20 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga van de week naar de kapper. Mijn haar komt nu bijna tot aan mijn stuitje, en voor de bevalling laat ik er een 10cm vanaf halen zodat ik er voorlopig niet over na hoef te denken. Kort knippen zal ik nooit kunnen. Lang haar vind ik ook makkelijker. Ff een dag geen tijd dan doe ik ff gouw een staart of knot in. Liefs

3 jaar geleden

Ik ga in me verlof heerlijk een ontspan moment bij de kapper. Ga zeker niet kort maar even puntjes laten doen wel

3 jaar geleden

Ik zou het voor de bevalling doen, ik ben afgelopen week ook geweest want direct na de bevalling doe je het waarschijnlijk ook niet

3 jaar geleden

Ik heb expres een heel stuk van m’n haren laten afknippen (maar wel dat het nog eventueel vast kan met een knot/staart/vlecht) omdat ik niet weet wanneer ik weer een keer naar de kapper kan. Heel kort doen zou ik niet doen want juist kort haar vergt vaak wat meer tijd om het in model te kunnen brengen. Vind ik dan ..

3 jaar geleden

Ik heb het vorige week laten knippen Het zat voor mijn idee niet meer. Een aardig stuk vanaf nu, maar kan het nog makkelijk in een knot, ideaal met het warme weer.

3 jaar geleden

Heb er vorige maand bijna 20 cm vanaf laten halen (tot schouderlengte) zodat het wel in een staart of knot kan maar dat het niet zo vreselijk warm zou zijn met deze warme tijd

3 jaar geleden

Ik heb er bijna 30cm vanaf laten knippen vorige maand. Het komt nu tot net boven de schouders. Veeeeel frisser en was ook fijn om nog eens door de kapper verwend te worden! Ik weet niet of je na de bevalling fut hebt voor een kappersbezoekje?

3 jaar geleden

Ik ga komende vrijdag naar de kapper, maar dat is ook omdat ik een bruiloft heb van mijn broer 😊 maar denk ook wel lekker voor de bevalling!

3 jaar geleden

Jaaa.. lekker verwenmomentje voor je bevalling. Doen!

3 jaar geleden

Ik ga het morgen ook laten afknippen tot net over m'n schouders. Ben het helemaal zat.. het is lang, kan er niks mee en veelste zwaar en warm 😅

3 jaar geleden

Ik zou wachten na je zwangerschap. Nu gewoon puntjes doen. Je bent nu hormonaal. In onze salon zien we het zo vaak dat vrouwen komen knippen en vervolgens spijt hebben na de bevalling. En dan heb je na de bevalling meteen een leuke reden om even alleen de deur uit te gaan en even een momentje voor jezelf. Daar ga je 100% naar verlangen haha

3 jaar geleden

Ik ben afgelopen donderdag heen geweest, had mijn haar tot op mijn kont en nu nog net tot over mijn schouders. Het was mij te warm en te zwaar aan het worden, en dan heb ik straks ook niet veel gedonder met mijn haar bij de bevalling had ik mij ingenomen 😂

3 jaar geleden

Ik zou wachten na je zwangerschap. Nu gewoon puntjes doen. Je bent nu hormo ...
Precies waarom ik pas na de bevalling ga! Zo 'verplicht' ik mezelf om na de bevalling een moment voor mezelf te nemen en even alleen na te denken over mijn eigen welzijn. Even me-time!

3 jaar geleden

Reactie op Cheeell

Precies waarom ik pas na de bevalling ga! Zo 'verplicht' ik mezelf om na de ...
Ik ben een maand geleden geweest en ga na de bevalling nog een keer. Al is het desnoods maar om een beauty treatment (mijn kapper heeft ook een schoonheidssalon).

3 jaar geleden

Ik heb het van het weekend laten knippen niet te veel van de lengte af maar door de zwangerschap heb ik opeens heel vol haar dus het zag er niet meer uit 😂

3 jaar geleden

Haha, In mijn vorige zwangerschap ben ik naar de kapper gegaan en kwam ik met kort haar terug (op impuls, hoezee hormonen en wel een tikkie spijt). Nu 2 jaar later ben ik weer zwanger, heb ik weer lang haar, en ik heb voor morgen een afspraak staan. Op hoop van zegen 😉!

3 jaar geleden

Ik heb lang haar en mijn kapster zegt altijd dat ze bij zwangeren niet ineens het haar kort gaat knippen omdat de meeste vrouwen daarna zo spijt hebben... hormonen enzo en adviseert altijd om na de bevalling te komen haha

3 jaar geleden

Ik ben van de week toch maar geweest. Het was echt nodig. Ik ga meestal maar 2x per jaar en nu in nov of dec voor het laatst geweest. In eerste instantie wilde ik alleen de puntjes zodat ik nog een knot zou kunnen tijdens de bevalling maar mijn haar was nu echt belabberd. Toch maar weer op de lengte laten knippen wat ik meestal doe, alleen de voorkant niet in laagjes zodat het hij een staart redelijk blijft zitten. En het groeit nu zo hard, die weet kan ik met de bevalling weer een knot ( nu 34+3). Ik ken mezelf te goed dat als ik niet was gegaan voor de bevalling ik het daarna nog veel te lang uitstel.

3 jaar geleden

Ga in ieder geval naar de kapper! Ik heb impulsief m’n eigen haar geverfd vorige week.... 😭😭 zo’n spijt! Kapper heeft t redelijk kunnen oplossen! Ik twijfel ook over kort knippen 🤭 maar wacht er toch maar even mee 🥴😇

3 jaar geleden

Ik ben vandaag gegaan, kon df niks meer mee. Nog 5 weken te gaan