9 Reacties

3 jaar geleden

Blijft het ook aanhouden als je wat rustiger aan doet?

3 jaar geleden

Reactie op Kiiirsten

Blijft het ook aanhouden als je wat rustiger aan doet?
Jaa eigenlijk wel het zakt een beetje af en daarna komt het eigenlijk weer terug 😔

3 jaar geleden

Ik ben zelf 24+3 en heb de laatSte week ook veel last van harde buiken.. ze komen ook op als ik niets aan het doen ben.. ook mijn VK gebeld en zei idd dat ik mij hier geen zorgen over hoef te maken.. blijf het wel een eng idee vinden dus begrijp heel Goed wat je bedoeld!

3 jaar geleden

Goed uitrusten niet je te druk maken. En vanuit je buik ademen xx

3 jaar geleden

Reactie op loeshofman

Goed uitrusten niet je te druk maken. En vanuit je buik ademen xx
Klopt maar toch ga je zelf zorgen maken en vooral omdat het lang aan blijft houden denk dat ik morgen toch maar is ga bellen ik doe eigenlijk niks anders als lekker relax op de bank en juist vanuit de buik ademen maar helaas

3 jaar geleden

Reactie op Sylvanaaww

Klopt maar toch ga je zelf zorgen maken en vooral omdat het lang aan blijft ...
Jaa ik heb zelf ook veel stres bij elke klacht, de huisarts/dokter of verloskundige kan altijd helpen. Ik heb ook elke dag buikpijn maar volgensmij is dat obstipatie. Heel erg vervelend. Ook bandenpijn in de rug wat ik soms doe is hurken dat is wel een fijn gevoel op de rug. Succes xxx

3 jaar geleden

Reactie op loeshofman

Jaa ik heb zelf ook veel stres bij elke klacht, de huisarts/dokter of verlo ...
Daar zijn ze voor gelukkig hebben ze ook gezet tegen me voel je eigen niet te veel en bij twijfel of klachten zeker bellen en dat is wat je ook moet doen.. oohw dat is ook vervelend krijg je wel iets voor van de huisarts heb ik ook gehad voor mijn zwangerschap maar mocht het gewoon door gebruiken en bandenpijn heb ik ook een hele tijd gehad gelukkig nu wat minder.. hoop voor je dat het snel afzakt .. jij ook verder succes xx

3 jaar geleden

Ik heb al sinds week 18 dagelijks harde buiken die in periodes minder zijn. Ondertussen 27 weken en alles nog altijd prima maar nog steeds harde buiken. In principe hoef je geen zorgen te maken als ze niet pijnlijk zijn en als er op echo geen verkorting is van de baarmoederhals... Wel heel vervelend, ik heb me hier ook al veel zorgen in gemaakt (ben zelf huisarts)

3 jaar geleden

Reactie op Lgvd

Ik heb al sinds week 18 dagelijks harde buiken die in periodes minder zijn. ...
Pff dat is vervelend ik nou 25 wkn en het houd nog steeds heel de dag en elke dag opnieuw aan moet zeggen niet elke dag maar af en toe heb ik Toch egt krampen niet zeer pijnlijk maar ook geen prettig gevoel trekt door naar de rug maar heb het nog steeds even aan gekeken ik heb dinsdag gelukkig m’n afspraak alweer staan en dan laat k ze gewoon even goed na kijken zodat ik ook gerust ben .. denk dat ‘wij’ er gewoon aan moeten geloven dat het helaas de rest van de zwangerschap blijft. Ik vind zo lastig om te bepalen wanneer moet ik nou bellen ?