Groeiecho

Sylvanaaww
2 jaar geleden
Volgen
Hallo dames Ik lees veel over groeiecho ‘s enz. Maar ik ben nu 25 wkn en zit niet bij de VK maar gynaecoloog.. Toen ik mijn 20 wkn echo heb gehad hebben ze wel gewicht geschat maar Hebben ze niet de lengte gemeten / geschat ik lees overal dat jullie baby’tjes gemeten en gedaan worden maar bij hoeveel wkn hebben ze dit gedaan ? Ik word oook niet gewogen of er word ook niet aan mij. Buik gevoeld of gemeten. Ik maak me hier nu toch zorgen over en omdat ik nu toch ookal een tijdje met harde buiken loop de laatste afspraak ook aan gegeven maar ook toen niet aan m’n buik gevoeld of aan de ctg gelegd . Ik heb jullie mening even nodig heb ik heb dinsdag de volgende afspraak staan en wil ik hierover toch is een goed gesprek over want al die verhalen hier maak ik me toch echt zorgen en ben al best een onzeker persoon😔
Reageer
Typ hier je reactie
1 reactie
Marcia81
2 jaar geleden
Ik loop ook bij de gyn. Tijdens de echo schatten ze het gewicht door de baby te meten. Bij mij hadden ze het ook niet gezegd, totdat ik er zelf naar vroeg. Ik heb met 24 weken een groeiecho gehad en over 1,5 week weer. Ik zou er dinsdag gewoon naar vragen.