55 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, mijn dochtertje is nu 8 weken (gecorrigeerd 3 weken). Cb gaf aan de Dr Brown fles te gaan aanschaffen of de pink gebruiken. 1 minuut drinken, 1 minuut pink

3 jaar geleden

Dr Brown fles gaan proberen? Deze heeft een ventiel in de fles zodat ze i ieder geval niet zoveel lucht binnen krijgt. En misschien ook goed om contact op te nemen met het Consultatie bureau.. misschien is het wel een hele hongerige beeb😊

3 jaar geleden

Wij hebben precies het zelfde gehad. Onze dochter is nu ook 3 weken. Wij zijn overgestapt naar d’r.brown flesjes met maat p speentje. Wij boeren ook vaak tussendoor een ze doet nu ongeveer 15-20 minuten over een 90ml fles.

3 jaar geleden

Wij hadden ook de mam 0 speen en ging ook te snel. Heb nu de Avent natural (wijde flessen) speen 0 gekocht. Let op want er zijn 2 soorten Avent 0 spenen, beide vanaf 0+ maanden. Deze moet je hebben en heb ik nog nergens in de winkels gezien. avent scf040/27. Heb hem online bij de Wehkamp gekocht. Nu lekte ze niet meer en drinkt ze ook rustiger.

3 jaar geleden

Ik heb de prematuur speen van d'r brown. Ons meisje is nog gulzig hoor maar wij leggen haar regelmatig op haar zij in voedingskussen met voeding geven en dit helpt wel ook met verslikking enzo

3 jaar geleden

Wij hebben precies hetzelfde met ons dochtertje. Ik volg even mee :-)

3 jaar geleden

Ons dochtertje is nu 10 dagen oud. In tegenstelling tot onze eerste dochter, die helemaal geen interesse leek te hebben in eender wat van melk, zou deze kleine schat de ganse dag door aan de borst kunnen hangen... meestal geen probleem voor mij, want ben nog wat in de luie fase van het in de zetel hangen. Ik denk wel dat het een probleem zal worden eens ik (binnen een paar dagen) eens op stap ga willen... wat we nu doen is tussen de voedingen door goed inbakeren en een tutje geven. Daar wordt ze helemaal rustig van en kan ik haar wel een uurtje zoet mee houden. Misschien dat eens proberen? Misschien hebben deze kindjes wel gewoon een enorme zuigreflex?

3 jaar geleden

Hier ook zo'n gulzige drinker. Sinds een paar dagen gaat het beter. Verslikt hij zich veel minder en drinkt hij rustiger. Hij heeft echter overdag veel meer behoefte aan zijn speentje.

3 jaar geleden

Reactie op CathyFreitag

Ons dochtertje is nu 10 dagen oud. In tegenstelling tot onze eerste dochter ...
Dat doen we ook, ze heeft zelfs zo een slaapzakje waarin ze helemaal ingeduffeld is. De truk met het tutje heeft ze snel door... ze weet na een minuut dat er geen melk uitkomt.

3 jaar geleden

Reactie op suzen90

Wij hadden ook de mam 0 speen en ging ook te snel. Heb nu de Avent natural ...
Oké top! Dank je wel voor de tip!

3 jaar geleden

Mijn baby boy dronk ook gulzig was 6 weken eerder geboren. Had avent, maar verslikte zich elke keer. Toen had ik een dr Browns fles gekocht met een p speen is voor prematuur. En toen ging het veel beter.

3 jaar geleden

Ik volg even ons dochtertje doet dit namelijk ook

3 jaar geleden

Wij hebben dit ook gehad, zijn overgestapt op Dr Browns fles. Gaat nu al veel beter!

3 jaar geleden

Er is 1 ding wat ze niet van hun moeder leren. Daf is eten. Het moment dat ze geboren worden is dat hun instinct. Het zit in hun natuur, dus ik denk niet dat het fout is hoe een baby drinkt. Ik heb ook een gulzige drinker. En soms dan zit ze mond vol met melk dat het overstroomd. Dan til ik hem overeind geef ik em een pauze plus boertje. Maar ik denk niet dat het af te leren is, of dat er echt wat aan gedaan kan worden. Zolang ze drinkt is het goed. Je hebt babys die niet willen drinken dag is zorgwekkend. Succes😘😘

3 jaar geleden

Reactie op Emerald green

Er is 1 ding wat ze niet van hun moeder leren. Daf is eten. Het moment dat ...
Dit stelt me al fel gerust, aangezien je overal leest dat ze 15 a 20 min over hun voeding moeten doen. Ze boert wanneer het moet en het is absoluut niet dat ze er zelf last van heeft.

3 jaar geleden

Hier ook een gulzige drinker van 3 weken, maar met dr. Brown fles is ze toch wel bijna 15 min bezig om een leeg te drinken

3 jaar geleden

Hier ook een gulzige man. Ook dat hij z’n mond nogal eens laat overstromen of dat hij zich verslikt in een te grote slok. Fles afpakken en tussendoor laten boeren. Waarna hij op je schouder al nijdig kan worden dat hij z’n fles terug wilt. Maar hij heeft er geen last van. Denk dat ie op z’n vader lijkt wat eten betreft haha

3 jaar geleden

Heb oon zo een, maar dan met BV. Ik wil niet eens proberen met flesje, denk dat hij dan op nog geen 5 min alles op heeft 😅

3 jaar geleden

Reactie op Ssandiie

Heb oon zo een, maar dan met BV. Ik wil niet eens proberen met flesje, den ...
Hier ook zo eentje 🙊

3 jaar geleden

Heeft ze er last van? (Spugen, hikken, veel kramp) Wij hadden dit ook met onze dochter. Overgestapt toen naar dr brown flessen met prematuur speen. Ze doet nu netjes 20/25 min over een fles en heeft veel minder vaak de hik en last van krampjes 😊