dus goed in de gaten. Ik en m’n vriend zijn allebei ook niet heel lang, daar kan het door komen. En ook doordat het een eerste zwangerschap is. Op zich geen reden tot zorg dus. Zeker niet als je baby’tje goed beweegt. Als ze echt tekort hebben/ groeiachterstand, stoppen ze als eerst met bewegen. No worries vooralsnog dus! Succes!

3 jaar geleden

Ben net terug van de echo het buikje lag nog steeds maar net onder het gemiddelde en dat gaat goed zei ze alleen het hoofde lag wel onder de ondergrens. Dan vraag ik me af wat dit te btekenen heeft

3 jaar geleden

Reactie op M19-88

Ben net terug van de echo het buikje lag nog steeds maar net onder het gemi ...
Was er geen mogelijkheid om te vragen? Vervelend dat je nu met je volgende onzekerheid de deur uit gelopen bent!

3 jaar geleden

Was er geen mogelijkheid om te vragen? Vervelend dat je nu met je volgende ...
Nee ze zei alleen overleg met de verloskunde wat ze wil maar dat het buikje wel goed zit

3 jaar geleden

Vandaag ook even overvallen met het nieuws dat onze kleine meid aan de kleine kant is, qua gewicht is het goed alleen de centimeters blijven wat achter. Maar nog niet extreem onder de curve, ik vertrouw de verloskundige dan hier maar op en wil niet teveel gaan zoeken op internet🙈😅 Over 4 weken terug en dan krijg ik sowieso een echo om te zien of ze een beetje meegroeit. Verloskundige zei dat dit gewoon een kleine baby gaat worden, is dan maar zo🤗